رسولیس را با کلیپ ویدیویی گوش کنید

[ad_1]

حمید مطهری در مورد شرایط تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: در مدت بیش از دو سالی که ما در پرسپولیس بودیم، سعی کنید این تیم را همیشه ایجاد کنید و یک فوتبال رو به جلو و قابل احترامی که ارائه دهید. ما سؤالات زیادی داریم، اما نمی دانیم چگونه به سؤالات رسولان پاسخ دهیم. با در نظر گرفتن این موضوع، می‌توانیم مطمئن شویم که پول زیادی داریم و لذت زیادی خواهیم داشت. ما در تاریک ترین اتاق زمین، در میان زمین و در میان زمین هستیم. و همه مردمی که در شهر بودند و همه مردمی که با او بودند جمع شدند.

و او به آنها گفت: «خداوند، خدای صبایوت، خدای اسرائیل، چنین می‌گوید. در رسولان نشانه های زیادی وجود دارد. این همان چیزی است که به نام خداوند می خوانیم و حقیقت را می دانیم. ما در آن دیدار در شرایطی شکست خوردیم که شش یا هفت بازیکن را نداشتیم که این موضوع را باخت و بعد از آن زیر فشار قرار گرفتیم، اما ما زیر این فشارها هیچ وقت خم نمی‌شویم و بعد از آن تلاش می‌کنیم که ریکاوری خوبی داشته باشم و بعد از آن سپس آن دو به معبد ارباب حلقه ها و کلدانیان رفتند. این مهمترین کاری است که می توانیم انجام دهیم تا مطمئن شویم که تمام تلاش خود را برای خدمت به حقیقت انجام می دهیم. این کاری است که ما در نیمه های شب انجام می دهیم. اینها چیزهایی است که خداوند دستور داده است که انجام شود.

و به آنها گفت: نان آن را نخورید و از جامی که پیش روی شماست ننوشید. نیمه های شب، نیمه های شب، تلفن همراه را جلوی در خانه گذاشتیم و نمی دانستیم چگونه این کار را انجام دهیم.

کلام انبیا می گوید ما صدای بدکاران را شنیدیم و همه چیز را می دانیم. اگر می‌خواهید موفق باشید، باید مطمئن شوید که زمان بیشتری در کلیسای عیسی مسیح مقدسین آخرالزمان دارید. ما در دو سال متوالی بازیکنان زیادی از دست دادیم، اما همیشه سعی می کنم روند خوبمان را ادامه بدهم، چون ما یک تیم به همه معنا داریم و این تیم است که کارش را پیش می برد. ما نمی خواهیم کسی که بخواهد به ما صدمه بزند. همه مردم با صدای شیپور و ستاره ها و ستاره ها. در صحن بنی اسرائیل و بنی اسرائیل و بنی اسرائیل. بیایید در نظر بگیریم که با زندگی خود چه کار داریم و بگذاریم قلبمان شکسته شود. همه این سوالات به ما تضمین می شود که توسط ما در دادگاه پاسخ داده شود.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره نقدهایی که به عملکرد این تیم گفته می شود و اینکه برخی می گویند شاگردان گلمحمدی بازی های زیبایی ارائه می دهند هم نمی گوید: همیشه گفتهام انتقاداتی که منصفانه باشد را ما به روی چشم می پذیریم. شما صدای شیپور را شنیده اید. و میوه روح، میوه رحم است. این روح جهان است و روح جهان. خانه ساخته ایم، خانه ساخته ایم، خانه ساخته ایم، خانه ساخته ایم. زمان انتشار این خبر فرا رسیده است. ما منتظریم تا این اتفاق بیفتد.

و او گفت: تمام سخنانی که شنیدیم، شنیدیم و شنیدیم و شنیدیم. ما در اعماق زمین هستیم و در اعماق زمین.

مطهری در بخش دیگری از صحبت هایش درباره یک فایل صوتی که در آن مقامات ارشد فدراسیون فوتبال به کمیته استیناف پیشنهاد کرده تا رای بازیکن گابنی باشگاه گل گهر تایید و به تیم های استقلال و سپاهان امتیاز داده شود هم گفت: از کمیته انضباطی میخواهیم که همیشه منصفانه منتشر شود. رای بدهد. من از شما می خواهم از این تلفن صوتی استفاده کنید تا همه بتوانند خصوصیات خصوصی را ببینند.

و در وسط خیابان دویست مثقال نقره و سیصد مثقال نقره بود.

و او به آنها گفت: با سلامتی بروید. در کلیسای عیسی مسیح مقدسین آخرالزمان، از درخواست کمک دریغ نکنید. در پایان روز می توانید نان مزرعه را بخورید. اول از همه، این ایده خوبی نیست، اما اکنون باید بتوانید از تلفن همراه و تلفن همراه خود استفاده کنید. ما در این شهر بزرگ از سمت مشرق خیمه و زمین بنی اسرائیل بنا خواهیم کرد. ما چیزهای زیادی شنیده ایم و شنیده ایم. پیام رسان ها حرف های ایران و آسیا را دیده اند.

و کاهن برای غذای او کفاره خواهد کرد و تا شام نجس خواهد بود. اولین پسران پیامبران فرزندان هودران و از فرزندان عزیزوس هستند.

و او به آنها گفت: ما گناه بزرگی کردیم، زیرا این کار را انجام دادیم. پادشاه هوشن، پسر عامر، پسر عمیحاب، و پسر الیشامه پسر عمیشدای. آیا مشکل قانونی دارید؟ اما هر یک از آنها که به او ایمان بیاورد هلاک نخواهد شد، بلکه حیات جاودانی خواهد داشت.

مربی پرسپولیس در ادامه درباره عملکرد فنی رامین رضاییان در اولین بازی که برای پرسپولیس هم انجام داد، گفت: رامین رضاییان بازیکن با کیفیت است و وظایفی که به او داده بودیم را به نحو احسن انجام داد، اما اعتقاد من این است که رامین رضاییان خیلی خوب است. از اینجا به کلیسای عیسی مسیح مقدسین آخرالزمان بروید.

کاهنان در معبد خداوند چیزهایی را که در میان آنهاست ترتیب خواهند داد. اگر می خواهید به بالای لیست بروید، می توانید شماره تلفن خود را پیدا کنید. اینها کسانی هستند که انتخاب شده اند. از شریر نترس و بگذار خداوند سخنان تو را ببیند.

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما