به‌روزرسانی زنده اندرو کومو: سندی با جزئیات تحقیقات آزار جنسی منتشر شد

[ad_1]

تصویراندرو کومو در ماه اوت، یک هفته پس از انتشار گزارش انتقادی از سوی دفتر دادستان کل ایالت، از سمت فرماندار نیویورک استعفا داد.
اعتبار …مری آلتافر / آسوشیتدپرس

دفتر دادستان کل ایالت نیویورک از چهارشنبه شروع به انتشار رونوشت ها و نمایشگاه های تحقیقات چند ماهه در مورد اتهامات آزار جنسی علیه فرماندار سابق اندرو ام کومو کرد که سرانجام در ماه اوت استعفا داد.

انتشار مطالب مورد انتظار بیش از سه ماه پس از انتشار گزارشی 165 صفحه‌ای از سوی دادستان کل، لتیتیا جیمز، منتشر شد که در آن به این نتیجه رسید که آقای کومو چندین زن، از جمله کارمندان فعلی و سابق ایالت را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

موادی که روز چهارشنبه منتشر شد شامل متن 515 صفحه ای از شهادت سوگند آقای کومو در اوایل سال جاری بود، زمانی که بازرسان به مدت 11 ساعت از او درباره اتهامات، رفتار او با زنان و محیط کار در دفتر تحقیق کردند.

شهادت آقای کومو، در زمان های خصمانه، ظاهری بی رنگ به دفاع می داد. در آنجا، آقای کومو مکرراً دست زدن به کسی را رد کرد و به دنبال رد ادعاهای این زن بود و به دنبال توضیح برخی از اقدامات ادعایی بود. گاهی اوقات، آنها سعی می کنند جزئیات دیگری را از داستان یک زن انتخاب کنند تا به اعتبار آنها آسیب برساند.

برای مثال، در پاسخ به سوالی درباره تماس فیزیکی با کارکنان، آقای کومو گفت که دست زدن به هر چیزی، اگر اتفاق می‌افتاد، حتماً اتفاق می‌افتاد. او گفت که به‌عنوان یک قانون کلی، به جای لب‌ها، گونه کارکنان را می‌بوسد، اما اضافه کرد که این اتفاق زمانی افتاد که کارکنان لب‌های او را بوسیدند. او مشخص نکرد که آیا کارکنان.

او گفت: «این کاری است که برخی افراد انجام می دهند. “هرگز یک بوسه عاشقانه – درست است؟ ما خودمان فقط در مورد نوک زدن لب ها صحبت می کردیم.

گزارش دادستان کل در پایان یک تحقیق پنج ماهه توسط وکلای خارجی ارائه می شود که هزاران سند را شمارش کرده و شهادت های ساعتی از مصاحبه های آقای کومو، دستیار ارشد و زنی که او را به آزار جنسی یا تخلف متهم کرده است، جمع آوری کرده است. این گزارش به این نتیجه رسید که آقای کومو مرتکب تخلفات مختلفی شده است، از اظهار نظرهای نامناسب گرفته تا بوسیدن، لمس کردن و دست زدن.

خانم جیمز، یک دموکرات که اخیراً نامزدی خود را برای فرمانداری اعلام کرد، همچنین به شهادت 10 زن اشاره کرد که ادعاهای آنها مبنای تحقیقات بود. گزیده‌هایی از این شهادت در گزارش گنجانده شده است، اما شهادتی که روز چهارشنبه منتشر شد، بازگویی بیشتری از اقدامات آقای کومو ارائه می‌کند.

بریتنی کمیسو آقای کومو را به دست زدن به او متهم کرد. نیروهای ایالتی زن آقای کومو را به لمس نامناسب پشت او و همچنین اظهارنظرهای نامناسب متهم کردند. لیندسی بویلان، کارمند سابق دولت، او را متهم کرد که ناخواسته لب هایش را بوسیده است. و شارلوت بنت، دستیار سابق، گفت که آقای کومو از او سوء استفاده جنسی کرده است.

این یک داستان در حال تکامل است. برای به روز رسانی دوباره بررسی کنید.

اعتبار …ست ونیگ / آسوشیتدپرس

در مصاحبه با بازرسان دادستان کل، فرماندار سابق اندرو ام کومو اغلب سرکشی می کرد. اما او همچنین توضیح می دهد که با کارکنانی آشنا است که گاهی اوقات بسیار از حرفه ای ها منحرف می شوند.

او گفت که می‌توانست در مورد وزن برخی کارمندان نظر بدهد و گهگاه درباره ازدواج شوخی می‌کرد. وی در پاسخ به این سوال که چه نوعی است، گفت: “این فقط در مورد توصیه های اولیه موسسه است.”

در پاسخ به سوالی درباره تماس فیزیکی با کارکنان، آقای کومو به او پیشنهاد کرد که زنی را در کارکنان لمس کند، بنابراین این حادثه رخ نداد. او گفت که «به‌عنوان یک قانون کلی» به جای لب‌ها، گونه کارکنان را می‌بوسد، اما افزود که مواردی وجود داشته که کارکنان لب‌های او را می‌بوسند.

او مشخص نکرد که کارکنان کجا هستند، و سپس گفت که فکر نمی‌کند لب‌های کسی را بوسیده باشد، اما نمی‌خواهد با اطمینان بحث کند.

او گفت: «این کاری است که برخی افراد انجام می دهند. “هرگز یک بوسه عاشقانه – درست است؟ ما خودمان فقط در مورد نوک زدن لب ها صحبت می کردیم.

آقای کومو در پاسخ به سوالی که به طور خاص در مورد برخی از کارکنان پرسیده شد، گفت که می‌تواند چند نفر را روی لب‌هایش ببوسد. اما وقتی در مورد بریتنی کومیسو و لیندزی بویلان، دو متهم، سؤال شد، آقای کومو گفت که هیچ کدام را ندارد.

او در پاسخ به این سوال که آیا تا به حال روی یک صندلی نشسته و سرش را روی دامان یکی از کارمندان قرار داده است، او گفت که به یاد نمی آورد آیا این کار را انجام داده است یا خیر. در مورد شخص خاصی سؤال شد، او سکوت کرد، اما اضافه کرد که در حالی که دستش را پشت سرش قرار داده بود، ممکن است به پهلوی پایش تکیه داده باشد.

آقای کومو گفت این امکان وجود دارد که از کارکنان به عنوان “عسل”، “عزیز” و “عزیز” یاد کند، و افزود که نقطه ای وجود دارد که می توان این عبارت را در زمینه حرفه ای پذیرفت.

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما