دوناروما: من با ستاره پی اس جی جلو می روم

[ad_1]

قرارداد پنج ساله جیجی دوناروما با ترکیب فصل عادی روسونری در پایان فصل گذشته به پایان رسید و دروازه بان جوان ایتالیایی با انتقال رایگان راهی پاری سن ژرمن شد. اکنون ، در آستانه بازی ایتالیا با اسپانیا در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا ، دوناروما اصرار دارد که هدف آتزوری موفقیت در این مسابقات است.

“بازگشت به میلان؟ خوشحالم زیرا میلان بخش مهمی از زندگی من بوده است. ما در نیمه نهایی لیگ ملت ها هستیم و این مسابقات برای من بسیار مهم است. هیچ مشکلی بین من و پائولو مالدینی وجود ندارد جیجی دوناروما گفت: “نه ، و من امشب از او تعریف کردم. من با مالدینی آرام و بدون هیچ مشکلی صحبت کردم. ما بزرگ شده ایم و دوست دارم با دوستان بیشتری ملاقات کنم.”

من شیوه میلان را دوست دارم و طرفدار این تیم خواهم بود. من رابطه خوبی با استفانو پیولی دارم و اغلب با او صحبت می کنم. من طی دو و نیم ماه گذشته پیشرفت های زیادی کرده ام و در حال تبدیل شدن به یک مرد هستم. اکنون ما روی نیمه نهایی لیگ اروپا متمرکز شده ایم و امیدواریم بتوانیم این مسیر را به بهترین شکل ممکن ادامه دهیم.

انتقال به پاری سن ژرمن و تمرین با لیونل مسی ، کیلیان امباپه و نیمار؟ تمرین با ستارگان بزرگ به شما کمک می کند تا پیشرفت کنید. گاهی نبردهایی در تمرین وجود دارد که باعث رشد شما می شود و تمرین با این بازیکنان بزرگ به شما کمک می کند که انسان باشید و بازیکن باشید. قطعاً راه هایی برای یادگیری و پیشرفت وجود دارد. هدف این است که بهتر شویم و قطعاً چیز جدیدی برای یادگیری از مربی دروازه بان ها وجود دارد.

این یک چالش خوب است ، اما لزوماً موفقیت آمیز نیست. من عاشق تمرین با آنها هستم و اینگونه است که در این چالش جدید پیش خواهم رفت. من قطعاً سعی می کنم همه کارها را انجام دهم.

احتمال نشستن روی نیمکت تیم ملی ایتالیا؟ مشکلی نیست من به پاریس رفتم تا در ترکیب تیم قرار بگیرم و معمولاً این اتفاقات در ابتدای انتقال رخ می دهد. مطمئنم همه چیز خوب پیش می رود و هیچ مشکلی برای تیم ملی بودن ندارم. من به دویدن ادامه می دهم و امیدوارم همه چیز بدون مشکل پیش برود.

بازی با اسپانیا در لیگ اروپا؟ وضعیتی مانند یورو اما ما سعی می کنیم شرایط را بهتر کرده و نمایش بهتری از آنچه شایسته آن است به نمایش بگذاریم. این بازی برای ایتالیا آسان نخواهد بود و ما در یورو لاروخا را سخت شکست دادیم. اما حالا ما باید با 110 درصد قدرت در زمین باشیم تا بتوانیم او را شکست دهیم.

ایتالیا یا پاری سن ژرمن؟ آنها دو تیم بسیار متفاوت هستند. “ما در ایتالیا سبک بازی خاصی داریم و در روبرتو مانچینی هویت منحصر به فردی پیدا می کنیم.”

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما