ماندگارترین کتابی که زندگی شما را در Fidebo – Zomit تغییر خواهد داد

[ad_1]

Fidebo 10 کتاب را معرفی می کند که در این زمینه برای شما بسیار مفید است ، سعی کنید همزمان بخوانید و یاد بگیرید. شیوه های شما که زندگی شما را متفاوت می کند ، نه فقط خواندن کتاب ، بلکه کتابهایی که با آنها آشنا خواهید شد ، چارچوبی را ارائه می دهند.

  1. کیمیاگر

کتاب کیمیاگر اثر پائولو کوئیلو یک رمان آسان خواندنی است. این داستان بسیار توصیفی درباره استعاره می آموزد: چگونه می توانید به رویاهایتان برسید. خرید یا بارگیری PDF بهترین ترجمه ها در این کتاب به شما کمک می کند تا با موانع پیش رو آشنا شوید و چگونه شجاعت خود را در مسیری که بیشترین ارزش را دارید هدایت کنید.

  1. هنر جنگ در کارآفرینی

این کتاب ، نوشته استیون پرسفیلد ، می تواند مهمترین کتاب زندگی شما باشد. مطالعه می تواند به شما در داشتن یک تجارت موفق ، نوشتن کتاب و داشتن شغلی مطمئن و لذت بخش کمک کند. هنر جنگ در کارآفرینی به شما امکان می دهد مقاومت درونی خود را بشکنید ، یک زندگی واقعاً معتبر داشته باشید و اصالت خود را واقعاً زندگی کنید. اگر کارآفرین ، نویسنده ، هنرمند یا هر خالقی هستید ، خواندن این کتاب را توصیه می کنیم.

  1. جریان روانشناختی: تجربه بهینه

بهترین تجربه زندگی ما چیست؟ تعطیلات؟ تقلب در ساحل؟ No Mihali Chixent ، روانشناس برجسته جهان ، ثابت می کند که یک تجربه بهینه واقعاً لحظه ای است که در طول آن ما برای دستیابی به یک هدف ارزشمند تلاش می کنیم. از طریق این کتاب ، یاد می گیرید که چگونه توجه خود را افزایش داده و اراده خود را تقویت کنید و در نتیجه ، زندگی خود را برای همیشه تغییر دهید. علاوه بر این کتاب ، نکات ذکر شده در این مقاله به شما در رسیدن به اهداف شما کمک می کند.

تصویر

  1. این ذهن انسان است

افکار او بسیار مهم است. ما واقعاً اغلب در مورد آن فکر می کنیم. کتاب جیمز آلن به نام مردی که فکر می کند به شما می آموزد که چگونه زندگی ای را که ابتدا به آن فکر کرده اید تجسم کنید ، سپس با تلاش و فداکاری به واقعیت تبدیل شوید. کتاب ذهن انسان یک کتاب کلاسیک ، کوتاه ، ساده و قدرتمند است.

  1. غول داخل بیدار شد

کتاب بیداری غول ها شما را با راه حل های با کیفیت بالا آشنا می کند که می توانید به سرعت از آنها برای کنترل احساسات خود استفاده کنید. اگر داخل را کنترل می کنید ، قسمت بیرونی دنبال می شود. با خواندن این کتاب و استفاده از راه حل های ذکر شده در کتاب ، می توانید از توانایی های خود نهایت استفاده را ببرید و زندگی خود را بهبود ببخشید.

  1. دام پروری

قلعه حیوانات توسط جورج اورول در سال 1945 منتشر شد. این کتاب مزارع حیوانات را نشان می دهد که در آن حیوانات تصرف در زمین های کشاورزی و ایجاد تعاونی برای همکاری را انتخاب می کنند. با این حال ، برخی از حیوانات هدایای بیشتری می خواهند ، خوک های کوچک قدرت می گیرند و قوانین تغییر می کنند.

سرانجام ، این س ofال از حیوانات مطرح می شود که در ابتدا دنبال چه جامعه ای بوده اند و آیا آزادی های جدید به اندازه کافی آزاد کننده بوده است؟ کتاب قلعه حیوانات ساده ، تأثیرگذار و بسیار سرگرم کننده است و یکی از بزرگترین آثار سیاسی -اجتماعی تاریخ محسوب می شود. بنابراین ، توصیه می شود که بارگیری و خواندن کتاب مزرعه حیوانات را با بهترین ترجمه فراموش نکنید.

  1. هفت عادت یک فرد م effectiveثر

کتاب استفان کاوی 7 عادت مctiveثر مردم یک کار عملی با دستورالعمل ها و دستورالعمل های آسان برای دنبال کردن است. این کتاب برای مشاغل و افراد مفید است. با خواندن ، یاد می گیرید که اولویت بندی امور را آغاز کرده و با افکار خود شروع کنید. کتاب 7 عادت افراد مentialثر در مدیریت و ادبیات رهبری یک کتاب کلاسیک است و باید توسط هرکسی که دارای موقعیت تأثیرگذار است مطالعه شود.

تصویر

  1. دنیای سوفی

این کتاب که توسط جاستین گردر نوشته شده است ، یک رمان فلسفی است که داستان سوفی آموندسن ، دختر جوان ساکن نروژ و آلبرتو ناکس ، فیلسوف میانسال است که سوفی را با فلسفه آشنا کرد. سوفی در این اثر باید به دو س basicال اساسی پاسخ دهد: “تو کیستی؟” و “این جهان از کجا آمده است؟” خواندن این رمان شما را تشویق می کند تا در مورد پاسخ این دو سوال فکر کنید.

  1. روش هنرمند

راه هنرمند توسط جولیا کامرون نوشته شده است و در اصل یک کتاب خودآموز درباره خلاقیت است. خواندن این کتاب شما را در جهت معنوی و هنری راهنمایی می کند و چون در پایان هر فصل نیز وظیفه ای به شما می دهد ، پس خواندن کتاب یک کار پویا خواهد بود. کتاب راه هنرمند بسیار عمیق اما آسان است و می تواند خلاقیت هر فردی را از حسابدار تا ورزشکار متحول کند.

  1. پی یورپ

کتاب Pi’s Life نوشته یان مارتل است و داستان Pi Patel ، پسر جوانی را که پسر باغبان باغ وحش است روایت می کند. او علوم حیوانات زیادی دارد و از فلسفه نیز لذت می برد. وقتی پی و خانواده اش از هند به آمریکای شمالی نقل مکان کردند ، کشتی غرق شد و سپس خود او در سفر با کفتار ، گورخر مجروح و ببر بنگال 450 کیلوگرمی بود. در زیر یک داستان خوب در مورد تحریک و ماجراجویی است. اگرچه کتاب زندگی درباره دین نیست ، اما بر اهمیت اعتقاد به چیزها تأکید می کند.

در نهایت ، خواندن چند کتاب می تواند دیدگاه شما را نسبت به جهان پیرامون شما تغییر داده و زندگی شما را تغییر دهد. بنابراین ، اگر می خواهید این اتفاق بیفتد ، می توانید با خواندن کتابهایی که در این مقاله با آنها آشنایی دارید ، شروع کنید.

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما