فرش قرمز سرخابی برای بازگرداندن ستاره ها

[ad_1]

ورزش سه: دو بازیکن کلیدی فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران می توانند به محض باز شدن پنجره زمستانی به تیم های سابق خود بازگردند.

مهدی ترابی و علی کریمی دو ستاره ای هستند که بنا به دلایلی نمی توانند در لیگ فوتبال قطر به کار خود ادامه دهند، البته این احتمال برای مهدی ترابی بیشتر از علی کریمی است.

ترابی که اوایل این فصل پس از گذراندن دوران سخت در قطر و تایید پیشنهاد الدحیل، سرانجام تیم العربی را برای ادامه فوتبال انتخاب کرد و با قرمزپوشان به این تیم پیوست، از آن زمان دچار مصدومیت شد. ورود به قطر و قرنطینه همسترینگ او بسیار عجیب است و بارها این موضوع بر روابط او با باشگاه به عنوان یک ستاره تاثیرگذار و تعیین کننده تاثیر گذاشته است.

فرش قرمز پرسپولیس و استقلال برای بازگشت ستاره ها

در عین حال علی کریمی که از زمان حضورش در قطر بازی نسبتا خوبی را با این تیم انجام داده به نظر می رسد برای ادامه بازی به دنبال تیمی بزرگتر از زردهای قطری است چرا که مهمترین هدف او بازی در تیم ملی است. تیم و در تیم ملی شرکت کند. او سال 2022 را برای جام جهانی در نظر دارد و به همین دلیل می تواند دوباره ایران را ترک کند و پیراهن استقلال را بر تن کند. البته شایعات جدی درباره پیوستن علی کریمی به الدحیل به گوش می رسد اما باید منتظر قطعیت این شایعات باشیم که اگر این اتفاق بیفتد و کریمی از قطر به الدحیل برود استقلالی ها باید برگردند. به اردوی تیم حداقل تا نیم فصل دوباره. بازیکنی که به نظر او برنده لیگ را تعیین می کند.

فرش قرمز پرسپولیس و استقلال برای بازگشت ستاره ها

مهدی ترابی که به دلایل مختلف از پرسپولیس جدا شد و البته بخشی از مشکلات به مدیریت باشگاه برگشت، به محض شایعه جدایی او از فوتبال قطر با پرسپولیس تماس گرفت و مذاکرات اولیه برای بازگرداندن او را آغاز کردند. . ترابی بازیکنی تعیین کننده در لیگ برتر ایران است که فصل گذشته با هوش و گل ها و پاس گل های عالی قهرمان شد. طبیعتا پرسپولیسی هایی که بشار رسن را از دست داده بودند برای حضور او در جمع تلاش زیادی می کردند.

البته این دو بازیکن کوچکترین اظهار نظری در مورد بازگشتشان به ایران نداشته اند، اما به هر حال باید جا برای احتمالات باز باشد. به احتمال زیاد شما به عنوان یک فوتبالیست برتر از لیگ فوتبال قطر چندان راضی نیستید و می خواهید در تیم محبوبی که به آن ملحق شده اید به دست هواداران خود بازگردید.

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما