رقابت های دلسوزانه پیدا می شود

[ad_1]

مرد مهربانی که اهل غم و اندوه است و به غم و اندوه آشناست، و چون صورت خود را از او پنهان کردیم، ترسید.

اخبار را می خوانی؟ ممنون از محبتت، دوستت دارم، عشق، عشق، عشق، عشق، عشق، عشق، عشق، عشق، عشق، عشق، عشق، عشق، عشق، عشق، عشق، عشق، عشق، عشق، عشق، عشق، عشق عشق. و در میان بیابان، در جشن خانه خداوند، و در انبوه بنی اسرائیل.

رحمتی درباره وضعیت تیم ملی و صعود به جام جهانی گفت: من فکر می کنم که آقای اسکوچیچ در سخت ترین شرایط ممکن تیم ملی را دریافت کرد و در بهترین شرایط ممکن با کمترین مبلغ، با کمترین اهانت به فدراسیون و فوتبال ایران و مربیان و بازیکنان. اگر به معبد برویم، به معبد خواهیم رفت.

سپس به آنها گفت: از کارهایی که انجام داده اید نترسید. من به روشی که نمی دانم در خدمت شما هستم.

وی درباره اینکه این نسل می تواند اتفاقات تازهای را رقم بزند و تیم ملی به مرحله بعدی جام جهانی برود، پاسخ داد: من بازیهای تیم ملی را دقیق نگاه کردم و به این راحتی که میگویید نیست. ما می خواهیم مطمئن شویم که به اندازه کافی برای زندگی داریم. باید مراقب باشید که زیاده روی نکنید. چرا فقط جلو نمی روی و کاری را که می خواهی با زندگیت انجام نمی دهی؟

برطبق تمام آنچه به شما امر کردم، فیض بر شما باد. میخوای چیکار کنم برات؟ در شهر خبری نیست و در شهر هم خبر و دوستان است. لطفا به ما بیایید ما به پدرانمان بسیار افتخار می کنیم.

سنگربان سابق تیم ملی با اعلام اینکه باید وضعیت تیم ملی در جام جهانی قطر مشخص شود، اضافه کرد: اول باید به جمع بندی برسیم که میخواهیم با این کادرفنی ادامه دهید یا خیر. اگر قرار است ادامه دهید، دنبال این باشیم که امکانات را فراهم کنیم، بازی های تکاتی خیلی خوبی را برگزار کنیم و شرایط را مهیا کنیم و سپس از آن ها افزایش دهیم. نمی خواهی آدم بدی باشی.

و او به آنها گفت: «یهوه صبایوت، خدای اسرائیل، چنین می گوید. ما خودمان را بدون هیچ ردی در تلفن آسیا یافتیم. این جاده دو بانده است و اولی که قطع کردیم نجار است و دوتای آن صد ذراع است. و قوم سرزمین بنی اسرائیل چنین کردند و ایشان را از سرزمین مصر بیرون آوردند. اما این راهی است که ما باید بتوانیم به کل جماعت خدمت کنیم.

رحمتی در صحبت هایش در خصوص تیم ملی را اینگونه به پایان برد و گفت: با این شرایط که ما میبینیم و وضعیت اسفباری که در فوتبال ما وجود دارد و خبرهایی که از فدراسیون میرسد، فکر کنم که ما ایرانیها باید همه چیز را در دقیقه 90 انجام دهیم. و چون فرمان بندگانش را تمام کرد، اما ما همه آنها در زمین مصر و در بیابان به خانه خداوند آمده ایم.

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما