جدیدترین اخبار انتخابات ریاست جمهوری 1400-راهبرد معاصر

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد. به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، جلسه علنی صبح امروز یکشنبه 23 آذر مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد. ساعت ۱۸:۰۰ امروز شنبه ۲۵ اردیبهشت، زمان ثبتنام انتخابات ریاست جمهوری به پایان رسید و درهای وزارت کشور به روی داوطلبان بسته شد. ادامه بررسی گزارش شور دوم کمیسیون امور داخلیکشور و شوراها در مورد طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران، بررسی گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست ها، بررسی گزارش کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور در دستور کار امروز نمایندگان قرار دارد. در همین راستا ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد طرح برخی احکام مربوط به اصلاح ساختار بودجه کل کشور، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه اصلاح ماده(1) قانون پولی و بانکی کشور (اعاده شده از شورای نگهبان) و گزارش شور دوم کمیسیون امور داخلیکشور و شوراها در مورد: طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران(تقاضای تغییر دستور در جلسه علنی مورخ 12/9/1399 به تصویب رسید) بخشی از دستور کار صحن علنی مجلس است.

اخبار جدید فایل کوین

پیش از این، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ این کشور با اشاره به پخش مستقیم جلسه استماع تیم حقوقیاش در ایالت آریزونا در حساب توئیتری خود نوشته بود: فساد کامل در انتخابات در آریزونا. آنطور که معاون اقتصادی رئیس جمهور اعلام کرده، یارانهها از آذر ماه دو برابر میشود. جزئیات دقیق واریز یارانه جدید مشخص نشده است، دولت وعده داده بود که در دی ماه یارانهها را دو برابر میکند. سخنانی که با واکنش لاریجانی و تقدیر و تشکر وی از حمایت رهبری همراه شد و او در نامهای کوتاه به ایشان نوشت: «تذکر و مطالبه جنابعالی در رفع ظلم و جفایی که در بررسی صلاحیت کاندیدهای ریاستجمهوری رخ داد، بزرگی و بزرگواری و روحیه حقطلبی را بیش از پیش عیان نمود. به گزارش مشرق، حسین قربانزادهرئیس سازمان خصوصی سازی در حاشیه نشست امروز (یکشنبه ۵ دی ماه) کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران، گفت: آسیب شناسی خصوصی سازی در ۲۰ سال گذشته و برنامه سازمان برای آینده موضوع نشست با کمیسیون اقتصادی مجلس بود؛ بر همین اساس برنامه خود را برای خصوصی سازی به نمایندگان ارایه کردیم و نکته نظرات نمایندگان را شنیدیم. به گزارش همشهریآنلاین به نقل از فارس، جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۳ آذر) مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد.

اخبار جدید عصر جدید

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسه علنی امروز (چهارشبه 5 آذر) قوه مقننه دقایقی قبل به ریاست محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و با حضور اکثریت نمایندگان آغاز شد. نمایندگان مجلس امروز به بررسی طرح اصلاح مواردی از قانون انتخابات ریاست جمهوری می پردازند. قسمتی از هزینه های دوره مهارت آموزی بر عهده داوطلب می باشد و در صورت انصراف او در مدت یک ساله آموزشی، وزارت آموزش و پرورش بنا بر صلاح دید خود، می تواند نسبت به محاسبه و دریافت هزینه های مربوطه اقدام کند. یک معدن قدیمی و متروکه در کنار این مزرعه وجود دارد. وی افزود: در این بازه زمانی ۲۶ بیمار جدید در مراکز درمانی استان بستری شدند و تعداد ۱۶ نفر از بیمارستانها ترخیص شدند. وی یادآور شد: به دنبال تعلق مشوق­های گوناگون از جمله افزایش سقف تسهیلات جهت پیشبرد طرحهای حمایتی مسکن هستیم. انصاری فرد تصریح کرد: در حال پیگیری و رایزنی هستیم که پروازهای «یاسوج به مشهد»، «یاسوج به عسلویه» و« یاسوج به کیش» را نیز راه اندازی کنیم. خبرگزاری مهر: در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری برخی از نمایندگان نقطه نظرات خود را مطرح اخبار جدید رزیدنت اویل 8 کردند.

جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد. به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، دستور کار جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه تا چهارشنبه (23 و 25 و 26آذر) اعلام شد. به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد. به گزارش ایسنا جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۶ آذر) مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست محمد باقر قالیباف و با حضور ۲۲۳ نماینده آغاز شد. خبرگزاری فارس: جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۶ آذر) مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست محمد باقر قالیباف و با حضور ۲۲۳ نماینده آغاز شد. خبرگزاری میزان – بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری در دستور کار جلسه علنی امروز مجلس قرار گرفت. از جمله مهمترین اخبار امروز(سه شنبه) بیست و پنجم آذرماه ۱۳۹۹ مجلس هستند که میتوانید مشروح آن را در لینکهای زیر بخوانید. در واقع، کسی که تابعیت کشورهای دیگر را داشته باشد، می تواند تابعیت ایران را هم داشته باشد.

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما