در مقایسه با گواردیولا خوب نیست. من قهرمان بارسا بودم

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، پس از کش و قوس های فراوان در سه روز گذشته، بالاخره بارسلونا از توافق نهایی با ژاوی خبر داد و بدین ترتیب اسطوره به خانه باز خواهد گشت. ژاوی در سال 2015 بارسا را ​​به مقصد السد ترک کرد و در 6 سال گذشته خانه او در قطر بوده است، اما به عنوان مربی بارسا به کار خود ادامه خواهد داد.

مراسم معارفه ژاوی امروز در نوکمپ با حضور هواداران برگزار می شود و پیش بینی می شود 25 هزار هوادار در نوکمپ حضور داشته باشند. او 6 سال پیش در نوکمپ شلوغ از بارسا خداحافظی کرد و حالا به عنوان یک ناجی به بارسا بازمی گردد. بارسلونا که فصل را با رونالد کومان آغاز کرد و در سه بازی اخیر سرجی برخان روی نیمکت این تیم بود.

بارسا پس از 17 بازی با 17 امتیاز در رده نهم لالیگا قرار دارد و اکنون با سهمیه لیگ اروپا فاصله دارد، اما بعید است که این پایان فصل برای بارسا باشد و آبی اناری ها امید زیادی به اسطوره دارند.

متاسفانه برای ژاوی، تقویم جهنمی در انتظار بارسا است. اولین بازی بارسا در روز شنبه، دو هفته بعد، برابر اسپانیول خواهد بود. دربی کاتالونیا که همیشه سختی های خاص خودش را داشته و مخصوصا امسال که اسپانیول تیم خوبی را به این رقابت ها فرستاد و حتی توانست رئال را شکست دهد. این بازی در نیوکمپ برگزار خواهد شد و هواداران بارسا مطمئناً ورزشگاه را برای ژاوی پر خواهند کرد.

سه روز بعد، بارسا به مصاف بنفیکا می رود. بارسا در بازی اول با سه گل مغلوب پرتغالی ها شد، اما دو برد متوالی مقابل دیناموکیف به جانی داد. بارسا با 6 امتیاز کمتر از بایرن و بنفیکا با 4 امتیاز در رتبه دوم قرار دارند. بارسا باید بنفیکا را شکست دهد تا جلو بیاید.

آبی اناری ها پس از آن دو بازی باید به ویارئال می رفتند و سپس در نوکمپ میزبان رئال بتیس بودند. در 17 دسامبر، بارسا باید به بایرن برود و اگر نتواند بنفیکا را شکست دهد، مقدر است که از بایرن پیروز شود.

واکنش مسیلئو برای من پیام تبریک فرستاد. او موفقیت می خواهد؛ همچنین به رونالدینیو و بسیاری از دوستان قدیمی ام تبریک می گویم.

چرا زودتر به بارسلونا برنمی گردی؟“یک بار در ژانویه و یک بار در تابستان به بارسلونا برگشتم. اولین باری که احساس کردم نمی توانم به بارسا کمک کنم، بحث انتخاباتی بود و ابهامات زیادی وجود داشت. در نهایت خوان لاپورتا تماس گرفت. من قطعاً می گویم که او است. بهترین رئیس‌جمهور تاریخ بارسلونا.” خودمان را فدای بارسا کردیم و احساس می‌کنم اکنون زمان مناسبی برای بازگشت است.

تمدید قرارداد با دمبله:“بله؛ به نظر من، دمبله ممکن است بهترین بازیکن جهان در پست خود باشد، اما ما باید روی او کار کنیم. این به او و ذهنیت او بستگی دارد و کمتر آسیب دیده است. توسعه با او یکی از اولویت هاست.” هر بازیکن آسیب دیده اما به تمرینات بهتر نیاز دارد “من انتظار دارم بازیکن سطح بالایی داشته باشد و او بداند که باید سخت تر و سخت تر کار کند.”

خرید زمستانی:“باید با باشگاه در این مورد صحبت کنم و شرایط را ارزیابی کنم. سپس تصمیم خواهیم گرفت. هنوز زود است، اما هدف تقویت تیم است. انتقال فصل نیز یک فرصت است. به نظر من بازیکنان نیاز دارند. ارزش کار در بارسلونا را بدانیم و باید روی آن کار کنیم. “همه باید بدانند وظایفشان در بارسا چیست.”

دربی کاتالونیا: بازی اول مقابل اسپانیول خواهد بود و تمام تمرکز روی دربی اول است. ما برای پیروزی در این بازی آماده خواهیم بود و سپس باید هر بازی بعدی را نیز ببریم. ما پروژه های میان مدت و سپس پروژه های بلند مدت داریم و راهی جز تلاش و کوشش نیست. هدف من قهرمانی بارسلونا است و به کمک همه نیاز دارم.”

این چیزی است که بارسا در مورد قدرت بارسا گفت: شما باید به بازیکنان کمک کنید. بازی در بارسا آسان نیست و من می بینم که برخی از بازیکنان این فشار را تجربه می کنند. این دسته از بازیکنان به کمک نیاز دارند. به عنوان یک مربی، باید بارسلونا را به یک تیم واقعی تبدیل کنم.»

چالش سخت برای هدایت بارسا: «ب.شما قوانین و اقدامات را تعیین می کنید. واضح است که هدایت بارسا سخت است اما رختکن باید طبق قانون تنظیم شود و هر وقت این اتفاق بیفتد ما موفق بوده ایم. ما در مورد نظم و انضباط صحبت نمی کنیم، بلکه باید دستورات را رعایت کرد. من ایده روشنی دارم و مهمترین چیز این است که از فلسفه بارسلونا پیروی کنم. این فلسفه با یوهان کرایف شروع شد و با فن خال، رایکارد، گواردیولا، انریکه و دیگران ادامه یافت.

تعداد زیادی مصدوم بارسلونا:“در واقع من نمی دانم. ما با رئیس در مورد بسیاری از مسائل از جمله این مورد صحبت کردیم. چنین مشکلاتی باید حل شود. ما باید بازیکنان خوبی را که مصدوم هستند بازیابی کنیم.»

مقایسه با گواردیولا: این برای من در مقایسه با پپ گواردیولا یک افتخار است. بابت تمام جام هایی که برای بارسا به دست آوردند و همه چیزهایی که به فوتبال و بارسلونا دادند. برای من او بهترین مربی جهان است و هر چیزی که الان با او مقایسه شود برای من خوب نیست. می‌توانم بگویم که انجام چنین مقایسه‌ای باعث افتخار است، اما من هنوز در ابتدای کارم در بارسا هستم و هنوز باید ببینم که نتیجه چه خواهد بود.»

امید بارسا:” من یک ایده روشن دارم. شما به آموزش در بالاترین سطح نیاز دارید و بیشتر و بیشتر می خواهید. در بارسا، ما نباید متقاعد باشیم. من باید تیم را متقاعد کنم که می توانیم موفق شویم. البته او قرار است من را با نتایج ارزیابی کند اما هدفش این است که با نمایش یک بازی خوب نتیجه خوبی بگیرد.»

ورودی چمن نوکمپ:“خاطرات زیادی دارم. استقبال هواداران نیز خوب است. ما نباید این هواداران را ناامید کنیم. از فردا باید سخت کار کنیم و باید به بازیکنان جوان بگوییم که ما بارسلونا هستیم و حق نداریم. تا اینجا اشتباه کنم.” هواداران به انرژی من اضافه کردند.”

ژاوی در نشست خبری گفت:“من بسیار تحت تاثیر استقبال هواداران هستم. انتظارات من دو برابر شده است و نمی توانم منتظر کار با بازیکنان باشم. می دانم که بارسا در شرایط سختی قرار دارد و ما روز خوبی از نظر بازی نداریم. ورزش و اقتصاد، اما من انگیزه و تمایل دارم که شرایط را تغییر دهم. من از بازیکنان زیادی انتظار دارم زیرا این بارسلونا، بهترین باشگاه جهان است. “ما باید سخت کار کنیم و البته به حمایت نیاز داریم. از طرفداران.”

16:13: ژاوی تا دقایقی دیگر در کنفرانس مطبوعاتی حاضر خواهد شد

16:11: لاپورتا به هواداران بارسا گفت:“اجازه بدهید به شما بگویم که امروز در تاریخ بارسا خواهد ماند.” به ژاوی خوش آمدید… با بارسا و کاتالونیا آشنا شوید.”

16:09ژاوی و لاپورتا هواداران را همراهی می کنند

16:05: ژاوی با بارسلونا قرارداد امضا کرد

16:03: ژاوی به هواداران گفت:“من بسیار هیجان زده و مشتاق هستم. متشکرم. اگرچه نمی خواهم هیجان زده باشم، اما اکنون بسیار تحت تاثیر قرار گرفته ام. از هواداران و باشگاه متشکرم. روزی که بارسا را ​​ترک کردم، گفتم که بهترین باشگاه را ترک خواهم کرد. تو دنیا و الان تکرار میکنم که ما بهترین خوب دنیا هستیم توقعات تو بارسا زیاده و بی همتا.حتما باید اینجا برنده بشی “از ته قلبم ازت ممنونم زنده بارسا و زندگی کاتالونیا.”

16:01: به محض اینکه ژاوی شروع به صحبت کرد. 10000 هوادار در استادیوم در حال تشویق و فریاد زدن نام او بودند.

16:00: در حالی که سرود رسمی بارسا در نیوکمپ در میان تشویق هواداران خوانده می شود، ژاوی با خوان لاپورتا در زمین بازی می رود.

15:42: ژاوی با پیراهن بارسا افتخار می کند

15:33: همه چیز برای معرفی ژاوی آماده است

15:17: به صحبت در مورد ژاوی ادامه دهید:” به سرعت برگشت و در عرض سه چهار روز زندگی من تغییر کرد. همسرم امروز 40 سالشه و من برای تولدش اینجا بودم. خوان لاپورتا با من تماس گرفت و گفت که من آخرین انتخاب هستم. من باید غرامت جدایی السد را بپردازم، اما همه ما باید سهم خود را برای این موضوع انجام دهیم. توقعات از بارسا بالاست و من به خوبی می دانم که با چه چالشی روبرو خواهم شد، اما مطمئناً می توانم بگویم که از چالش های جدید لذت می برم و نمی ترسم. ما باید روند نتیجه گیری را به سرعت و دور تغییر دهیم. ما باید هیجان را به هواداران برگردانیم. استعدادهای جوان و خوبی را در تیم می بینم و سعی می کنم تجربه را به آنها منتقل کنم. “هدف کسب جام های زیادی با بارسلونا است و من آماده هستم.”

15:05: ژاوی به بارسا تی وی گفت: «همه ما باید در یک جهت پارو بزنیم. تمام تلاشم را برای موفقیت بارسلونا انجام خواهم داد.

14:53: هواداران برای نیوکمپ ثبت نام کردند

14:42: در حال حاضر هواداران زیادی در ورزشگاه حضور ندارند

14:26: قبل از شروع مراسم از ورزشگاه نوکمپ دیدن کنید

14:20: ژاوی به همراه همسرش وارد نیوکمپ شد

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما