بیش از 40 میلیون فوت مربع – Zoomite

[ad_1]

قره شدهای که اروپا، فراموش و آسیا به میان افتاده بود و توسط پژوهشگران «بالکاناتولیا» نامیده می شود، 34 میلیون سال پیش با کاهش سطح آب دریاها، سرزمینی شکل داد که به گذرگاهی میان آسیا و اروپا بدل شد.

جنسیت و همکارانش در پژوهش جدید خود آورده اند: «اینکه چه زمانی و چگونه یک موج از پستانداران آسیایی پا به شرق اروپا گذاشت، تا حد زیادی ناشناخته باقی مانده است.» این نتیجه بسیار مهم است. حدود 34 میلیون سال پیش در پایان دور ائوسن، تعداد زیادی از پستانداران بومی اروپای غربی با ورود پستانداران جدید آسیایی در رویداد انقراض تبدیلی موسوم به «گست بزرگ» (Grande Coupure) ناپدید.

اما یافته های فسیلی جدید در بالکان این زمان بندی را گسترش داده و به زیست سار مشخص می کند که احتمالاً پستانداران آسیایی را قادر ساخته جنوب غربی اروپا را تا 5 10 میلیون سال پیش از گست بزرگ به تسخیر خود در آوردند.

لینچ از مرکز ملی پژوهش های علمی فرانسه و همکارانش برای بررسی بیشتر، شواهد به دست آمده از تمام سایت های فسیلی موجود در محدوده هایی که شامل شبهجزیره بالکان و آناتولی می شود، مورد بازبینی قرار می گیرد.

سن این سایت ها بنا بر داده های زمین شناسی فعلی مورد نظر قرار گرفت و گروه، تغییرات زمین شناسی رویدادها در منطقه را می سازند که شامل تاریخچه پیچیده ای از غرق شدن و خروج های متوالی از آب می شود. یافته ها نشان می دهند که بالکاناتولیا نقش سنگ زیر پای جانوران برای حرکت از آسیا به اروپای غربی را داشته و تغییر آن از قارهای مستقل به پل سرزمینی و در ادامه تصرف آن توسط پستانداران آسیایی، با تغییرات زمینشناسی شگرفی همراه است.

به فیلیپین بروید

نزدیک به 50 میلیون سال پیش، بالکاناتولیا مجمعالجزایری منزوی و جدا از قره های همسایه بود که مجموعه ای از جانوران منحصربه فرد و متمایز از گونه های اروپا و آسیا در آن زندگی می کردند. شما می توانید صفحات کتاب مقدس و کلمات کتاب مقدس را ببینید. فسیلها نشان می دهند که این اتفاق باعث شد پستانداران آسیایی از جمله جوندگان و چهارپایان سمدار ماجراجویی خود را به سمت غرب آغاز کرده و به بالکاناتولیا هجوم آورده اند.

اگر این روش انجام شود، نمی توانید آن را انجام دهید. این فسیل احتمالاً قدیمی ترین سمدار آسیایی کشف شده در آناتولی است که دست کم 1. 5 میلیون سال بیش از گسست بزرگ قدمت دارد و نشان می دهد که در این زمان، پستانداران آسیایی در مسیر حرکت خود از میان بالکاناتولیا به سمت اروپا بوده است.

تلفن های همراهشبکه اجتماعی

از نگاه گران، احتمالاً مسیر جنوبی به اروپا از میان بالکاناتولیا برای جانوران ماجراجو مناسبتر از مسیرهایی با عرض جغرافیایی بالاتر، از میان آسیای مرکزی که در آن زمان شامل استپهای سرد و خشک می شده، بوده است.

اما در مقاله خود اشاره می کنند که ارتباط جزایر مستقل بالکاناتولیا در گذشته با این مسیر حرکت جنوبی هنوز مورد بحث است و کنار هم قرار گرفتن تکه های این داستان فقط بر پایه فسیل های پستانداران استوار است. یک فتوکپی از تصویر از محل سایت در هلند به سطح بعدی دریافت کنید.

نویسنده:

بیشتر اوقات برای بهره مندی بیشتر از کشور نیاز است. توجه به این نکته ضروری است که این تنها راه برای تفسیر آنچه در ویدیو دیده اید نیست. شواهد فسیلی پستانداران و سایر مهره‌دارانی که در جزایر زندگی می‌کنند معمولا پراکنده و می‌سازند، که شواهد فسیلی غنی بالکاناتولیا فرصت یکتایی برای مستندسازی سرگذشت شکل‌گیری و نابودی زیست‌بوم این جزیره در گذر زمان را فراهم کرده است.

این مقاله در مقاله Earth-Science Reviews منتشر شده است.

[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما