لستر 4 – 2 یونایتد ؛ درسهایی برای سولشر

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه” ، روزهای بیماری و فراز و نشیب تیم اوله گونار سولشر هنوز وجود دارد. این تیم امروز در موقعیتی که می توانست برای مدتی خوش شانس باشد ، 2-4 مقابل لسترسیتی شکست خورد ، بنابراین انتظارات هواداران از موفقیت این تیم در این فصل کمتر از گذشته است.

لسترسیتی بازی را بهتر آغاز کرد و توانست با حرکت تیمی و ارسال یوری تیلمانس در محوطه جریمه اولین گل خود را در دقیقه 6 به ثمر برساند اما هری مگوایر با موقعیت مناسب این فرصت را محروم کرد.

اما پس از آن منچستریونایتد بر بازی مسلط بود و در دقیقه 18 اولین گل را به ثمر رساند. هنگامی که برونو فرناندز پاس داد ، میسون گرینوود در جناح راست و زیر محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با ضربه ای توقف ناپذیر و باورنکردنی در کرنر گل اول را به ثمر رساند. شبکه.

لسترسیتی فرصتی داشت تا سریع ترین گل پیاپی را به ثمر برساند ، اما اولین ضربه کیلیچی ایهیناچیو مقابل هری مگوایر بود و در طول ریباند این بار داوید دخیا ضربه جیمز مدیسون را مهار کرد.

اما در دقیقه 31 لسترسیتی روی دروازه قرار گرفت. به دلیل اشتباه هری مگوایر ، وقتی یوری تیلمانس فرصت گلزنی داشت ، ایهیناچیو توپ را دزدید و به پشت دروازه فرستاد و با یک ضربه فنی و دیدنی توانست دروازه داوید دخئا را باز کند.

در پایان نیمه اول ، مدیسون که موقعیت های کیلیچی ایهیناچیو را خلق کرد ، دوباره گلزنی کرد ، اما ضربه عالی بود و بازی در نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان رسید.

در اولین دقیقه نیمه دوم ، پریرا موقعیت خوبی را هنگام ورود ایهیناچیو به دست آورد ، اما ضربه این بازیکن قوی و دقیق نبود و به داوید دخیا داده شد.

در دقیقه 65 حرکت برونو فرناندز ، یونایتد به گل رسید تا دومین گل خود را به ثمر برساند. میسون گرینوود این شانس را داشت که جلوی دروازه جمع شود ، اما کاسپر اشمایکل واکنش فوق العاده ای به ضربه او نشان داد و این فرصت را پیدا نکرد.

در دقیقه 75 به دلیل اشتباه نمانیا ماتیچ ، یوری تیلمانس تقریباً گل دوم را مقابل لسترسیتی به ثمر رساند ، اما ضربه فنی از پشت محوطه جریمه نیز بعد از داوید دخئا به تیرک منچستریونایتد برخورد کرد.

دقایقی بعد ، این بار داکا از سمت راست منطقه موضع گرفت و توانست دروازه را باز کند اما ضربه زمینی توسط دخیا مهار شد. اما این کرنر تبدیل به دومین گل لسترسیتی شد. ضربه پرز دوباره توسط دروازه بان یونایتد دفع شد ، اما روی ریباند ، سوینچو توانست با ضربه خالی دومین گل لسترسیتی را به ثمر برساند.

اما در عرض چند دقیقه ، یونایتد به تساوی رسید. یک پاس بلند خوب با ویکتور لیندلوف در موقعیت تک به تک به مارکوس رشفورد رسید و او ضربه محکمی داشت.

اما لستر به سرعت پیروز شد. ارسال ایوو پرز از سمت چپ منطقه با شوت باورنکردنی و مهار نشدنی جیمی واردی به گوشه دروازه همراه شد و هیچ کاری از سوی دیوید دخیا انجام نشد.

در دقیقه 85 ، ایوو پرز به گل سوم نزدیک شد اما این بار دخیا دروازه را مهار کرد. اما این بازیکن در نهایت توانست با وقت اضافی و از فاصله نزدیک گلزنی کند و دروازه چهارمین داوید دخیا را باز کند. هیچ استعداد ویژه دیگری وجود نداشت و لسترسیتی با نتیجه 2-4 رقبای خود را شکست داد.

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما