سرمربی سابق استقلال به تمجید از ستاره چلسی پرداخت

[ad_1]

روملو لوکاکو که تابستان گذشته با انتقالی 115 میلیون یورویی در تابستان گذشته پس از دو فصل موفق در اینتر به چلسی بازگشت و به این تیم کمک کرد اولین قهرمانی خود در سری آ را پس از 11 سال کسب کند، A به ایتالیا بازگشت.

فدریکو پاستورلو به روزنامه ایتالیایی Tuttosport گفت: “لوکاکو بهترین بازیکنی است که من تا به حال مربیگری کرده ام، اما او یکی از ساده ترین بازیکنانی است که می توانم پیدا کنم.” در انتقال آنتونیو کونته به چلسی در سال 2016، من نقش کلیدی به عنوان مدیر برنامه ایفا کردم و او پس از اتمام اولین سال حضورش در این باشگاه و کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر آبی های لندن، به دنبال جذب لوکاکو بود. روملو در آن زمان برای اورتون بازی می کرد.

وی افزود: “در آن زمان لوکاکو را به طور اتفاقی در لندن دیدم و به او گفتم که کونته می تواند مربی مناسبی برای ارتقای کیفیت بازی باشد. روملو سپس منچستریونایتد را انتخاب کرد. یک سال بعد وقتی قراردادش با این تیم امضا شد. مدیر برنامه قبل از تمام شدنش فکر کردم با یک شماره جدید با لوکاکو تماس گرفت که در ابتدا جواب نداد چون شماره را نمی دانست اما در گفتگو پرسید که آیا مدیر برنامه شوم هستی؟

مدیر برنامه مهاجم بلژیکی گفت: «شما لوکاکو را به کونته در اینتر آوردید. “آیا این درست است که لوکاکو در آستانه پیوستن به یوونتوس در سال 2019 است؟” مذاکرات با اینتر در مورد لوکاکو متوقف شد، زیرا به نظر می رسد استیو ژانگ (رئیس اینتر) تمایلی به پرداخت مبلغی که منچستریونایتد می خواست برای خرید او نداشته باشد. یوونتوس اما در این مورد با منچستریونایتد به توافق رسیده و روملو را جایگزین پائولو دیبالا و ماریو مانژوکیچ خواهد کرد.

پاستورلو ادامه داد: لوکاکو حتی با مائوریتزیو ساری (سرمربی وقت یوونتوس) و کریستیانو رونالدو صحبت کرد اما پس از آن دیبالا و منچستریونایتد احتمالا با این انتقال قانع نشدند و به توافق نرسیدند. از سوی دیگر، ماروتا، اوسیلیو، کونته و من توانستیم ژانگ را متقاعد کنیم که برای لوکاکو پیشنهادی به منچستریونایتد اضافه کند. من نمی خواهم هم تیمی های لوکاکو در اینتر را دست کم بگیرم، اما فکر می کنم که این انتقال تعادل را در ایتالیا به هم می زند.

مدیر برنامه لوکاکو گفت: “بله، دیر یا زود ما دوباره لوکاکو را در سری آ خواهیم دید.” بله، چون روملو ایتالیا را دوست دارد، اما حالا چلسی باید از داشتن او خوشحال باشد.

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما