سونی و هواوی همچنان خواستار برند Watch GT هستند

[ad_1]

سانیپ در سال 2016 با اعتراض به اعتراض علامت تجاری GT برای ساعت های این شرکت ، علیه هواوی شکایت کرد. ظاهراً این شکایات هنوز باقی است و این بار سونی به مردم چین اجازه نمی دهد از این نام برای محصولات خود استفاده کنند.

علامت تجاری مورد اشاره در این پرونده “Watch GT” است که همچنین یکی از بازی های محبوب شرکت ژاپنی معروف به GT است.

اول از همه ، باید توجه داشت که غول تلفن همراه چینی مجموعه ای از ساعت های شاخص را با نام تجاری “Watch GT” عرضه کرده است. طبق گزارش LetsGoDigital ، هوآوی در حال حاضر علائم تجاری GT3 و GT5 را در EUIPO (دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا) ثبت کرده است و در اینجا اختلاف بین سونی و هواوی آغاز شد. در طی فرایند درخواست نام تجاری جدید ، سایر شرکت ها مجاز به شکایت بودند ، بنابراین در سال 2016 ، غول فناوری ژاپنی علیه برند هواوی درخواست تجدیدنظر کرد.

سونی

سازنده تلفن های هوشمند چینی سری ساعت های پرچم دار خود را با نام تجاری “Watch GT” روانه بازار می کند. به گفته LetsGoDigital ، این شرکت مارک های GT 3 و GT 5 را در EUIPO (دفتر مالکیت معنوی اروپا) ثبت کرده است ، جایی که اختلاف بین Sony Interactive Entertainment و Huawei آغاز شد. در طی فرایند درخواست علامت تجاری ، شرکت های طرف سوم مجاز به اعتراض هستند. بنابراین در سال 2016 ، غول فناوری ژاپنی درخواست تجدید نظر علیه نام تجاری هواوی را ارائه کرد.

در سال 2019 ، سونی شکایت دیگری علیه برند هواوی ارائه کرد ، اما در جریان اختلاف دوم ، ساعت های GT و GT 2 منتشر شد. سونی اکنون قصد دارد با Huawei بر سر شکایت اخیر در اتحادیه اروپا مشاجره کند. روند قانونی این شکایت در حال حاضر در جریان است و نتیجه آن بلافاصله قابل پیش بینی نیست و باید منتظر اخبار جدید باشیم.

سونی

دلیل اعتراض سونی به علامت تجاری ثبت شده توسط هواوی مربوط به بازی محبوب آن Gran Turismo بود. به عبارت دیگر ، شرکت های ژاپنی می خواهند حقوق منحصر به فردی برای نام تجاری GT کسب کنند.

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما