شیائومی Poco C31 با تراشه Helio G35 – Zomit معرفی شده است

[ad_1]

در اکتبر 2020 شیائومی تلفن هوشمند Poco C3 را معرفی کرد. این محصول دارای قیمت اقتصادی و مشخصات سخت افزاری متوسط ​​است و توانسته حدود 2.5 میلیون دستگاه به فروش برساند. اکنون زمان عرضه نسخه جایگزین Poco C3 به نام Poco C31 است.

شیائومی پوکو C31 دارای تراشه Helio G35 مجهز به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است. البته اگر فضای ذخیره سازی داخلی دستگاه برای کاربر کافی نباشد ، می توان با استفاده از کارت حافظه microSD تا 512 گیگابایت آن را افزایش داد.

در حالی که محصولات مختلف برای اندروید 12 آماده هستند ، Poco C31 با اندروید 10 عرضه می شود که می توان آن را نقطه ضعف محصول جدید شیائومی دانست. تلفن هوشمند جدید شرکت چینی دارای صفحه نمایش 6.53 اینچی با نسبت تصویر 20: 9 است و از وضوح HD +استفاده می کند.

فصل 35

در بالای صفحه نمایش Xiaomi Poco C31 ، سوراخی برای قرار دادن دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی وجود دارد. در پنل پشتی این گوشی یک ماژول دوربین سه گانه وجود دارد که شامل یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی ، یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی دیگر با ویژگی های اندازه گیری عمق تصویر است. البته ، پنل پشتی و همچنین سه ماژول دوربین و نشان Poco ، یک حسگر اثر انگشت فیزیکی خواهد بود که کاربران برای اهداف مختلف از جمله باز کردن قفل دستگاه از آن استفاده می کنند.

مقالات مرتبط:

به گفته مدیران شرکت چینی ، Xiaomi Poco C31 در برابر قطرات آب و ذرات گرد و غبار مقاوم است. به عنوان هسته اصلی این دستگاه ، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی توسط مقامات شیائومی درخواست شده است تا هزاران بار شارژ شود. اساساً ، کاربران برای بلند مدت محصولات اقتصادی می خرند و برخلاف سایر صاحبان شرکت های بزرگ ، بعد از 2 تا 3 سال به خرید محصول جدید فکر نمی کنند.

ظرفیت باتری شیائومی Poco C31

با همین روال ، شیائومی محصولی را روانه بازار می کند که نیازهای کاربران را با بودجه محدود برآورده می کند. Poco C31 در رنگ های آبی و خاکستری در دسترس خواهد بود و دارای قابلیت های حافظه زیر است:

  • اولین مدل با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی (قیمت 115 دلار)
  • مدل شماره دو با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی (قیمت 130 دلار)

شیائومی توانسته محصولات باورنکردنی را در رده های مختلف سخت افزاری و همچنین محدوده قیمت ارائه دهد و لازم به ذکر است که Poco C31 مطابق با این سیاست ساخته شده است به طوری که سبد خرید شرکت های چینی متفاوت از قبل است. شما ، کاربر Zomit ، در مورد مشخصات سخت افزاری و قیمت Poco C31 چه نظری دارید؟ آیا دوست دارید چنین محصولی بخرید یا گوشی هوشمند دیگری با قیمت بیش از 100 دلار می خواهید؟ دلایل خود را برای خرید یا عدم خرید محصول با سایر اعضای Zomit به اشتراک بگذارید.

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما