توسعه داروهای ضد پیری که سلولهای آسیب دیده را مانند “بمب هوشمند” از بین می برد

[ad_1]

در سال 2015 ، گروهی از داروهای جدید معرفی شدند که می توانند تأثیر زیادی بر روند پیری داشته و آن را کاهش دهند. با افزایش قدرت و ایمنی این داروهای سنولیتیک ، دانشمندان می توانند دریابند که آنها پیشگام درمان آنتی بادی هستند و با دقت بیشتری به سلول های هدف حمله می کنند و به سلول های سالم آسیب نمی رسانند.

قدرت داروهای سنولیتیک به توانایی هدف قرار دادن سلول های پیری بستگی دارد. این سلولها قادر به تقسیم و تولید مجدد سلولهای جدید نیستند و تجمع آنها در بدن ، میزان پیری را افزایش می دهد. این یک فرایند طبیعی است ، اما دانشمندان می توانند از روش های مختلفی برای خلاص شدن از شر این سلول ها استفاده کنند.

آزمایشات نشان می دهد که داروهای سنولیتیک می توانند سلولهای پیر موش را تسکین داده و سن آنها را افزایش دهند. علاوه بر این ، پیشرفت های اخیر در پزشکی می تواند سلامت انسان را بهبود بخشد. در آزمایش اخیر ، محققان نشان دادند که این داروها می توانند سلول های قدیمی موش در ستون فقرات را از بین ببرند و فضای کافی برای رشد سلول های سالم ایجاد کنند. چنین چیزی احتمالاً می تواند کمردرد مزمن را درمان کند.

با این حال ، داروهای سینولیتیکی که امروزه تولید می شوند کاملاً غیر رسمی هستند و می توانند عوارض جانبی مخربی را ایجاد کنند. به همین دلیل ، محققان آخرین و آخرین دسته داروها را ترجیح می دهند زیرا سلول های پیری را بدون آسیب رساندن به سلول های دیگر از بین می برند.

گروه دوم داروهای سنولیتیک بر اساس تحقیقی ساخته شد که پروتئین های خاصی را در غشای سلولی پیر نشان داد و نشان داد که با هدف قرار دادن این پروتئین ها می توان این سلول ها را با دقت بالا هدف قرار داد و از بین برد.

از این داروها می توان مانند بمب های هوشمند در بدن استفاده کرد و با تشخیص و تزریق داروهای سمی سلول های پیری را از بین برد. این ایده قبلاً در درمان سرطان استفاده می شد و اکنون برای جلوگیری از پیری استفاده می شود. دانشمندان امیدوارند بتوانند از این دارو در انسان استفاده کنند و برخی بیماری های مربوط به سن را درمان کنند.

[ad_2]

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما