تاکسی هوایی عمودی هیوندای سوپرنال – زومیت نام دارد

[ad_1]

سوپرنال نامی است که هیوندای برای تاکسی های آنلاین عمودی خود انتخاب کرده است و این کلمه در لاتین به معنای کیفیت بهشتی یا بی رقیب است. این هواپیمای الکتریکی در سال 2028 (1407) به فضا پرتاب خواهد شد. به گفته هیوندای، سوپرنال فقط یک هواپیمای الکتریکی نیست. چشم انداز گروه هیوندای ساخت اکوسیستمی برای حمل و نقل قابل استفاده با کمک برنامه های کاربردی برای هماهنگی تاکسی و پیام رسانی است.

به گزارش خبر اطلس، این اکوسیستم می تواند شامل اسکوترهای برقی، تاکسی های هوایی عمودی یا خودروهای سواری باشد. هیوندای می خواهد پس از تولید هر قطعه، قطعات جداگانه را با نرم افزار هوشمند متصل کند.

اکوسیستم هواوی می تواند مانعی بر سر راه توسعه ماشین های رانندگی باشد. زیرا در این اکوسیستم، مالکیت خودرو بی فایده است و خودروها تنها وسیله ای برای خدمت هستند.

eso2

دفاتر فوق‌العاده در قلب ترافیک ایالات متحده، واشنگتن دی سی و در سرتاسر کالیفرنیا واقع شده‌اند، و این شرکت اکنون بر کار حقوقی و سیاسی ترافیک هوایی در ایالات متحده متمرکز است. فرآیند صدور گواهینامه برای تاکسی برقی جدید Supernal در سال 2024 (1403) آغاز شد. شرکت های پیشرفته ای مانند Joby Aviation در حال برنامه ریزی برای راه اندازی این سرویس هستند.

اگرچه هواپیماهای الکتریکی سوپرنال تا سال 2028 (1407) نمی توانند به مشتریان خدمات ارائه دهند، به نظر می رسد فناوری جدید مورد استفاده در محصولات سوپرنال باید منتظر بماند.

مقالات مرتبط:

یکی از عوامل تاخیر در تولید انبوه تاکسی های هوایی ماورایی، اجرای این خدمات به صورت مستقل از راننده است. سوپرنال قصد دارد از روز اول تاکسی های هوایی را به صورت خودکار و بدون نیاز به راننده راه اندازی کند.

عامل دیگر ممکن است زمان عملکرد سیستم پیل سوختی هیدروژنی باشد. پیل های سوختی هیدروژنی مبدل های با راندمان بالا انرژی شیمیایی به انرژی الکتریکی هستند.

کره جنوبی و ژاپن به ایجاد اقتصادی مبتنی بر این مبدل بسیار خوش بین هستند و سوپرنال قصد دارد از متخصص نیروگاه هیدروژنی HTWO برای استفاده از این سیستم استفاده کند.

سوپرنال می خواهد شهرت هیوندای را بهینه کند. این شرکت همچنین با Boston Dynamics برای بهبود تمام جنبه های زنجیره تامین و عملیات خود با هدف تولید پروازهای عمودی بی سابقه برای صنعت هوافضا همکاری می کند.

ویدیوی معرفی سوپرنال را در زیر تماشا کنید:


نظر شما در مورد تاکسی هوایی عمودی سوپرنال چیست؟ آیا مالکیت خودرو واقعاً در آینده قابل اجرا است؟

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما