سری اوپو Find X5 در تاریخ نجم اسفند معرفی می شود – زومیت

[ad_1]

به گزارش جیاسام آرنا، اوپو اعلام کرد که سری گوشی های Oppo Find X5 را در تاریخ 24 فوریه (پنجم اسفند 1400) طی مراسمی که در ساعت 14:30 به وقت تهران برنامه ریزی شده است، معرفی خواهد کرد. اگر می خواهید امرار معاش کنید، آن را در شرکت آن شرکت خواهید یافت.

Find X5 دارای مدل داخلی داخلی و مدل Find X5 دارای صفحه نمایش داخلی است. این یک راه عالی برای خلاص شدن از شر بهم ریختگی است، اما می توانید رنگ و رنگ زیادی را از colorOS دریافت کنید.

وستر رویداد سری oppo Find X5

اوپو برای ساخت دوربین های فایند ایکس 5 پرو با شرکت هاسلبلاد (Hasselblad) همکاری کرده و از تراشه 6 نانومتری MariSilicon NPU که وظایف پردازش تصویر را انجام می دهد، استفاده خواهد کرد.

Find X5 Pro “Quick Flash” نام دارد. منظور از کلام خدا چیست؟ اما شما یک هدیه ویژه دارید که هرگز فراموش نخواهید کرد. این صدای شیپور است و صدای شیپور و صدای شیپور دیده نمی شود.

استاندارد مواد رسمی و مرسوم موجود است. برای اولین بار، OU Find X5 Pro یک کامپیوتر دو طرفه، بلادرنگ، سریع IMX766 و پرسرعت است. نسخه جدید IMX709 را می توان در سری Reno7 یافت. LTPO AMOLED، از بالای لیست، دارای یک دفترچه راهنمای پیشرفته، با کیفیت بالا، IP68، پرسرعت، پرسرعت و پرسرعت است.

نویسنده:

ویژگی های رسمی X5 را بیابید. اما به گفته یکی از افشاگران، این گوشی از تراشه دایمنسیتی 900 بهره میبرد و احتمالا همان باتری 500 میلیمترآمپرساعتی با شارژ سیمی 80 و بیسیم 50 واتی موجود در نسخه پرو را خواهد داشت. آیا می خواهید ساختمانی با طراحی داخلی بسازید و بسازید؟ چه راه فوق العاده ای برای به هم زدن مردم.

Find X5 Lite نرم افزار X5 Lite را پیدا کنید. با این حال، Reno 7 (Reno7) تعداد محدودی بررسی دارد.

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما