شایعه: MacBook Pro 2021 ممکن است دارای بریدگی – Zomit باشد

[ad_1]

به عنوان بخشی از مهلت دو ساله برای استفاده از پردازنده های اینتل ، اپل قصد دارد نسل بعدی مک بوک پرو را با ابعاد 14 و 16 اینچ دیرتر عرضه کند. این محصول به احتمال زیاد در رویداد Unleashed دوشنبه آینده عرضه می شود و ما بیشتر تغییرات طراحی این خانواده نوت بوک های اپل را از زمان طراحی مجدد 2016 شاهد خواهیم بود. اکنون ، هنگامی که مک بوک پرو جدید راه اندازی می شود ، شایعاتی در اینترنت به گوش می رسد. ، با توجه به غول فناوری می خواهید از ناچ برای مخفی کردن دوربین و وب کم این محصول استفاده کنید.

گفته می شود این شایعه از یکی از کاربران شبکه اجتماعی چینی Weibo سرچشمه گرفته است. بر اساس شایعات ، به نظر می رسد که اندازه نوت بوک MacBook Pro همان اندازه ای باشد که در iPhone 12 استفاده می شد. با این حال ، یکی از افشاگران در توییتر معروف به DuanRui که بیشتر اطلاعات مربوط به برنامه اپل از Weibo را به اشتراک گذاشت ، شایعات را جعلی توصیف کرد. و یک شوخی در همین حال ، سایر کاربران ادعا می کنند که با زنجیره تامین اپل ارتباط دارند و به برخی موارد استفاده در مک بوک پرو جدید اشاره می کنند.

مقالات مرتبط:

گفته می شود اپل بریدگی MacBook Pro را برای مخفی کردن وب کم ، سنسور True Tone و میکروفون ایجاد کرده است. نوشته شده است که با بریدگی بالای صفحه ، MacBook Pro لبه متقارنی نخواهد داشت و ظاهرا MacBook Air 2022 بر اساس همان زبان طراحی خواهد بود.

طراحی مفهومی مک بوک پرو مجهز به موقعیت یابی است

جالب است بدانید ، اخیراً مشخص شد که MacBook Pro 14 اینچی و 16 اینچی دارای رزولوشن 3024 در 1964 پیکسل و 3456 در 2234 پیکسل است. با کاهش 74 پیکسل از ارتفاع دوم ، نسبت تصویر 16:10 به دست می آید. همه مک بوک های اپل اکنون دارای این نسبت ابعاد هستند. بنابراین ، افزایش ارتفاع 74 پیکسل می تواند یک علامت بریدگی و یک مرز باریک باشد.

با این حال ، استفاده از Notch نیاز به بهینه سازی سیستم عامل دارد و عملکرد macOS در این زمینه در حال حاضر نامشخص است. از آنجا که استفاده از بریدگی در بالای صفحه در نوار منوی Mac بسیار مناسب است ، این امر عجیب خواهد بود. علاوه بر این ، شایعات دیگر نشان می دهد که همه صفحه کلیدهای MacBook Pro سیاه هستند و ممکن است بزرگترین تغییر بصری در صفحه کلید از زمان طراحی مجدد Unibody در دهه گذشته باشد. این احتمال نیز وجود دارد که شاسی دوباره طراحی شده ضخیم تر از نسل قبلی باشد.

به عنوان یادآوری ، در سال 2017 ، اپل iPhone 10 را با یک سیستم احراز هویت جدید به نام Face ID معرفی کرد که ویژگی های بسیار متفاوتی را در Touch ID ارائه می دهد. در واقع Face ID از سخت افزارهای مرتبط مانند چراغ های محیطی و سنسورهای تشخیص مجاورت ، دوربین های مادون قرمز ، پروژکتورها و حسگرهای نور برای تشخیص چهره در تاریکی هوا ساخته شده است. این غول فناوری سخت افزار را با بلندگوها ، میکروفون و دوربین سلفی در شکاف بزرگی به نام notch ترکیب کرد و از این ترکیب در iPhone در پنج سال گذشته استفاده کرد.

به طور کلی ، این بریدگی به یک علامت تجاری اپل تبدیل شده است و iPhone را از سایر گوشی های موجود در بازار متمایز می کند. با این حال ، بسیاری از کاربران می خواهند بریدگی را از طراحی گوشی های هوشمند این شرکت حذف کنند و اگر شایعات صحت داشته باشند ، می توان تفسیر کرد که این قطعه خشن در سالهای آینده همچنان مهمان محصولات اپل خواهد بود.

برای خواندن همه مقالات مربوط به رایانه های Mac از این صفحه دیدن کنید.

[ad_2]

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما