«صادق عباسی شاهکوه» به عنوان رئیس جدید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات منصوب شد

[ad_1]

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حکمی صادق عباسی شاهکوه را به عنوان سرپرست سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منصوب کرد. مصطفی اشرف نیز به عنوان مشاور وزیر و رئیس دفتر این وزارتخانه منصوب شد.

عیسی زارع پور در این حکم از زحمات آقایان حسین فلاح جوشقانی و تحسین عادلی در دوران تصدی رؤسای سازمان تنظیم مقررات و دفتر وزارتخانه قدردانی کرد.

عباسی شاهکوه دارای مدرک دکترای مهندسی مخابرات از دانشگاه بریستول انگلستان و مدرک کارشناسی ارشد در رشته مهندسی مخابرات از دانشگاه صنعتی شریف است. «مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت»، «معاونت بررسی فنی و صدور مجوز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی»، «امور فنی و بین‌الملل سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی»، «رئیس دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات» و «رئیس ارتباطات» پژوهشکده فناوری» سوابق و مهمترین مسئولیت های وی در طول بیش از 28 سال فعالیت در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را اشتباه می دانند.

اشرف همچنین دارای مدرک کارشناسی مهندسی نرم افزار از دانشگاه صنعتی شریف و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی از دانشگاه علامه طباطبایی است. وی بیش از 14 سال سابقه کار در سطوح مختلف تخصصی و مدیریتی را در کارنامه دارد. «مدیرکل دفتر حراست و تحقیقات و توسعه مرکز آمار قضایی و فناوری اطلاعات»، «معاون فناوری اطلاعات و مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» و «معاون حفاظت فناوری اطلاعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» شامل مسئولیت های مهم قبل از . است.

یکی از اصلی ترین ماموریت های رئیس جدید رگولاتوری را می توان ارتقای کیفیت اینترنت دانست. موضوعی که طی دو ماه گذشته با اعتراضاتی در فضای مجازی همراه بوده است. در همین راستا اخیراً وزیر ارتباطات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی را به همراه شرکت زیرساخت موظف کرده گزارش های مردمی را به دقت بررسی و برای رفع سریع مشکلات ارتباطی راهکارهایی ارائه و اقدامات اجرایی را به مردم اطلاع رسانی کند.

اگرچه دو روز پیش معاون پست، ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از ارتقای کیفیت شاخص های کیفیت اینترنت دولتی خبر داده بود، اما در عمل چنین بهبودی قابل مشاهده نیست.

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما