مفهوم مورد استفاده برای خرید نرم افزار حسابداری – نرم افزار حسابداری آنالوگ – زومیت

[ad_1]

نرم افزار حسابداری پیشرفته قیاس از مزیت چندین سال پولیش برای انعکاس نظرات ده ها هزار کاربر و تجربه و فناوری یک تیم تولیدی قوی برخوردار است. ERP تولید و در خط مقدم فناوری نرم افزار دولتی. ضمناً پس از بررسی نیازهای کسب و کارهای مختلف، محصولات را به گونه ای تقسیم بندی کرده است که علاوه بر رفع نیاز شرکت های تجاری، خدماتی، تولیدی، قراردادی، فراگیر و مالی، بتواند پاسخگوی نیاز شرکت های کوچک و حتی شرکت ها باشد. فروشگاه های تخصصی در اصناف مختلف. علاوه بر این می توانید از اپلیکیشن اندروید قیاس به عنوان یک اپلیکیشن حسابداری شخصی استفاده کنید. علاوه بر این، با استفاده از برنامه انتشار آسان فاکتور اندروید، فاکتورها را به راحتی برای ذخیره مشتریان صادر کرده و آنها را به راحتی به صورت روزانه، ماهانه و سالانه گزارش دهید..

از آنجایی که نرم افزار حسابداری یکی از ابزارهای تخصصی مورد استفاده در شرکت ها و فروشگاه ها می باشد، از این رو اهمیت آشنایی با اصطلاحات به کار رفته در نرم افزارهای حسابداری کمک شایانی در انتخاب و خرید نرم افزار و حتی پس از آن، مقایسه نرم افزارهای حسابداری می باشد. مقاله کلمات و اصطلاحات استفاده شده را نشان می دهد.

سرور سرور

سرور کامپیوتری است که به سایر نرم افزارهای رایانه ای (و کاربران) در همان رایانه یا رایانه های مختلف خدمات ارائه می دهد. رایانه ای که برنامه را اجرا می کند سرور نیز نامیده می شود.

در یک تعریف کاربردی تر، سرور یک کامپیوتر تحت شبکه است که بر خلاف سایر کامپیوترها، برای اهداف مختلفی ساخته شده است. به عنوان مثال، کاربران می توانند از سرورها برای ارسال و دریافت ایمیل، میزبانی وب سایت، کنترل نحوه دسترسی مشتریان به شبکه، نرم افزار حسابداری کامل و غیره استفاده کنند.

سرورهای کامپیوتر همیشه فعال و همیشه در دسترس هستند، زمانی که این دسترسی فقط در محدوده شبکه داخلی باشد، سرور تحت شبکه را فراخوانی می‌کنیم و این بدان معناست که تمام کامپیوترهای این شبکه توسط این کامپیوتر اداره می‌شوند و نیاز دارند که شبکه را با و سرور نقش را در شبکه تعیین می کند، اما اگر دامنه این شبکه را کمی گسترش دهیم و آن را شامل تمام رایانه های متصل از طریق اینترنت با یک گروه بسیار بزرگ در نظر بگیریم. کامپیوترهای ما همیشه به دنبال سرورهای اینترنتی به نام سرورهای اینترنتی هستند که وظیفه دارند در هر زمانی از شبانه روز اطلاعات مورد نظر خود را در اینترنت در اختیار شما قرار دهند.

سرور فیزیکی سرور فیزیکی

اینها سرورهایی هستند که به صورت فیزیکی در محل سازمان مدیریت می شوند و دارای حداقل مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری هستند که با تعداد کاربران نرم افزار حسابداری مورد استفاده مطابقت دارد.

سرور مجازی ماشین مجازی

سرورهای مجازی دقیقاً مانند سرورهای فیزیکی مستقل با سطح دسترسی یکسان عمل می کنند، با این تفاوت که امکان استقرار چندین سرور مجازی بر روی یک یا چند سرور فیزیکی وجود دارد. به عبارت دیگر، از چنین فناوری های مجازی سازی استفاده کنید VMware و با استفاده از سخت افزار قدرتمند و پیچیده، یک سرور فیزیکی به چندین سرور مجازی VM با احتمالات مختلف تقسیم می شود. هر سرور مجازی، بسته به پیکربندی اولیه، دارای بخش خاصی از منابع سرور مانند پردازنده (CPU)، حافظه اصلی رم، فضای هارد دیسک HDD، پهنای باند و به صورت انحصاری و تضمینی ارائه می شود.

همچنین در صورت نیاز به کارایی و امنیت بالای یک سیستم نرم افزاری، زمانی که تعداد کاربران همزمان زیاد است، بهتر است از سرور قدرتمند موجود در بازار مانند: سرور آماده استفاده کنید. HP یا سرور فوق العاده میکرو و ….

پایگاه داده

پایگاه داده مجموعه ای از داده ها است که در جداول ساختار منظم طبقه بندی می شوند. جداول همه به هم مرتبط هستند، اگرچه ممکن است مستقل عمل کنند.

سرور پایگاه داده سرور پایگاه داده

این پایگاه داده سرور از چنین اطلاعاتی است سرور SQL نصب شده است.

مشتری

کامپیوترهایی که برای استفاده از خدمات نرم افزار حسابداری مبتنی بر وب یا ویندوز به سرور متصل می شوند، کلاینت نامیده می شوند. لازم به ذکر است که کلاینت ها معمولاً در مورد مشخصات سخت افزاری سرور قوی نیستند و اکثر فرآیندها توسط سرور انجام می شود.

برای استفاده از نرم افزارهای مبتنی بر وب در شبکه، باید یک اتصال شبکه بین سیستم مشتری و سرور برقرار شود. برای دستیابی به سرعت و کارایی مناسب نرم افزار، استفاده از شبکه سیمی در سمت سرور توصیه می شود.

پهنای باند تخمینی مورد نیاز در سمت سرور و ترافیک شبکه به استفاده کاربر، ترافیک درخواستی و خط مشی ها بستگی دارد. بارگذاری ودانلود و… اما ترافیک شبکه به طور کلی در موارد زیر تقریبی است. آنچه برای عملکرد بهینه نرم افزار مهم است، سرعت ارسال داده های سمت سرور به مشتری و سرعت دریافت اطلاعات از مشتری است.

در صورتی که کاربر (کارفرما) از نرم افزار از طریق اینترنت استفاده کند و استفاده کند ip معتبر استپهنای باند مورد نیاز برای فراخوانی قسمت های مختلف نرم افزار حداقل 1 است مگابیت بر ثانیه توصیه می شود.

قیاس ها

پشتیبان گیری

پشتیبان گیری یا پشتیبان گیری به کپی کردن پایگاه داده در یک مکان ثانویه برای محافظت از آن در صورت خرابی تجهیزات، یعنی سخت افزار یا حذف تصادفی داده ها اشاره دارد.

نرم افزار حسابداری تحت وب

یکی از بهترین پلتفرم ها برای استفاده نرم افزار حسابداری ، یک نرم افزار مبتنی بر وب است. برای استفاده از نرم افزارهای مبتنی بر وب، فقط باید به مرورگرهای اینترنتی مانند گوگل کروم، فایرفاکس و غیره دسترسی داشته باشید. این نرم افزار نیازی به نصب بر روی کلاینت ندارد و در هر زمان و مکان و در هر دستگاهی که دارای مرورگر اینترنت باشد مانند موبایل، تبلت، لپ تاپ و یا حتی تلویزیون های هوشمند قابل دسترسی است..

نرم افزار حسابداری مبتنی بر وب آنها از سرورهای پایدار استفاده می کنند و با تغییر عملکرد یا به روز رسانی سرور، این تغییرات برای همه کاربران شبکه جهانی وب اعمال می شود..

قیاس ها

یک نمونه عالی از نرم افزار حسابداری مبتنی بر وب

نرم افزار حسابداری از قیاس جریان خرید، ذخیره و فروش کالا در تمامی شرایط پشتیبانی می کند. یکی از بارزترین مزایای نرم افزار حسابداری مقایسه ادغام کامل بین سیستم و انتشار خودکار سیستم حسابداری است. از دیگر مزایای این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد::

  • دارای جزئیات شناوری
  • دیدگاه ها و بررسی های قدرتمند
  • صدور اسناد مرجع حسابداری جهت نگارش دفاتر حقوقی
  • سرعت و امنیت بالا
  • نصب اتوماتیک
  • اولین نرم افزار حسابداری مالی یکپارچه با قابلیت استفاده با هم در محیط وب، بر روی ویندوز و اندروید
  • یک کلید نرم افزاری داشته باشید
  • آسان برای استفاده و آموزش کمتر مورد نیاز است

حسابداری آنلاین

نرم افزار حسابداری آنلاین نرم افزار ابری نیز نامیده می شود که در قالب وب سایت و صفحات وب در اختیار کاربران قرار می گیرد. با استفاده از نرم افزار آنلاین می توانید تمامی امور مالی و حسابداری خود را در هر زمان و مکان مدیریت کنید.

در واقع در صورتی که سرورها در چندین مکان متمرکز و به یکدیگر و کاربرانی از شرکت ها، سازمان ها و فروشگاه های مختلف با تهیه و شارژ اکانت (اجاره مجوز نرم افزار) و استفاده از مرورگرهای اینترنتی یا نرم افزار به یکدیگر متصل هستند، از نرم افزار حسابداری در وب یا اندروید استفاده کنید. در اندروید از طریق وب سرویس به سرور متصل می شود و API خدمات ارزش افزوده به نام خدمات ابری یا حسابداری آنلاین را دریافت کنید.

توصیه عمومی

در اینجا مواردی وجود دارد که باعث افزایش کارایی و بهره وری نرم افزار و کاهش خطر امنیتی ویژگی های سخت افزار سرور می شود که باید در نظر گرفته شود.

  • نسخه‌های پشتیبان از پایگاه داده نرم‌افزار باید در فواصل زمانی معین تهیه شود و کپی‌هایی از فایل‌ها در خارج از سیستم سرور ذخیره شوند تا در صورت خرابی سرور یا مشکلات دیگر، اطلاعات بازیابی شوند.
  • از آنجایی که با استفاده از یک سرور ip می توان به نرم افزارهای مبتنی بر وب در شبکه دسترسی پیدا کرد، توصیه می شود برای جلوگیری از بروز مشکلات بیشتر ناشی از تغییرات شبکه، از یک ip ثابت یا یک نام خاص برای سرور در DNS سازمان استفاده شود. نرم افزار را از طریق این آدرس تعریف و آدرس دهی کنید تا محدودیت ها از تغییرات آدرس حذف شوند.
  • اگر می خواهید از خارج از سرور به نرم افزارهای مبتنی بر وب دسترسی داشته باشید، باید یک آدرس منحصر به فرد یا معتبر IP از ISP خود ارائه دهید. در غیر این صورت نرم افزار تحت وب فقط در شبکه داخلی قابل دسترسی خواهد بود.
  • همچنین در صورت استفاده از ip معتبر باید در تنظیمات مودم پورت فورواردینگ انجام شود. پورت های فوروارد به شما این امکان را می دهند که از خارج از شبکه، به عنوان مثال از طریق اینترنت، به سیستم های شبکه داخلی دسترسی داشته باشید. پورت مورد استفاده نرم افزار آنالوگ وب پلاس پورت شماره 80 می باشد.

یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری تحت وب در کشور نرم افزار حسابداری آنالوگ برای درخواست تور می توانید با شماره 61952-021 تماس بگیرید.

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما