رونالدو تا کجا یونایتد را گاز می گیرد؟

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه” ، منچستریونایتد هنگام بازی مشکل دارد. او نمی تواند هنگام تغییر مرحله تهاجمی به مرحله دفاعی به درستی دفاع کند. هیچ ساختار ثابتی برای حمله او وجود ندارد. او به بازیکنان اعتماد زیادی دارد. او ترجیح خاصی برای پست هافبک دفاعی ندارد. از این نظر ، آنها خط مرکزی بسیار روشن ندارند. آنها تیمی هستند که می توانند پول زیادی را کنار هم بگذارند ، اما گاهی قیمت آنها کمتر از هزینه است.

اما از همه بدتر ، او معمولاً می توانست آخرین گل را به ثمر برساند و در آخرین دقیقه از یک رویداد بسیار ناامید کننده پیروز شود ، که باعث شد برخی از افراد در رسانه های اولدترافورد از خود بپرسند: آیا مسئله مهمی وجود دارد؟

او باید مشکلی داشته باشد. به نظر می رسد که این کاستی ها می تواند تیم های دیگر را به خوبی مربیان زانو بزند. اما علیرغم انتقاد از سبک قدیمی در سه سال گذشته و بدون شک در میان طرفداران طرفدار واقع گرای ، Ole Gunnar Solskj .r هنوز مهارت عجیب و غریبی در نتیجه گیری در زمان نیاز دارد.

البته ، بهتر است مهارت هایی داشته باشید که لزوماً شما را چنین برنده نمی کند. این پنجمین یا ششمین بار است که سولشر از زمان رویارویی با یونایتد چنین شرایطی را تجربه می کند ، اما یونایتد هنوز قوی است. گاهی اوقات فشارها با عملکردهای خیره کننده و متفاوت کاهش می یابد ، مانند دو برد مقابل تاتنهام و منچسترسیتی در دسامبر 2019. گاهی اوقات هنوز همه مشکلات معمول دیده نمی شود ، اما بازیکنان در تلاش هستند تیم دیگر را برجسته کنند. پایان پاس.

این اتفاق واقعاً در دیدار با ویارئال رخ داد. آخرین لحظه و فیلم حساس این مسابقه منتشر شد. این ویدئو نشان می دهد پاس بی هدف نمانیا ماتیچ روی زمین و ادینسون کاوانی 30 یارد با بیشترین سرعت دنبال می شود و سپس توپ را به یوان فوییت می دهد و آن را به یک حرکت هجومی تبدیل می کند. تلاش و تعهد کاوانی برای تیم بسیار ارزشمند است. با این حال ، بسیار مهم است که به نظر می رسد سایر بازیکنان یونایتد کاملاً تسلیم شده اند.

در این کلیپ ، کاوانی تنها بازیکنی است که یونایتد را در بازی نگه داشته است. با این حال ، در عرض چند دقیقه از بازی ، این وظیفه به عهده داوید دخیا بود. اگر تعداد زیادی دروازه بان یونایتد مقابل پاکو الکر اسر سرو ، آرنات دانجوما و شوت دقیقه آخر Moe G وم mez نبودند ، هیچ شانسی برای بازگشت به بازی وجود نداشت. در پنج دقیقه پایانی وقت اضافی ، کریستیانو رونالدو اولین بازی خود را در این بازی انجام داد و می تواند یکی از خاطره انگیزترین لحظات در یونایتد را رقم بزند.

از یک سو ، بازگشت رونالدو یک معضل دشوار برای این تیم ایجاد می کند. انتظارات آنقدر زیاد بود که شاید یونایتد هنوز برآورده نشده است. 36 ساله حداقل کار خود را انجام می دهد. او تا کنون در پنج بازی 5 گل به ثمر رسانده است و تنها بازی بدون گل به پایان رسید که شنبه شنبه 0-1 مقابل بابر استون ویلا شکست خورد. او “اجتناب ناپذیر” بود. مسائل تاکتیکی زیربنایی یونایتد زمانی آشکارتر شد که بازیکنان نتوانستند در طول بازی تحت تأثیر قرار بگیرند. شرایط مشابه بازی با ویارئال بود.

یکی از نشانه هایی که سولشر می پذیرد زمان مشکلی دارد که باید برطرف شود ، استفاده از یک سیستم جدید علیه ویارئال است. پل پوگبا در پست هافبک هجومی تری ، تقریباً در کنار برونو فرناندز ، برای یونایتد از سیستم 3-3-4 استفاده می کند و اسکات مک تومینا تنها هافبک دفاعی است. تغییر وضعیت نیز در عقب مشاهده شد ، جایی که جانشین دیه گو دالوت ، آرون فان بیساکا ، محروم شد و در موقعیتی قرار گرفت که باید در خط میانی منحرف می شد.
دالوت پس از بازی گفت: “ما می خواهیم به وینگرها طرف بدهیم.” مدافعان برای جلوگیری از ضدحمله و بازی از خط میانی وارد میدان می شوند. “

اگر همه چیز آماده باشد ، سیستم می تواند بهترین بازیکنان یونایتد را در زمین قرار دهد و پوگبا را از موقعیت دفاعی جدا کند. همانطور که در اولین ساعت بازی با ویارئال مشاهده می شود ، تنها مشکل این سیستم کار نکردن آن است. اگر نقش دالوت برای جلوگیری از ضد حمله تغییر کند ، تأثیر متفاوتی خواهد داشت ، بنابراین فضای سمت راست خط دفاعی یونایتد باز می شود تا حریف یک توپ ساده به دانجوما بفرستد تا به دروازه تیم نزدیک شود.

وقتی دالوت نتوانست هیچ یک از این دو نقش را بازی کند ، مک تومینا تنها ماند و فضای وسیعی را پوشش داد و اغلب توسط بازیکنان حریف عقب می ماند. پوگبا ، دالوت یا الکس تلس به طور متناوب خط حمله را اضافه کردند ، اما خط حمله پنج نفره منتظر رسیدن توپ از آن سوی زمین بود. این باعث می شود دفاع مک تومینا و یونایتد در برابر ضدحملات آسیب پذیرتر باشد.

حداقل این بار شرایط متفاوت است. سالچر اخیراً با انتقادات قابل توجه بسیاری از بازیکنان به دلیل بی نتیجه بودن بدون تعویض روبرو شده است. به نظر می رسد منصفانه در مورد شروع بازی بود ، یونایتد در 30 دقیقه پایانی بازی پس از گل تساوی تلس موفق بود. اگرچه کناره گیری ویارئال بی نتیجه بود ، اما جایگزینی سولشر نیز تأثیر مثبتی داشت. کاوانی بازی جدیدی را به ارمغان آورد ، در حالی که فرد و جسی لینگارد نیز نقش مهمی در پیروزی گل رونالدو داشتند.

با این حال ، این احساس وجود دارد که هواداران در حال تشویق گل برنده شده توسط اسطوره تازه بازگشت هستند ، حتی اگر جذابیت این رویداد نتواند بسیاری از کاستی های این رویداد را پوشش دهد. سرمربی یونایتد در مصاحبه پس از بازی گفت: “ما باید تمام تلاش خود را بکنیم و در نهایت خوش شانس باشیم.” در این دیدار هیچ مشکل مهمی در مورد ترکیب یونایتد وجود نداشت. اما او شب بعد اهمیت خود را نشان خواهد داد.

نویسنده: مارک کریچلی

ترجمه: مژده لاریجانی

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما