سودآورترین برنامه تلفن همراه Tic Tac در سه ماهه سوم 2021 – Zomit

[ad_1]

شیوع ویروس کرونا باعث قرنطینه کاربران می شود. اما در این میان ، اتفاقات تلخ و شیرینی در دنیای فناوری رخ می دهد. برخی از بازارهای گجت ها ، مانند دوربین ها ، به شدت سقوط کردند ، اما برخی از محصولات ، مانند لوازم جانبی رایانه ، مورد استقبال قرار گرفتند. زیرا بسیاری از کاربران برای کار در خانه به تجهیزات متفاوتی نیاز دارند.

در همین حال ، محبوبیت برنامه های تلفن همراه به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. بسیاری از کاربران برای پیگیری فعالیت های آموزشی یا تجاری خود به برنامه های مختلف نیاز دارند و برخی دیگر نیز برنامه های جدیدی را برای گذراندن اوقات فراغت خود ایجاد می کنند که به دلیل قرنطینه ایجاد شده است.

البته در چند ماه گذشته و با شروع واکسیناسیون در سراسر جهان ، زندگی کاربران اندروید و iOS به حالت عادی برگشته است و آمارها نشان می دهد که نصب برنامه ها در پلتفرم اندروید 1.2 درصد و در پلت فرم iOS تا 2.1 درصد ؛ اما درآمد نه تنها کاهش نمی یابد ، بلکه بسیار نیز افزایش می یابد.

در مجموع ، کاربران سیستم عامل های Android و iOS در Google Play Store و Apple App Store طی ماه های جولای تا سپتامبر 33.6 میلیارد دلار هزینه کردند. GSMArena گزارش می دهد که این مبلغ شامل کلیه فعالیت ها ، از جمله خرید اشتراک یا پرداخت درون برنامه ای می شود و اگر آن را با مدت مشابه در سال 2020 مقایسه کنیم ، شاهد رشد 15.1 درصدی خواهیم بود. بین جولای تا سپتامبر 2020 ، کاربران دو سیستم عامل 29.2 میلیارد دلار در Play Store و App Store هزینه کردند.

درآمد برنامه در سه ماهه سوم 2021

از بین این دو پلتفرم ، iOS بالاترین درآمد 21.5 میلیارد دلاری را دارد. در مقایسه با مدت مشابه در سال 2020 ، اپل امسال 13.2 درصد رشد کرده است. البته گوگل به اپل نزدیک می شود. آمارها نشان می دهد که درآمد فروشگاه Play در دوره مورد بررسی 12.1 میلیارد دلار بوده است که نسبت به سال قبل 18.6 درصد افزایش داشته است.

آمارها پس از ارائه اطلاعات مربوط به درآمد حاصل از این دو پلتفرم ، به برنامه های محبوب می پردازند و هزینه زیادی را پرداخت می کنند. اولین برنامه پردرآمد Tik Tak است که می تواند پردرآمدترین برنامه در پلتفرم iOS در سه ماهه سوم سال 2021 باشد. بر اساس گزارشات ، تعداد نصب TickTalk از 3 میلیارد فراتر رفته است و در واقع اولین برنامه ای است که متعلق به فیس بوک است ، اما توانسته رکورد بسیار مهمی را ثبت کند.

مقالات مرتبط:

اگر آمار سیستم عامل های Android و iOS را در نظر بگیریم ، Tic Tac سودآورترین برنامه خواهد بود. اما در آمار تقسیم شدهبرنامه Google One بیشترین سود را در فروشگاه Google Play کسب می کند و Tic Tac در رتبه دوم قرار دارد. حتی بیشتر از اینمی توانید لیستی از برنامه های محبوب را در هر دو سیستم عامل مشاهده کنید. آنچه در مورد آمار جالب است این است که چندین سیستم عامل پخش ویدئو مانند دیزنی پلاس در ازای فروش اشتراک ، چنین محتواهایی را به کاربران ارائه می دهند.

محبوب ترین برنامه های Android و iOS

اما بخش بازی های موبایل به آرامی رشد کرده است. در مقایسه با سه ماهه سوم سال 2020 و طبق آمار ، بخش بازی های تلفن همراه در سه ماهه سوم سال 2021 7.7 درصد رشد کرد و می تواند به درآمد 22.4 میلیارد دلار برسد. این شماره بین پلتفرم های Android و iOS به اشتراک گذاشته می شود. طبق آمار ، درآمد بازی موبایل Play Store 13.1 میلیارد دلار و App Store 9.3 میلیارد دلار است.

درآمد بازی های موبایل در سه ماهه سوم سال 2021

از آنجا که PUBG قبلاً محبوب ترین عنوان در بین بازی های تلفن همراه بود ، یک گزارش جدید نشان می دهد که PUBG می تواند محبوبیت خود را در بین کاربران تلفن های هوشمند و رایانه های لوحی حفظ کند. از رقم بالاترین درآمد بازی های تلفن همراه ، 5 میلیارد دلار متعلق به PUBG است و گیمرهای سراسر جهان از این رقم در سه ماهه سوم سال 2021 برای خرید برنامه های برنامه های بازی PUBG استفاده کردند. این آمار شامل نسخه چینی بازی نیز می شود که گفته می شود با نام دیگری در این کشور آسیایی منتشر می شود.

محبوب ترین بازی های Android و iOS

Honor of Kings در رتبه دو و Genshin Impact در رتبه سوم قرار گرفت. اگرچه Genshin Impact کمتر از یک سال است که منتشر شده است. اما می تواند 2 میلیارد دلار درآمد برای ناشر بازی ایجاد کند. در شماره چهار Pokemon Go قرار دارد که یکی از قدیمی ترین عناوین تلفن همراه است و شماره پنج متعلق به Roblox است.

نظر کاربران Zomit در مورد موفقیت بازی هایی مانند PUBG یا برنامه هایی مانند Tic Tac Toe چیست؟ آیا خودتان از برنامه استفاده می کنید و هزینه آن را پرداخته اید یا از کارت هدیه خود در برنامه دیگری استفاده می کنید؟

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما