سولچر: شما قطعا شانس گلزنی با رونالدو را دارید

[ad_1]

کد خبر: 1782790/42

زمان: 01:47
1400/07/08

بازدید: 25،490

دخیا امشب بهترین در جهان شد.

اوله گونار سولشر مطمئن است که با حضور کریستیانو رونالدو در ترکیب تیم ، همیشه فرصتی برای گلزنی وجود خواهد داشت.

به گزارش “ورزش سه” ، منچستریونایتد امشب در خانه مقابل ویارئال عملکرد خوبی نداشت و داوید دخیا چندین بار دروازه های این تیم را به ویژه در نیمه اول نجات داد اما در نهایت با گل دقیقه آخر از رونالدو. در پایان بازی ، اوله گونار سولشر اصرار داشت که رونالدو در منچستریونایتد تمام جنبه های باشگاه را تحت تأثیر قرار داده است.

“اگر کریستیانو رونالدو را در زمین دارید ، مطمئناً شانس گلزنی دارید. او واقعاً در مقابل دروازه موفق است و بر همه ستون های باشگاه ، از جمله هواداران و بازیکنان و کل تیم تأثیر می گذارد. جسی لینگارد ممکن است.” او زیاد بازی نمی کند ، دوست ندارد ، اما هر بار که به زمین می آید م effectiveثر به نظر می رسد و این باید در عوض انجام شود.

صحنه لحظه آخری صحنه ای است که در اولدترافورد اتفاق افتاده و قبلاً چندین بار اتفاق افتاده است. ما باید مراقب باشیم و البته در نهایت خوش شانس خواهیم بود. ویارئال تیم خوبی است و قطعا شکست دادن آن سخت است.

ما در خانه بودیم و می خواستیم برنده شویم ، اما او واقعا خوب بازی کرد. در حالی که یانگ بویز در بازیهای قبلی خود در سوئیس شکست سختی خورد ، پیروزی آنها مقابل منچستریونایتد اهمیت بیشتری پیدا کرد. ترجیح می دهم برنده باشم و ببازم تا دو سری.

خوشبختانه امشب بهترین دروازه بان جهان را در اختیار داریم. داوید دخیا بعد از فینال لیگ اروپا تابستان سختی را پشت سر گذاشت و در رقابت های یورو حضور نداشت ، اما با تمایل زیادی به اردوی یونایتد پیوست و من از رفتار او خوشحالم. “ما دو دروازه بان خوب دیگر داریم ، تام هیتون و دین هندرسون ، اما امروز داوید دخیا عنوان بهترین بازیکن زمین را به دست آورد.”

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما