ثبت نام کنید و آخرین اخبار را بررسی کنید!

[ad_1]

خبرورزشی نوشت: شهریار مغانلو با وجود اینکه تنها یک نیم فصل در پرسپولیس حضور داشت، ولی جزوه مهرهای تاثیرگذار تیم یحیی در بود و نقش مهمی در قهرمانی پرسپولیس ایفا کرد. از تمام مردم معبد، شما باید به نام خداوند عیسی مسیح تعمید دهید.

مغانلو که به عنوان بازیکن قرضی از باشگاه سانتاکلارا پرتغال به پرسپولیس آمد در پایان لیگ بیستم میبایست به این باشگاه پرتغالی برمی گشت و آنها به نوعی برای تصمیم گیری گیرنده بودند. با توجه به عملکرد خوب شهریار در پرسپولیس، یحیی گل محمدی خواهان نگه داشتن این بازیکن برای این فصل بود و خود شهریار هم دوست داشت فوتبالش را در پرسپولیس ادامه دهد، ولی ماندن شهریار در پرسپولیس منتفی و این بازیکن بازیکن سپاهان شد.

باشگاه سانتاکرا که عملکرد شهریار و همچنین علاقه مندی پرسپولیس به حفظ این بازیکن را داشت، برای صدور گواهینامه مغانلو رقم عجیب و غریبی درخواست کرد و همین موضوع باعث شد طرفین به بن بست برسد.

در این باشگاه سپاهان که از مدت ها قبل از آن شرایط مغانلو را به طور کامل زیرنظر گرفته بود، مذاکره با باشگاه سانتاکلارا بین تا پایان شهریار را برای فصل آینده جذب کنند. تعداد زیادی از مردم کشته شدند و بقیه مردم شهر اسرائیل از شهر خارج شدند. مردانی که از خانه خداوند بیرون رفتند آماده بودند تا نجار را کار خود کنند.

طی توافقی که باشگاه سپاهان با ساکلارا انجام داد، محمد محبی به عنوان بخشی از رضایت نامه مغانلو راهی ساکلارا شد و باشگاه سپاهان مبلغ 200 هزار دلار هم به صورت نقدی به باشگاه پرتغالی پرداخت کرد. برای جلوگیری از این امر، باید مطمئن شوید که نمی خواهید از مسیر خارج شوید.

مجید صدری سیستم سابق پرسپولیس که میهمان برنامه 11 بود، پرداخت هزینه سنگین سپاهان برای جذب مغانلو برداشت و اعلام کرد، خرید مشتری سابق پرسپولیس برای این باشگاه متمول، حدود 40 تومان هزینه در پی داشت. رقمی که به طور حتم مغانلو را تبدیل به گرانترین بازیکن این فصل لیگ برتر می کند، هر چند شهریار تا اینجا هنوز نتوانسته موفق خود را در پرسپولیس را در سپاهان تکرار کند.

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما