مسی یا ایتالیایی که برنده توپ طلا شد

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، کارل هاینز رومنیگه بین سال های 1984 تا 1987 برای تیم فوتبال اینتر بازی کرد. اسطوره بایرن مونیخ، اخیرا از سمت مدیرعاملی این باشگاه استعفا داد و در حال حاضر دیگر در فوتبال نیست.

رومینیژ در مورد شانس اینتر برای قهرمانی در سری آ ایتالیا به گاتزتا دلو اسپورت گفت: اینتر می تواند دربی دلا مادونینا (تساوی 1-1) را برنده شود، اما هنوز فصل طولانی است. خیلی خوب است که اینتر حتی پس از جدایی آنتونیو کونته عملکرد خوبی دارد.

سیمونه اینزاگی مربی بزرگی است و من این را می دانم. بایرن مونیخ در گذشته مقابل لاتزیو بازی کرده بود و اگرچه ما پیروز می شدیم، اما تاثیر اینزاگی را در تیم دیده بودیم. حتی با جدایی چند بازیکن کلیدی از اینتر در تابستان گذشته، او عاقلانه خرید کرد و مربی مناسبی را انتخاب کرد. برای باشگاه میلان مهم است که دوباره پیروز شود.»

مدیر اجرایی سابق بایرن مونیخ در مورد شانس های دیگر کسب عنوان گفت:ناپولی و میلان در صدر جدول هستند، اما اینتر با وجود فروش بازیکنان کلیدی همچنان می تواند از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

اسطوره های فوتبال آلمان و بایرن مونیخ نیز در مورد رونالدو که 5 توپ طلا کسب کرد، صحبت کردند:“بعد از اینکه از زمین تمرین تیم فوتبال یوونتوس بازدید کردم و با دیدن عضلات رونالدو تحت تاثیر قرار گرفتم. او بدن یک بازیکن 22 ساله دارد. در طول تمرین کریس در حال تدارک یک حرکت گل سازی بود و ما هم شروع کرد به خندیدن.بهش گفتم:چیکار میکنی؟و بهت میگه وقتی گل بعدیتو زدی چطور خوشحال باشی.

شاید رونالدو هنوز عشق هواداران یوونتوس یا باشگاه را حس نکرده باشد. او باید یک راه حل اقتصادی پیدا کند و شاید در نهایت یوونتوس و رونالدو از جدایی خوشحال شوند.

چه کسی شایسته توپ طلای امسال است؟ امیدوارم رابرت لواندوفسکی بتواند توپ طلا را ببرد، اما متاسفانه او شانسی برای قهرمانی با لهستان ندارد. لیونل مسی (که با آرژانتین قهرمان کوپا آمه ریکا شد) یا ایتالیایی (برنده یورو 2020) نیز می توانند برنده توپ طلا شوند.

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما