تلقین شریعتمداری به روحانی مبنی بر رفع حصر

[ad_1]

فارس: حسین شریعتمداری، مدیرعامل کیهان در لفافه توهین آمیزی به دولت و به سر روحانیونی که مدعی حصر هستند، خاطرنشان کرد: دقت کنید افرادی که از رفع حصر صحبت می کنند خیلی دلسوز نباشند. با رفع محاصره!

حسین شریعتمداری، مدیرعامل کیهان در برنامه «بدون توقف» که شب گذشته از شبکه سوم سیما پخش شد، در پاسخ به «چرا حصر شد» گفت: و نظام همچنان دنبال می‌کرد. محاصره فقط به این دلیل که می خواهند به خاطر سابقه به مردم لطف کنند و اگر نه، جنایت یک جنایت فجیع و فساد فی الارض است.

وی همچنین در پاسخ به اینکه «به نظر من انتشار هر تصمیمی باید در حوزه عدالت باشد و شورای عالی امنیت ملی اجازه انتشار این مصوبه را دارد»، گفت: مصوبه شورای عالی امنیت ملی در طبق قانون و این شورا می خواهد که او به موقع محاکمه نشود.

مدیرعامل کیهان گفت: این زمانی است که رهبر فتنه گر به وطن خیانت کرد و خیانت کرد. اسناد هم هست. فقط خون یک نفر ریخته شد که او را اعدام کرد، آمد و به جمهوری های رژیم در رأس رژیم حمله کرد، صدای مردم را زیر سوال برد و در کشور آشوب ایجاد کرد.

شریعتمداری ادامه می دهد: مطالبات توده ها اکنون بالاتر از حصر است، فقط می دانم با کسانی که تحریک می کنند مهربان هستند و مجازاتشان بالاتر از این است.

وی با تاکید بر اینکه “حصر رحمت نظام به سران فتنه گر بود”، افزود: فرقی نمی کند چه کسی و چه ارگانی دستور محاصره را صادر کرده است. با این حال، شورای عالی امنیت ملی می تواند تصمیماتی اتخاذ کند که معمولاً وجود ندارد، زیرا نیازی به شورای عالی امنیت ملی ندارد.

مدیرعامل کیهان خاطرنشان کرد: مطمئن شوید کسانی که در مورد رفع حصر صحبت می کنند، از رفع حصر خیلی راضی نباشند!

شریعتمداری اضافه کرد: البته در شرایط فعلی خیلی از رفع حصر نمی گویند چون دیگر موضوع مطرح نیست. او می خواهد ببیند که مردم چه می خواهند، به خصوص در شرایط فعلی و در انتخابات. اکنون بسیاری از مشکلات مردم به مشکلات اقتصادی مربوط می شود و آنچه به دنبال آن هستند، مشکل شکستن حصر نیست.

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما