به‌روزرسانی زنده کووید: سیاست ماسک نیویورک پس از باقی ماندن موضوع قاضی همچنان به قوت خود باقی می‌ماند

[ad_1]

تصویرمقامات گفتند لتیتیا جیمز، دادستان کل ایالت، درخواستی برای حفظ این تصمیم ارائه کرده است و گفته است که دستور ماسک نقض قانون اساسی ایالت است.
اعتبار …دیو سندرز برای نیویورک تایمز

آلبانی، نیویورک – پس از آنکه قاضی دادگاه تجدیدنظر روز سه شنبه به طور موقت حکم دادگاه بدوی را که به طور ناگهانی این قانون را لغو کرد و باعث سردرگمی در مدارس و مشاغل شد، مسدود کرد، دستور ماسک داخل ساختمان در ایالت نیویورک همچنان به قوت خود باقی خواهد ماند.

این تصمیم روز سه‌شنبه پس از حکم روز دوشنبه توسط قاضی توماس رادمیکر، از دادگاه عالی ایالتی در ناسائو صادر شد که گفت قانون الزام داشتن ماسک ناقض قانون اساسی ایالت است.

این تصمیم به طور ناگهانی بخشی از قانونی را که ماه گذشته توسط فرماندار کتی هوچول تصویب شد، در بحبوحه افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا ناشی از نوع Omicron، که نیازمند ماسک کامل یا اثبات واکسیناسیون در همه مکان‌های عمومی در سراسر کشور است، لغو می‌کند.

اماس. هوچول بلافاصله متعهد شد که با این تصمیم مخالفت کند و لتیتیا جیمز، دادستان کل ایالت، درخواستی را برای تأیید تصمیم در تلاش برای تأیید تصمیم در حالی که ایالت درخواست تجدید نظر رسمی ارائه می دهد، ارائه کرد.

بعدازظهر سه‌شنبه، قاضی رابرت جی میلر، قاضی دادگاه استیناف ایالتی، از ایالت حمایت کرد و اجازه اقامت داد و عملاً اجازه داد قانون ماسک دوباره اعمال شود. قاضی میلر جلسه دیگری را در مورد این موضوع صبح روز جمعه برنامه ریزی کرد.

علیرغم یک مهلت، تصمیم روز دوشنبه باعث ایجاد بلاتکلیفی در سراسر کشور شده است زیرا نیویورک همچنان از افزایش موارد کرونا و بستری شدن در بیمارستان وحشت زده است. این امر باعث شد والدین و معلمان تمام روز سه شنبه را به تقلا بپردازند تا تعیین کنند که آیا کودکان باید در مدرسه ماسک بزنند یا خیر و یک نقطه عطف سیاسی در مورد استفاده از ماسک ایجاد کرد.

در حالی که مقامات گفتند که این تصمیم فقط بر قوانین ماسک ایالتی تأثیر می گذارد و قوانین محلی یا فدرال را در مورد ماسک زدن تغییر نمی دهد، مقامات ایالتی دوشنبه شب تلاش کردند تا به صدها منطقه مدرسه اطلاع دهند که باید همچنان در مورد مسائل قانونی از قوانین ماسک پیروی کنند. اتو شده بودند

اما برخی از مدارس، به ویژه در لانگ آیلند، که در آن سفارش ماسک تقسیم شده است، گفتند که تصمیم Rademaker Justice را به عنوان مجوزی برای تغییر این سیاست در نظر خواهند گرفت. او از طریق پست های شب و صبح در وب سایت و صفحات رسانه های اجتماعی خود به والدین گفت که این ماسک برای کارکنان و دانش آموزان در روز سه شنبه اختیاری خواهد بود.

به عنوان مثال، مقامات شهرداری گفته اند که این تصمیم هیچ تاثیر مستقیمی بر مدارس شهر نیویورک نداشته است زیرا اداره آموزش و پرورش شهر قبل از دستورات ایالتی سیاست پوشش مخصوص به خود را داشت.

خانم هوچول در یک کنفرانس خبری در روز سه شنبه در سیراکوز از این حکم دفاع کرد.

او از والدین و دانش‌آموزان خواست تا از سیاست ماسک پیروی کنند، زیرا به گفته او برای شکست نوع Omicron و نگه داشتن کودکان در مدرسه بسیار مهم است.

او گفت: «آخرین چیزی که می‌خواهم ببینم روند متفاوتی است زیرا مردم از پوشیدن ماسک چشم پوشی می‌کنند.

افزایش Omicron در نیویورک کاهش یافته است، اما هنوز تمام نشده است. به طور متوسط ​​حدود 20000 نفر در کشور هر روز تست کرونای خود را مثبت می دانند که نسبت به اوج افزایش 90000 نفری که در 7 ژانویه مثبت شد، کاهش قابل توجهی دارد. نرخ مثبت نیز به نصف کاهش یافت و از بیش از 22 درصد به 10 درصد کاهش یافت.

اما تعداد موارد در روز در نیویورک بیشتر از زمانی است که در اوایل دسامبر افزایش یافت و بیمارستان‌ها همچنان در تلاش هستند تا حدود 10000 بیمار کووید را در سراسر کشور درمان کنند. میزان بستری شدن در بیمارستان شروع به کاهش کرده است، اما از ماه مه 2020 تاکنون بیشتر از هر زمان دیگری باقی مانده است. بیش از 130 نفر در روز در سراسر ایالت بر اثر این ویروس جان خود را از دست داده اند.

قاضی رادمیکر، که در امتداد خطوط حزب محافظه کار بوده است، در سال 2019 به عنوان دادگاه عالی در شهرستان ناسائو انتخاب شد. دادگاه عالی نیویورک بالاترین دادگاه در ایالت است، اما آخرین دادگاه نیست. دادگاه تجدید نظر بالاترین دادگاه است.

به دنبال این تصمیم، چندین منطقه مدرسه در لانگ آیلند شروع به گفتن به والدین کردند که از صبح روز سه شنبه استفاده از ماسک اختیاری است.

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما