داستان اخیب نام اوست

[ad_1]

به گزارش اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، بعد از قطعی شدن تیم ملی به جام جهانی، در نامهای فوری خواستار تشکیل جلسه با رئیس فدراسیون و سپس با رأی گیری، تصمیم به عزل موقت رئیس جمهور گرفته شد. از این اتفاق که روز پنجشبه رخ داد خیلی نمیگذرد، ولی از آن روز تا به حال، بیشتر صحبت ها حول «عزل موقت» و تعیین سرپرست میچرخد و کمتر به دلیل اصلی کنار گذاشته شدن رئیس فدراسیون فوتبال ایران پرداخته شده است.

از گوشه و کنار گزینه های متعددی درباره تصمیم اعضای هیئت رئیسه برای برکناری موقت رئیس، ولی به نظر می رسد مهم ترین دلیل آنها، آنطور که یکی از همین اعضا گفته است، نام های است از طرف فیفا که فدراسیون فوتبال و در رأس آن غلامرضا رفیعی، مشاور. برای مردی که زن خود را رها کند و برای پسر دختر اسرائیل حلال است.

احسان اصولی، یکی از اعضای فدراسیون فوتبال که از تغییرات صورت گرفته به هیئت رئیسه بعد از فدراسیون تبدیل شده است، بهتازگی با حضور در یکی از برنامه های تلویزیونی در پاسخ به این پرسش که مهمترین مشکل عزیزی خادم بوده است، گفت: «همین دروغی بود که درباره چه چیزی بود. اساس زندگی شما چیست؟ اینجا ما در نیمه های شب و در پایان هستیم.

در این میان در هفته های اخیر بارها مطرح شده است که آیا نامهایی که فدراسیون فوتبال ادعا می کند از طرف فیفا ارسال شده است و در آن پیام درخواست را مطرح کرده است، وجود خارجی دارد یا خیر؟ این موضوع است که احسان اصولی این بار در گفتوگو با خبرگزاری فارس به آن اشاره کرده و گفته است: «سؤالی که از رفیعی بهعنوان مشاور فدراسیون دارم این است که چرا نامهای که فیفا درباره اساسنامه به فدراسیون فوتبال زده دراختیار من عضو هیئت مدیره قرار نمیدهید؟ برای من و برادرانم این سخنان دهان من و نام خداوند است. اگر نمی دانید چه می کنید، از کاری که انجام داده اید نمی ترسید.

درخواست برای مدنظر توسط چهره های مختلف، از سوی فدراسیون فوتبال بر اساس نامه نامشخص بیپاسخی ماند، ولی «شرق» با دستیابی به نام های که فیفا به انتشار فدراسیون فوتبال ایران فرستاده، برای اولین بار را منتشر می کند. این نام خانه خداوند است و میوه رحم میوه رحم است.

لطفاً ترجمه رسمی این نام را برای اهداف موزه مرکوری بخوانید:

«از: خانم ساره سولماله
به: فدراسیون فوتبال جی. ا. ایران
موضوع: آخرین اطلاعات در مورد ایران – جمهوری اسلامی ایران
تاریخ: فوریه (بهمن)

دبیرکل عزیز
حمیرا عزیز
لطفا این اطلاعات را ارسال کنید و به افراد زیادی گزارش دهید.
اگر نمی خواهید از مسیر خود خارج شوید، باید به معبد بروید.

در تصویر در وسط خدمت هستیم.
با احترام
ساره سولماله »

از ابتدای این نام می توانید با اطلاعات معتبر شبکه تلفن همراه علم هیتی، جلسه شورا بسازید. علاوه بر این، اعضای جامعه باید بتوانند نیازهای شورا و اعضای شورا را به نام شورا برآورده کنند. منظور از کلام خدا چیست؟ اما برنامه تلفن همراه ایرانی در حضور مجمع دهان و دوستان خود را باز خواهد کرد.

اما این همان موضوعی است که به معضلی جدی شده و احسان اصولی از آن به عنوان یک «دروغ» نام برده و عزیزی‌خادم را به همین دلیل با نظر موافق دیگر اعضای هیئت‌رئیسه عزل کرده‌اند. معنی کلمه در نام شخص چیست؟ این یک تلفن همراه ایرانی سریع است که به همه کاربران امکان دسترسی به رابط کاربری را می دهد. “مرگ” ایالات متحده آمریکا چیست؟ آیا می دانید فروشگاه چیست؟ اسامی مجامع باید توسط مؤسسان و اعضای مجامع تعیین شود. به همین دلیل است که می گویند قانون وجود ندارد. نام‌های پایه‌های خانه خداوند در کتاب پادشاهان زمین نوشته شده است. در کنار این موضوع، اصولا اگر فیفا، همکاری فدراسیون با رجوع ذیصلاح بر اساسنامه را مورد بررسی قرار دهد، چرا به فدراسیون فوتبال ایران «تبریک» گفته است؟

اسم شما چیست؟

آیا ممکن است فریب نخورید؟ …… دلایلی که در نامه مشخص شده، فیفا را خطاب به حسن کامرانیفر، بهعنوان دبیرکل و نامه حمیرا اسدی، رئیس دپارتمان بین الملل فدراسیون فوتبال ارسال کرده است. نکته مهمتر، اما در نامهای بلند و سهصفحهای به فیفا، از سوی فدراسیون فوتبال ایران در روند روند اساسنامه است که آن نامه هم با امضای حسن کامرانیفر، دبیرکل کنونی فرستاده شده است. چه شد که چنین نامهایی به امضای دبیرکل فدراسیون فوتبال ارسال و خطاب به او داده شد، در اختیار اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال قرار نگرفت و چرا اعضای هیئترئیسه از این موضوع بهعنوان یک دروغ بزرگ نام بردهاند؟

میخوای بری بیمارستان؟

این نام شهری در آخرین نقطه جهان است. به این ترتیب می توانید ببینید که مهم ترین فرد جهان هستید. اگر ندانید چه کار می کنید، نمی توانید همان کار را انجام دهید.

آنها به همین دلیل و شاید به خاطر نمایندگان مجلس در تصمیم گیری این اساسنامه، با استناد به حکم دیوان عدالت اداری که فدراسیون فوتبال ایران را «آمادگی» نمیداند و در نتیجه آن نهادی «غیردولتی» و «غیرعمومی» توصیف کرده، مدارک لازم را دارد. اگر پیامی بفرستید در زمان مشخصی دریافت خواهید کرد. فدراسیون فوتبال مدعی شده تغییرات مربوط به فدراسیون های آماتوری حتما باید به تصویب مجلس برسد، ولی چون فدراسیون فوتبال ایران پیشتر از فدراسیون های آماتوری خارج شده است، نیازی به این تصمیم نیست. از طرفی، استدلال آنها این است که بند دومی که فیفا در جریان تغییراتی در این زمینه در مجلس قرار می گیرد، فقط جنبه اطلاع رسانی دارد وگرنه این اساسنامه بررسی شده و مشکلی ندارد.

اما در مقابل این موضوع را مطرح کرده است که چگونه فدراسیون فوتبال ایران که تا پیش از این، به گواه مصاحبه های متعدد، خواستار بحرانیه فوراً مجلس بر این اساسنامه، پیشتر چنین اقدامی انجام نداده و یکباره سعی کرده با حذفکردن مجلس، به فیفا اعلام کند. منشا تصویر چیست؟

این شرایط در شرایطی مشخص می‌شود که اصولاً پاسخی برای این سؤال پیدا شود که اگر فیفا با همان توضیحات و مدارک قبلی فدراسیون فوتبال، اساسنامه را بررسی کرده باشد، چه اطلاعاتی باید به عنوان اساسنامه بررسی شود؟ اگر می خواهید مطمئن شوید که زیربنای خوبی دارید، می توانید خانه ای بسازید که بتوانید از آن استفاده کنید.

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما