شباهت بی نظیر و وحشتناک سر ربات به انسان

[ad_1]

فیلمی درباره سر یک ربات انسان نما منتشر شده است که شباهت بی نظیر آن به سر انسان واقعی آن را کمی ترسناک کرده است.

از Ex Machina تا Robocop، ربات های انسان نما همیشه موضوع فیلم های علمی تخیلی بوده اند، اما اکنون به واقعیت تبدیل شده اند و ربات Engineered Arts یکی از واقعی ترین ربات ها است.

سر ربات که “آدران” نام دارد، دارای 22 محرک مکانیکی است که به آن اجازه می دهد چشم و دهان خود را مانند یک انسان واقعی حرکت دهد.

فیلمی عجیب و ترسناک از آدران منتشر شده است که در آن ربات به دوربین پلک می زند، فک خود را تکان می دهد و حتی پوزخند می زند.

شباهت بی نظیر و وحشتناک سر ربات به انسان

«هنرهای مهندسی» این فیلم را در صفحه یوتیوب خود منتشر کرده است. با این حال، این شرکت خاطرنشان کرد که قبل از آماده شدن آدران باید کارهای بیشتری انجام شود.

این شرکت نوشت: «این فقط یک آزمایش کوچک از حرکت یک روبات با سیستم مسمر است. آدران چیزی است که Engineered Arts آن را «محورکننده» توصیف می‌کند، سیستمی برای ساخت ربات‌های انسان‌نما قدرتمند، زیبا و مقرون‌به‌صرفه.

این ربات 22 محرک مکانیکی روی سر و گردن خود دارد که تنها پنج تای آن در دهان ربات است و این تعداد برای لب‌ها کافی نیست، بنابراین ربات نمی‌تواند در این فیلم کوتاه صحبت کند.

به گفته شرکت مستقر در کورنوال، این ربات شگفت‌انگیز می‌تواند احساسات انسانی زیادی را به نمایش بگذارد و مانند هر کسی به نظر برسد.

هر ربات مسحور کننده از اسکن سه بعدی افراد واقعی در مجموعه طراحی و ساخته شده است که به ما امکان شبیه سازی ساختار استخوان، بافت پوست و حالات چهره را می دهد.

برای ساخت این ربات خیره کننده، این شرکت ابتدا از یک اسکنر سه بعدی ویژه برای گرفتن عکس از سوژه ها در زوایای مختلف استفاده کرد. سپس با مقایسه رنگ های پیکسل به صورت دیجیتالی، تصویر به یک مدل سه بعدی تبدیل می شود. هنگامی که این مدل سه بعدی ایجاد می شود، الگوی دقیق توسط چاپگر سه بعدی ایجاد می شود.

سیلیکون داخل قالب ریخته می شود و سپس جزئیاتی مانند رنگ مو و پوست به صورت دستی اضافه می شود. در نهایت، این پوست سیلیکونی روی سر ربات قرار می گیرد تا بتواند مانند یک چهره واقعی حرکت کند.

این شرکت هنوز هزینه ساخت ربات را اعلام نکرده است، اما وب سایت می گوید که ربات ما می تواند سفارشی شود و گزینه های زیادی اضافه شود، بنابراین قیمت ثابتی وجود ندارد.

این اولین باری نیست که ربات‌های انسان‌نمای این شرکت خبرساز می‌شوند.

در اوایل این ماه، Engineered Arts پیشرفته‌ترین ربات انسان‌نمای جهان، Amka را معرفی کرد.

در ویدئوی نمایش داده شده از این ربات، حرکت ربات قبل از بازکردن چشمانش و نشان دادن حالت تعجب را مشاهده می کنید.

ربات چند بار پلک زد و با کنجکاوی به بازوی ربات نگاه کرد.

[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما