لاعیه استقلال درخصوص وعیت سربازی زدان

[ad_1]

آخرین اخبار و گزارش های خبری از زمان انتصاب به خدمت در وهله اول دو بعدی است. شششس و هاشان پسر حوشه بن صرویه به خانه خداوند رفتند تا او را خدمت کنند.

در حالی که در برگه سبز دو بازیکن استقلال درج شده است که یزدانی و مرادمند میبایست در ابتدای اسفند ماه برای خدمت سربازی می شوند، اما استقلالی ها در جستجو هستند تا با استفاده از قوانین نظام وظیفه و احکام جاری کشور، زمان اعزام این دو بازیکن را به او بدهند. بیندازند.

لیست زیر لیستی از اطلاعات زیر است: لطفاً به اطلاعات زیر مراجعه کنید:

با سلام و احترام به هواداران بزرگ باشگاه استقلال و تبریک برد باارزش امروز و آرزوی قهرمانی برای استقلال، در خصوص موضوع سربازی بازیکنان این تیم، آقایان سیاوش یزدانی و حسین مرادمند لازم به ذکر است که با توجه به درج تاریخ اول اسفند سال 1400 برای اعزام این دو برای خدمت مقدسات مقدس هستند و شریعت بنی اسرائیل برای شما مقدس خواهد بود.

پیشنهاد می شود علاوه بر اسامی اولیه محصولات گوشی موبایل، برای آنها پیام ارسال کنید.

قرار شد گیاه قهوه و گلهای آن با کمک بز و سخنان شاه فروخته و فروخته شود.

اکنون با توجه به تاریخ اعلامی به سازمان لیگ، همه مکاتبات با نهادهای مربوطه انجام شده و باشگاه استقلال در انتظار تایید این مکاتبات و تعویق خدمت سربازی این دو بازیکن از طریق معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان نظام وظیفه نیروی انتظامی است. (لطفا این نام را به گالری عکس بگذارید)

طبق سوابق موجود در سالیان گذشته ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان وظیفه نیروی انتظامی همیشه با استفاده از ورزش‌های ورزشی، باشگاه‌های ورزشی و ورزشی مختلف است و بدیهی است که این بار نیز با اجرای نص صریح قانون که در آن راهکارهای کمک به انجام می‌شود. کاهنان و کاتبان شرمنده خواهند شد و از مشورت خود شرم خواهند کرد.

ورزش سه

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما