حمله لیورپول به مثلث ؛ همان ظلم گذشته! (تصویر)

[ad_1]

کد خبر: 1785904/42

زمان: 17:11
1400/07/24

بازدید: 7،277

طوفان در خانه واتفورد ؛

محمد صلاح ، بابی فیرمینو و سادیو مانه امروز مقابل واتفورد عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند و در مجموع 5 گل به ثمر رساندند.

به گزارش “ورزش سه” ، لیورپول در این فصل دوباره یک تیم ترسناک بود و مثلث درخشانی از خط حمله خود داشت و به نظر می رسد می خواهد روشنایی گذشته را تکرار کند. با این حال ، این مثلث در سال گذشته کمتر از قبل به نظر می رسد ، به ویژه با سقوط واقعی بابی فیرمینو ، و حتی ما بارها و بارها مهاجم برزیلی را روی نیمکت نشسته ایم. پس از انتقال دیه گو میلیون به آنفیلد ، یورگن کلوپ از وی به جای فیرمینو در تعدادی بازی استفاده کرد ، اما امروز این سه بازیکن دوباره هماهنگی بالای خود را ثابت کردند.

لیورپول امروز با پیروزی خوب 0-5 پیروز شد و بابی فیرمینیو ، سادیو مانه و محمد صلاح همگی گلزنی کردند. از بین این پنج گل ، سه گل توسط فیرمینو و یک گل از محمد صلاح و سادیو مانه به ثمر رسید و لیورپول با یک بازی بیشتر از چلسی در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفت.

محمد صلاح ستاره مرسی سعیدی در هر یک از هشت بازی اخیر خود برای لیورپول گلزنی کرده است که از زمان درخشش دنیل استوریج در فوریه 2014 بلندترین گل برای این تیم بوده است. محمد صلاح در حال حاضر با 104 گل به همراه دیدیه دروگبا بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر است. به

بابی فیرمینو ستاره لیورپول با واتفورد عملکرد بسیار خوبی داشت و هت تریک کرد. این بازیکن پس از زدن سه گل به آرسنال در دسامبر 2018 دومین هت تریک دوران حرفه ای خود در لیگ برتر را به ثمر رساند و تنها برزیلی در تاریخ لیگ برتر شد که بیش از یک بار در این رقابت ها هت تریک کرد.

سادیو مانه دروازه بان سنگالی لیورپول بعد از دیدیه دروگبا و محمد صلاح سومین بازیکن آفریقایی در تاریخ لیگ برتر شد که حداقل 100 گل در این رقابت ها به ثمر رسانده است.

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما