فیس بوک برای مشاوره از قانونگذاران به Capitol Hill باز می گردد.

[ad_1]

تصویرآنتیگون دیویس ، رئیس امنیت جهانی فیس بوک ، در سال 2018.
اعتبار …تراشه Somodevilla / گتی ایماژ

انتظار می رود آنتیگون دیویس ، رئیس امنیت جهانی فیس بوک ، صبح پنجشنبه با سrshالات شدید سناتورها در مورد تأثیر اینستاگرام بر نوجوانان روبرو شود ، در حالی که مدعی است فیس بوک سالهاست می داند که برنامه های اشتراک گذاری عکس ها باعث آسیب های روحی و روانی می شوند.

این جلسه که از ساعت 10 صبح آغاز می شود ، اولین مورد از دو عضو کمیته حمایت از حقوق مصرف کنندگان در مجلس سنا در مورد تأثیرات فیس بوک بر جوانان است. دومی ، سه شنبه ، یک افسر سوت است که اطلاعات مربوط به تحقیقات فیس بوک در مورد نوجوانان را به اشتراک گذاشته است.

این جلسه پس از آن منتشر شد که وال استریت ژورنال در ماه جاری مجموعه ای از مقالات مربوط به تحقیقات داخلی را در فیس بوک منتشر کرد. یک مقاله گزارش داد که بر اساس یافته های فیس بوک ، از هر سه نوجوان یک نفر گفته است که اینستاگرام مشکلات تصویر بدن آنها را بدتر کرده است. در میان نوجوانانی که افکار خودکشی دارند ، 13 درصد از کاربران بریتانیایی و 6 درصد از کاربران آمریکایی گفتند که قادرند این افکار را در اینستاگرام دنبال کنند.

چهارشنبه بعد از ظهر ، فیس بوک دو طبقه اسلاید از تحقیقات را که توسط مجله ذکر شده است ، راه اندازی کرد. بسیاری از شرکت ها به این اسلایدها استناد می کنند ، گاهی اوقات صحت و قصد گزارش های تحقیقاتی خود را مورد مناقشه قرار می دهند یا نادرست نشان می دهند. این شرکت گفت اسلایدها نشان می دهد که بسیاری از نوجوانانی که تجربیات مثبتی را در اینستاگرام گزارش می دهند ، از جمله برنامه ، گاهی به سلامت روانی آنها کمک می کند.

قانونگذاران از شرکت و مدیران آن برای پنهان کردن تحقیقات انتقاد کردند که به نظر می رسد با اظهارات عمومی مارک زاکربرگ ، مدیرعامل فیس بوک و آدام موسری ، مدیر اجرایی اینستاگرام مغایرت دارد. هر دوی آنها به مدت طولانی به هشدارها توجه کرده اند که اینستاگرام – از طریق فیلترهایی که می توانند تصاویر را افزایش دهند و دکمه های “مانند” را که می تواند برای سنجش محبوبیت استفاده شود – برای کاربران جوان محیطی قریب به اتفاق ایجاد می کند و باعث می شود بسیاری از نوجوانان نسبت به خود احساس بدتری داشته باشند.

این هفته ، آقای ماسری اعلام کرد که فیس بوک برنامه های خود را برای انتشار نسخه ای از اینستاگرام برای کودکان دبستانی و دبیرستانی متوقف می کند.

ماسری تأکید کرد که مقاله ژورنال در اینستاگرام این تحقیق را از زمینه خارج کرده است و گفت که تعداد نوجوانان در مطالعه وی “بسیار کم” است. او گفت بسیاری از نوجوانان در اینستاگرام تجربه های مثبتی را گزارش می دهند.

اماس. دیویس ، که هفت سال امنیت فیس بوک را تأمین کرده است ، انتظار می رود این پیام را در محاکمه مجدداً تکرار کند. این شرکت از ایده برنامه هایی برای بچه ها مانند YouTube Kids دفاع کرد و گفت که می تواند ویژگی های امنیتی و حریم خصوصی قوی تری را برای بچه ها نسبت به برنامه اصلی اینستاگرام فراهم کند.

سناتور مارشا بلکبرن از تنسی ، یکی از اعضای جمهوری خواه در کمیته فرعی حمایت از حقوق مصرف کننده ، در بیانیه ای گفت: “از چشم بد به تاثیر منفی سیستم عامل ها بر سلامت روانی نوجوانان تا عدم توانایی پلیس برای قاچاق ، تجارت داخلی و موارد دیگر. فیس بوک باید پاسخگو باشد. “

اعتبار …جنی ریفل برای نیویورک تایمز

وکلای این حزب روز چهارشنبه به قاضی اداری گفتند که آمازون با دو نفر از بدنام ترین منتقدان داخلی خود که هرگز در صحن علنی اتهاماتی مبنی بر اخراج غیرقانونی این زن و شوهر از بین نرفته اند ، توافق کرده است.

کارمندان سابق ، امیلی کانینگهام و مارن کوستا ، جارین ادعا می کند که آمازون باید دستمزد خود را پس دهد و “به تمام کارگران فناوری و انبارهای سراسر کشور اعلان کند که آمازون قادر به ترغیب کارگران به مدیریت و اعمال این حقوق نیست.” وی این شهرک را “پیروزی در حمایت از حقوق کارگران” خواند.

زوج گفت که او سال گذشته اخراج شد زیرا به طور علنی از شرکت خواسته بود تا تاثیر خود را بر تغییرات آب و هوا کاهش دهد و نگرانی های مربوط به کارگران انبار را برطرف کند. آمازون ادعا می کند که کارمند سابق بارها سیاست های داخلی را نقض کرده است.

خوزه نگریت ، سخنگوی آمازون روز چهارشنبه گفت: “ما به یک توافق متقابل رسیده ایم که مسائل حقوقی را در این مورد حل می کند و برای حل این مشکل تلاش می کند.”

این توافق برای آمازون که قول داده است “بهترین شرکت روی زمین” باشد و در بازار کار محدود ، به دنبال استخدام 40،000 کارمند شرکت و فناوری و 125000 کارگر انبار در ایالات متحده است ، بسیار سریع به نتیجه رسید.

در سال 2018 ، خانم کاستا و خانم کانینگهام ، که به عنوان طراح در دفتر مرکزی آمازون در سیاتل کار می کنند ، بخشی از گروه کوچکی از کارکنان هستند که به طور کلی شرکت را مجبور می کنند تا اقدامات بیشتری را برای مقابله با آب و هوا انجام دهد. او به عنوان یک سازمان ، کارکنان آمازون برای عدالت آب و هوایی ، کار کرد و به بیش از 8700 همکار آمازون در حمایت از تلاش های او کمک کرد.

با گذشت زمان ، خانم کانینگهام و خانم کاستا اعتراضات خود را گسترش دادند. پس از آنکه آمازون اعلام کرد که سیاست ارتباطات خارجی خود را با اطلاع رسانی در مورد مشاغل خود در ملاء عام نقض کرده است ، این گروه به 400 کارمند دستور داد که نیز صحبت کنند و عمداً این سیاست را نقض کرده تا نکته ای را بیان کنند.

در آغاز همه گیری ، او یک رویداد داخلی را برای کارگران انبار اعلام کرد تا با کارکنان فناوری در مورد وضعیت ایمنی در محل کار صحبت کنند. به زودی آمازون این زن را آزاد کرد. سناتور الیزابت وارن ، دموکرات ماساچوست ، آمازون را با استناد به نگرانی در مورد انتقام احتمالی نوشت و تیم بری ، پیشگام اینترنت و نایب رئیس سابق گروه محاسبات ابری آمازون ، در تظاهرات خود را کنار گذاشت.

در بهار امسال ، یک وکیل شورای ملی روابط کار گفت که وی از ادعاهایی مبنی بر اخراج خانم کاستا و کانینگهام به دلیل مدیریت آنها اخراج شده است. سپس دفتر آژانس سیاتل علیه آمازون شکایت کرد و گفت که این شرکت “سیاست ارتباطات خارجی و راه حل های بی طرفانه را به منظور محدود کردن کارکنان در فعالیتهای محافظت شده و تلفیقی” اعمال کرد.

این جلسه قرار بود صبح سه شنبه آغاز شود ، اما در حالی که طرفین کار توافق نهایی را به پایان رساندند ، به تعویق افتاد.

این مورد یکی از مسائلی است که شرکت از زمان شروع همه گیری با هیئت کار داشته است. ظاهراً در ماه اوت ، مقامات شنوایی NLRB به آژانس توصیه کردند که در مورد انتخابات اتحادیه در انبار آمازون در بسمر آلا رای گیری کند و دریافت که اقدامات آمازون شرایط آزمایشگاهی مورد نیاز برای برگزاری انتخابات عادلانه را نقض می کند. آمازون هرگونه دخالت را رد می کند و وعده داده است که در صورت موافقت دفتر منطقه ای شورای کار با توصیه و لغو انتخابات ، که اتحادیه را رد می کند ، تماس خواهد گرفت.

اعتبار …خام / رویترز

انواع دلتا ویروس کرونا در ویتنام شایع است ، دومین تامین کننده بزرگ پوشاک و کفش به ایالات متحده پس از چین ، که توزیع ناهموار واکسن را در سطح جهان گسترش می دهد و درباره شیوع های جدید برای اقتصاد جهان هشدار می دهد. یورک تایمز

با نزدیک شدن به فصل تعطیلات ، بسیاری از خرده فروشان آمریکایی انتظار تأخیر و کمبود کالا و همچنین افزایش قیمت نیروی کار و افزایش هزینه های حمل و نقل را دارند. نایک هفته گذشته پیش بینی فروش خود را شکست و گفت که 10 هفته تولید در ویتنام از اواسط ژوئیه آغاز می شود و بازگشایی مجدد به صورت مرحله ای در اکتبر آغاز می شود. Everlane گفت که با چهار هفته تا هشت هفته تاخیر روبرو است.

مرکز صنعتی پرجمعیت در شهر هوشی مین ، زلزله ویروسی کشور ، یک سری محاصره شدید را تجربه کرده است ، بسیاری از کارخانه ها به طور موقت در ماه ژوئیه تعطیل شده اند. فعالیت های تجاری فلج کننده و استرس بر زنجیره تامین جهانی سخت ایجاد می کند. اگرچه موارد جدید کاهش یافته است ، اما دولت به دلیل تلاش برای واکسیناسیون ساکنان ، قفل ها را تا پایان ماه سپتامبر اضافه می کند.

شرکت های آمریکایی به دنبال خارج از ویتنام هستند ، اغلب به کارخانه های چینی که قبلاً با آنها کار کرده بودند باز می گردند یا در سایر کشورهای غیر مرتبط به دنبال شریک خود هستند.

این که آیا آنها زمان کافی برای حرکت قبل از تعطیلات را دارند ، جای سوال دارد. گوردون هانسون ، اقتصاددان و استاد سیاست شهری در مدرسه کندی هاروارد می گوید: “ماه سپتامبر زمان بدی برای تغییر موقعیت است.”

خرده فروشان در تلاش بوده اند تا مشتریان را آماده کنند. LL Bean در مورد تاخیر در تحویل و کمبود تعطیلات هشدار می دهد و خرید زودهنگام را توصیه می کند. مطالب را بخوانید

اقتصاد این کشور پس از همه گیری ویروس کرونا بهبود یافته است ، اما میلیون ها نفر هنوز به کار خود بازنگشته اند. برخی به دنبال این هستند اما هنوز تلاش نکرده اند. دیگران به دلیل مراقبت از کودک یا سایر مسئولیت ها قادر به کار نیستند. دیگران گفتند که همه گیری باعث شد آنها در اولویت های شغلی خود تجدید نظر کنند.

حالا چه چیزی شما را در حاشیه قرار داده است؟ چگونه می توانید از نظر مالی بدون حقوق ثابت دریافت کنید؟ اوضاع و احوال شما در حال تغییر زندگی ، در حال حاضر و همچنین در آینده چگونه است؟



[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما