حماسه بازی از بازی مبتنی بر بلاک چین علیه Steam – Zomit پشتیبانی می کند

[ad_1]

به گفته Verge ، Epic Games اعلام کرد که هیچ تفاوتی با Valve رقیب ندارد ، اکنون بازی های مبتنی بر بلاک چین را در فروشگاه ها به فروش می رساند. سازنده کامپیوتر Valve اخیراً اعلام کرده است که بازی های مبتنی بر NFT را به فروشگاه Steam ارائه نمی دهد. اگرچه Epic Games محدودیت هایی در ارائه بازی با فناوری NFT دارد ، اما هدف آن غلبه بر این محدودیت ها از طریق مذاکره با توسعه دهندگان است.

طبق گفته Epic Games ، بازی های روی این پلتفرم باید با قوانین مالی شرکت مطابقت داشته باشند ، نحوه استفاده از بلاک چین را به وضوح مشخص کنند ، دارای رده بندی سنی مناسب باشند و توسعه دهندگان به جای استفاده از خدمات پرداخت Epic Games برای دریافت گذرواژه ، باید از سیستم پرداخت خود استفاده کنند. به

مقالات مرتبط:

تیم سوینی، مدیرعامل Epic Games ، قبلاً گفته بود که نمی خواهد از NFT پشتیبانی کند. اما اکنون به نظر می رسد این ادعا فقط در مورد بازی های Epic Games صدق می کند. Epic Games قوانینی را برای پذیرش بازی های مبتنی بر بلاک چین و نحوه استفاده واضح تر از آن برای توسعه دهندگان بازی وضع می کند. سوینی افزود: “Epic Games بدون هیچ گونه قضاوتی در مورد بلاک چین از نوآوری های تکنولوژیکی و مالی استقبال می کند.”

اعلان بازی های مبتنی بر بلاک چین توسط Epic Games به این معنا نیست که توسعه دهندگان با ناامیدی از پلتفرم Steam می توانند بازی هایی را که بر روی پلتفرم Epic Games فروخته می شوند به راحتی ارائه دهند. زیرا گیرندگان بازی اکنون آن را امتحان می کنند و هرکس متفاوت بررسی می شود. البته ، با شهرت Epic Game ، انتظار می رود که هیچ استرس خاصی روی نقد اعمال نشود.

Epic Games از هر فرصتی برای انحصار بازار بازی های رایانه ای استفاده کرد و اکنون با پذیرش بازی هایی که اجازه ورود به پلتفرم Steam را ندارند ، این بار به نظر می رسد که با Valve رقابت کرده و توجه برخی از گیمرها یا توسعه دهندگان این پلتفرم را به خود جلب می کند.

دستگاه

برخی از طرفداران بازی NFT پس از اینکه Steam اعلام کرد بازی های فناوری بلاک چین را بر روی این پلتفرم نمی پذیرد ، به Epic Games روی آوردند. در همان زمان ، موتور ، شرکتی که به طور فعال NFT را در بازی های ویدئویی ادغام می کند ، هنگام صحبت با مدیرعامل Epic Games آن را توییت می کند.

نظر شما در مورد رقابت بین Epic Games و Steam چیست؟ آیا Epic Games با پشتیبانی از بازی های مبتنی بر بلاک چین می تواند برای مخاطبین Steam جذاب باشد؟

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما