تاکید ژاوی؛ من این دو ستاره را در بارسلونا می خواهم! (تصویر)

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، ژاوی می خواهد در ترکیب بارسلونا انقلابی ایجاد کند و این مربی 41 ساله مطمئنا برای رسیدن به هدفش در نیوکمپ به ابزارهایی نیاز دارد. لیست خرید ژاوی فاش شد و او از خوان لاپورتا خواست تا ستاره جدیدی را در ورزشگاه نیوکمپ معرفی کند، بهتر این فصل و نه در تابستان سال آینده. ژاوی می داند که با ترکیب فعلی بارسلونا، نمی تواند تغییرات زیادی ایجاد کند، بنابراین می خواهد شرایط را تغییر دهد.

ژاوی در تیم جدید به دنبال بازیکنانی است که به بازی فرصت بال حرکت داده و در نتیجه فاصله بین وینگر و مرکز، مقداری حرکت تیمی و فضایی برای شکستن ایجاد کنند. خطوط دفاعی دشمن افزایش خواهد یافت.

اولویت ژاوی جذب بازیکنان متخصص برای عبور از فضای خالی است و موندو دپورتیوو امروز روی جلد مدعی شد که دنی اولمو، مهاجم اسپانیایی لایپزیگ و فران تورس، وینگر جوان منچسترسیتی مورد توجه قرار گرفته اند.

البته بارسلونا تابستان گذشته برای خرید دنی اولموی 23 ساله با لایپزیگ وارد مذاکره شد و می خواهد این بازیکن را با قرارداد قرضی و حق خرید در سال 2022 به خدمت بگیرد اما مذاکرات طرفین کامل نشده است. اما سال آینده، خوان لاپورتا برای خرید دنی اولمو جدی تر خواهد بود و سعی خواهد کرد انتظارات ژاوی را برآورده کند.

دنی اولمو می تواند به عنوان وینگر چپ و راست و همچنین مهاجم بازی کند و توانایی ضربه زدن، ارسال و دریبل را دارد. او نیز مانند ژاوی اهل تراس است و سرمربی جدید بارسا این بازیکن را می شناسد. قرارداد دنی اولمو در سال 2024 به پایان می رسد، اما این بازیکن می خواهد در لالیگا بازی کند و با خانواده خود زندگی کند.

اما فران تورس پس از انتقال از والنسیا به منچسترسیتی در آن مدت عملکرد خوبی داشت و در سال های اخیر چهره مهمی در این تیم و البته اسپانیایی بوده است. او همچنین بازیکن چند پسته ای است و البته بازیکن ماهری گلزنی است.

فران تورس تا سال 2025 در منچسترسیتی حضور دارد و با توجه به علاقه پپ گواردیولا به این بازیکن اسپانیایی، خرید او برای خوان لاپورتا آسان نخواهد بود. البته فران تورس در حال حاضر مصدوم است و نمی تواند برای سیتیزن ها و لاروخا بازی کند. همچنین با توجه به کمبود نیروهای هجومی در منچسترسیتی، بعید است پپ گواردیولا در این شرایط اجازه خروج سایر بازیکنان را بدهد.

تاکنون نام هایی مانند رحیم استرلینگ از سیتی و ادینسون کاوانی از منچستریونایتد برای تقویت خط حمله بارسلونا مطرح شده است و به نظر می رسد اولویت اصلی ژاوی هنگام ورود به بارسلونا باید تغییر در شرایط هجومی این تیم توصیف شود.

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما