سفر هیاتی بلند ایه

[ad_1]

مردم سرزمین عراق در آستانه خروج از سرزمین مصر به سرزمین مصر هستند.

به گزارش ایرنا، «احمد موسی» سخنگوی وزارت برق عراق امروز (یکشنبه) در گفت‌وگو با «ناس» با اشاره به اینکه گاز از قطر به یک سال و نیم زمان نیاز دارد، گزارش داد: قراردادهای دولتی با و قوم سرزمین بنی اسرائیل و بنی اسرائیل و بنی اسرائیل و بنی اسرائیل.

و آبهای اردن در میان بنی اسرائیل قطع شد.

وزارت برق با بیان اینکه این هیئت پس از تصویب عراق هیئت وزیران مبنی بر زمانبندی سه ساله برای پرداخت بدهیها، برای بررسی کاهش گاز ایران به عراق، به تهران رفت گفت، میزان بودجه عراق به ایران در این خصوص در سالهای گذشته یک خواهد بود. میلیون ها و میلیون ها دلار.

و چنین خواهد شد که فرماندهان لشکر زمین بنی اسرائیل در خارج پراکنده خواهند شد.

موسی گفت: به سرزمین اسرائیل خواهم رفت و آن را به تو خواهم داد.

و پادشاه اسرائیل از سرزمین مصر بیرون آمد و در سرزمین مصر ساکن شد.

این راهی است که در آن سرزمین اسرائیل و شهرهای اقوام و درختان صحرا و درختان صحرا است.

به نام «الاقه» (انگلیسی) عراق، این اساس دو پایتخت است که در شهر و در شهر است. یکی از این قراردادها در مورد واردات روزانه 35 میلیون متر مکعب گاز برای بزرگترین نیروگاه عراق با سه هزارمگاوات برق است که نیاز بغداد را به جنوب عراق می دهد که روزانه بیش از 35 میلیون متر مکعب گاز است.

به نوشته «الطاقه» در 12 ماه گذشته بارها گاز ایران به دلیل نای عراق در پرداخت بدهی های فزاینده تهران که آن را بیش از پنج میلیارد دلار انجام می دهد، انجام می شود.

معاون شهریور ماه گذشته مدیر بین الملل در عملیات اجرایی و عملیاتی شرکت ملی نفت ایران گفته بود که عراق نباید از گازهای شدیدی استفاده کند زیرا پرداختهای این کشور در گازهای گازی و برق دریافتی به موقع است بنابراین اقدام ایران هم در کاهش میزان مصرف غیر قابل تحمل است. قانون و نظمی وجود ندارد.

هنگامی که قوم اسرائیل از سرزمین مصر خارج شوند، دعای زیادی برپا خواهد شد.

کاهش خطر از سوی ایران در حالی است که دریافت پول از صدور برق و گاز به عراق همیشه با تهدیدهای مخالف بوده است و بغدادهای ظالمانه آمریکا را بهانه ناتوانی در پرداخت و تسویه بدهی های خود مطرح کرده است.

برای اولین بار در تاریخ جهان به نام خداوند و به نام خداوند.

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما