زمان شارژ گوشی هوشمند با یک شارژر کوچک GaN به 20 دقیقه کاهش می یابد – Zomit

[ad_1]

استیون یانگ، مدیرعامل Anker، یک شارژر و لوازم جانبی شخص ثالث، گفت که به لطف نسل جدید شارژر GaN (GaN) که اکنون توسط اپل پذیرفته شده است، زمان شارژ گوشی به 20 دقیقه کاهش می یابد. زمان لازم برای شارژ کامل صفر تا صد دستگاه است.

به گزارش 9to5mac، استیون یانگ می گوید تصمیم اپل برای حذف شارژر از قاب آیفون، خبر خوبی برای شرکتی مانند شرکت او است. وی گفت وگویی با خبرگزاری ورج داشته است. این مصاحبه بیشتر بر روی شرکت متمرکز بود، اما برخی از عناصر مرتبط با اپل را نیز شامل می شد.

از او پرسیده شد، حالا که اپل دیگر شارژر در جعبه ندارد، آیا فروش لنگر افزایش می یابد؟ وی در پاسخ به این سوال گفت:

آره [ما] ما بیشتر می فروشیم، زیرا این یک دسته بندی جدید است. پیش از این، بسیاری از کاربران به تنهایی شارژر نمی خریدند. طبق نظرسنجی ما، حدود 50 درصد از کاربران از شارژرهای دستگاه های قدیمی استفاده می کنند زیرا آنها برخی از این دستگاه ها را در طول سال ها ذخیره کرده اند. اما در حال حاضر افراد بیشتری به خرید شارژرهای جداگانه می پردازند.

او همچنین ادعاهای اپل در مورد مسائل زیست محیطی را تایید کرد و گفت که تنها نیمی از خریداران آیفون خواهان خرید شارژر جدید هستند. برخی می گویند که اپل فقط می خواهد با برداشتن شارژر از جعبه دستگاه در هزینه خود صرفه جویی کند.

شارژر انکر گالیوم نیترید

او گفت که به لطف فناوری GaN، این روند ادامه خواهد یافت تا شارژرها را به وات بالاتر و قابلیت شارژ سریع‌تر سوق دهد. که می گوید:

ما شارژرهای GaN زیادی را در چند سال گذشته فروختیم و نسل دوم (به نام GaN2) را در اوایل امسال عرضه کردیم. شارژر GaN2 اکنون می تواند 65 وات برق را در یک فضای بسیار کوچک مکعبی ارائه دهد. در واقع، ما سال آینده GaN3 را روانه بازار خواهیم کرد که باعث کوچکتر شدن شارژر و همچنین افزایش قدرت می شود.

همانطور که می دانید، دستگاه ها اکنون قدرت بیشتری دریافت می کنند و سریعتر شارژ می شوند. ده سال پیش شارژر 5 وات بود. سپس 10 و در نهایت اپل شارژر را به 20 وات افزایش داد. سایر برندهای اندروید شارژرهایی با توان 40 تا 60 وات اضافه می کنند. من در مورد وات به عنوان یک رویکرد مشتری پسند فکر نمی کنم. در عوض، ما در مورد زمان شارژ صحبت می کنیم.

زمان شارژ در گذشته حدود سه ساعت بود، اما با یک شارژر 20 واتی به یک ساعت و 20 دقیقه و سپس با شارژر 40 تا 60 واتی به 30 تا 40 دقیقه کاهش یافت. حتی برندهای ماجراجوی بیشتری روی 120 وات کار می کنند که گوشی هایشان را در کمتر از 20 دقیقه شارژ می کند.

یانگ در پاسخ به سوالی درباره برنامه MFi اپل برای تأیید شارژرها و کابل‌های شخص ثالث، گفت که خوشحال است، اما فکر می‌کند استانداردهای جهانی گزینه بهتری خواهند بود. او توضیح می دهد:

ما مطمئناً می دانیم که از کجا می آید و چرا اپل به آن نیاز دارد. اگر به بازار نگاه کنید، کابل های غیر MFI زیادی وجود دارند که برای دستگاه شما بسیار خطرناک هستند. کابل غیر MFI آنها ارزان تر هستند، اما دستگاه را گرم می کنند و آسیب جدی می زنند. نتیجه کاملاً واضح است که تراشه احراز هویت در ماژول است MFI ها حداقل نمی توانند به مشتریان کمک کنند که بدانند آیا یک اپل اصلی می خرند یا فقط یک محصول دیگر از یک برند تقلبی.

اما من پتانسیل راه دیگری را برای حل همین مشکل با اعمال استانداردهای جهانی در مورد نحوه ساخت کابل دارم. من معتقدم استانداردهای جهانی وجود دارد، نیازی به استانداردهای خاصی نیست، اما همیشه در این موضوع تضاد وجود دارد. این صنعت همچنین نیازمند تلاش زیادی برای ایجاد و اجرای استانداردهای جهانی است. من احساس امیدواری می کنم، اما نمی بینیم که این شرکت کار زیادی انجام دهد.

نظر شما در مورد «استاندارد جهانی» به نام یانگ چیست؟ همچنین نظر خود را در مورد شارژر نیترید گالیوم این شرکت با ما در میان بگذارید.

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما