مسی خیلی زیاد است ؛ ریشه همه مشکلات بارسلونا!

[ad_1]

در فوتبال همه آزادند که خود را بیان کنند. از هر سوپراستاری انتقاد کنید و حتی بپرسید. فقط به خاطر بسپارید که او سال گذشته در مورد لیونل مسی چه گفت و خطرات اتفاقاتی که در بارسلونا رخ داد.

درست است که بسیاری از این انتقادات و نظرات از طرف مخالفان بارسا است ، اما در واقع تعداد کمی از هواداران بارسا و حتی اعضای رسمی موافق هستند.

او گفت بهتر است چرخه جدیدی در بارسا در اسرع وقت بدون مسی آغاز شود. بهترین تصمیم فروش لیونل مسی بود و وقتی این فوق ستاره در تابستان 2020 با ارسال بوروفکس درخواست طلاق کرد ، این حمله افزایش یافت.

از این نظر ، مهمترین و م effectiveثرترین بازیکن تاریخ بارسلونا ، که تمام نقشه های حمله به تیم را اجرا می کند ، که سالانه 40 تا 50 گل را تضمین می کند و همچنین کمک زیادی می کند ، بازیکن است در بارسلونا بازیکنانی که نمی دوند دفاع خوبی نمی کنند و به مدافعان کمک نمی کنند. اما اکنون ، البته ، تیم رونالد کومان به بهترین شکل ممکن از آن دفاع می کند.

گفته می شود لیونل مسی مانع ظهور و توسعه استعدادهای بازیکنان جوان بارسا می شود. همه در خدمت مسی هستند و او باید توپ را به او بدهد. به عبارت دیگر ، مسی بازیکنان خود را به بازیکنان معمولی تبدیل کرد. البته اکنون و بدون مسی ، همه آنها یک قدم رو به جلو دارند و بهترین های جهان را در این پست گنجانده اند. می توانید از جوردی آلبا بپرسید که با مسی بازیکن بهتری است یا حالا بدون مسی.

یک روز پیش از آنکه بارسا در لیسبون با بنفیکا روبرو شد و سه گل دریافت کرد و هیچ ضربه ای نداشت ، لیونل مسی با یک گل مقابل سیتی جهان را شوکه کرد.

اولین گل نابغه آرژانتینی پوشیدن پیراهن PSG در پارک دو پرنس بود. حرکت کلاسیک لئو از میانه زمین شروع شد و با کیلیان امباپه ، با یک پایان مسی و تخصص خاص ، پس از یک یا دو بار روی دروازه به پایان رسید.

مقابل سیتی ، یکی از بهترین بازیهای مسی در سال های اخیر را شاهد هستیم. البته بسیاری از هواداران بارسا رویای گل مسی را در سر می پرورانند و جایگزین کیلیان امباپه ، لوئیس سوارز و حتی پدرو رودریگز می شوند. برخی حتی ژاوی و اینیستا را تصور می کنند ، در حالی که در بهترین تاریخ بارسلونا بودند ، طعمه را به مسی دادند.

اوقات خوشی تازه به پایان رسیده است. بارها ما چیزی داریم که دوست نداریم ، و بارسلونا اکنون دیگر مسی و همه موجودات را ندارد.

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما