تصاویر سامسونگ گلکسی S22 و S22 + نشان داد که صفحه ای تقریبا بی نهایت – Zomit را نشان می دهد

[ad_1]

اگرچه انتشار خانواده Samsung Galaxy S22 در ماه فوریه به دلیل راه اندازی سریعتر Galaxy S21 FE به تعویق افتاد ، اما رندر رسمی و نشت اطلاعات همچنان ادامه دارد. به گزارش gsmarena ، منبع معتبر جهان یخ در توییتر تصاویر جدیدی از طراحی جلوی Galaxy S22 و S22 Plus منتشر کرده است که اطلاعات جدیدی را در مورد صفحه نمایش صفحه نمایش خانواده جدید سامسونگ ارائه می دهد.

تصویر ماژول صفحه نمایش داده نشده نیست. به علاوه ، این یک قاب شیشه ای است که برای خانواده Galaxy S22 طراحی شده است. این یک روش نسبتاً متداول برای بدست آوردن اطلاعات اولیه درباره دستگاه قبل از راه اندازی رسمی آن است. این امر به این دلیل است که تولیدکنندگان قاب و سایر لوازم جانبی سریعتر از سایرین به ابعاد و طراحی تلفن های هوشمند دسترسی پیدا می کنند.

محافظ صفحه نمایش Galaxy s22

از تصویر مشخص است که نسل S22 دارای طیف وسیع تر و گسترده تری نسبت به S21 کنونی خواهد بود و گوشه ها گسترده تر به نظر می رسند. لبه های صفحه نیز بسیار کوچک شده و از هر طرف متقارن هستند. با این حال ، باید توجه داشت که محافظ صفحه نمایش گاهی اوقات می تواند در مورد اندازه حاشیه دروغ بگوید.

نمونه ای از شاسی (یا به اصطلاح واحد ساختگی) S22 Ultra است

نمونه ای از شاسی (یا به اصطلاح واحد ساختگی) S22 Ultra است

مقالات مرتبط:

بر اساس شایعاتی که قبلاً از S22 فاش شده بود ، هر سه مدل ممکن است یک دوربین سلفی استاندارد در بالای صفحه داشته باشند. علاوه بر این ، S22 استاندارد از صفحه نمایش 6.1 اینچی و S22 + از صفحه نمایش 6.6 اینچی استفاده می کند. اما اندازه S22 Ultra هنوز مشخص نیست. Galaxy S22 و S22 Plus معمولاً مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار در همه جهات و پیکسل بزرگ 1 میکرومتر هستند.

رندر S22 Ultra

ارائه تصویر از S22 Ultra

از نظر سخت افزاری ، انتظار می رود مدلی که در بازار جهانی عرضه می شود مجهز به پردازنده سامسونگ Exynos 2200 باشد که طبق شایعات از کارت گرافیک AMD استفاده می شود. نسخه های چینی و آمریکایی دارای تراشه های شاخص کوالکام هستند.

طبق اطلاعات بدست آمده از گواهینامه CCC ، هر سه مدل تلفن از یک شارژر 25 واتی یکسان استفاده می کنند. بر اساس شایعات ، ظرفیت باتری S22 Plus 4500 میلی آمپر ساعت خواهد بود و مدل Ultra ممکن است از همان باتری 5000 میلی آمپر ساعتی نسل قبل استفاده کند ، حتی شامل قلم S Pen در بدنه.

طبق گفته gizmochina ، سامسونگ قصد دارد حدود 20 میلیون واحد از کل سری S22 تولید کند ، که در مقایسه با 25 تا 30 میلیون دستگاه کلی این شرکت ، هدف محافظه کارانه ای است. با این حال ، این هدف 20 میلیونی ممکن است با شروع تولید انبوه یا پس از راه اندازی تغییر کند.

کاهش اهداف فروش ممکن است به دلیل کمبود تراشه باشد که با نزدیک شدن به پایان سال 2021 بدتر می شود و عوامل دیگر ممکن است فروش گوشی های پرچمدار سامسونگ را در چند سال گذشته کاهش داده باشد.

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما