“دیجی سرویس” بزرگترین فروشگاه سامسونگ موبایل در ایران را افتتاح کرد

[ad_1]

بزرگترین فروشگاه سامسونگ موبایل در ایران روز پنجشنبه 29 اکتبر 1400 با حضور رسانه ها و مدیران ارشد دیجی سرویس افتتاح شد. هنگامی که این فروشگاه را افتتاح کرد ، DigiService اعلام کرد که می خواهد تجربه خرید محصولات سامسونگ در زمینه تلفن های همراه و لوازم جانبی را به استانداردهای جهانی نزدیک کند.

اگر عصر پنجشنبه از بازار چارسو دیدن کنید ، شگفت زده خواهید شد زیرا افراد زیادی در طبقات مختلف در این راهرو وجود دارند. این فرد مشتاق در انتظار مراسم افتتاحیه بزرگترین فروشگاه سامسونگ موبایل در ایران و مهمتر از همه ، دیدار با بازیگر محبوب سینمای ایران ، “محمدرضا گلزار” است. چند ساعت منتظر بمانید.

بزرگترین فروشگاه سامسونگ موبایل در ایران ، با مساحت 1200 متر مربع ، در طبقه شمال شرقی طبقه همکف بازار چارسو واقع شده است ، جایی که قبلاً به فروش محصولات سامسونگ اختصاص داده شده بود ، اما اکنون به یک فروشگاه تجاری تخصصی تبدیل شده است. برای تلفن های همراه و لوازم جانبی. رمضان نژاد ، مدیر فروشگاه ، در مراسم افتتاحیه گفت:

“این فروشگاه تجربه خرید آسان و ایمن را برای جدیدترین محصولات سامسونگ در اختیار مشتریان قرار می دهد. مشتریان از این پس با ورود به این فروشگاه با یک محیط حرفه ای امن برای مشورت و معرفی محصولات روبرو خواهند شد.”

در این فروشگاه ، حدود 80 پرسنل متخصص به تمام سوالات شما پاسخ می دهند ، در حالی که شما می توانید تمام محصولات جدید سامسونگ را از نزدیک ببینید و برای انتخاب هوشمندانه تر با شما همکاری کنند. نوری ، مدیر برند DigiService ، به دیجیاتو گفت:

“اتاق مراقبت از مشتری مسائل مشتری را از لحظه ورود مشتریان و در مراحل مختلف ، یعنی قبل از خرید ، هنگام خرید و پس از خرید حل می کند. این واحد بر اساس استراتژی خدمات تجربه مشتری طراحی شده است تا بهترین تجربه خرید ممکن را ارائه دهد.”

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما