ممکن است پیش فروش اپل واچ سری 7 از 7 اکتبر آغاز شود

[ad_1]

چند هفته پیش ، اپل اپل واچ سری 7 را با سری آیفون 13 ، آیپد مینی نسل جدید ، عرضه کرد ، اما اطلاعاتی در مورد تاریخ انتشار ارائه نکرد. اکنون ، هرمس ، یکی از شرکای اپل برای این ساعت جدید ، تاریخ تولید آن را در 16 اکتبر اعلام کرده است.

این اطلاعات از طریق خدمات مشتری هرمس به دست آمده است و این شرکت در ایمیلی به تاریخ انتشار Apple Watch 7 Series اشاره کرده است. کاربران توییتر این ایمیل را به نشان داده شده که شروع پیش فروش جدیدترین ساعت اپل را از 7 اکتبر یعنی جمعه آینده اعلام کرد.

این تاریخ مصادف است با ادعای اخیر یکی از معتبرترین منابع در زمینه فناوری به نام “جان پرازر”. چند روز قبل از عرضه این ساعت هوشمند در اواسط اکتبر ، پرازر اعلام کرد که با تاریخ اعلام هرمس مطابقت دارد. اگر پیش فروش از 8 اکتبر آغاز شود ، یک هفته بعد باید شاهد عرضه سری Apple Watch 7 برای کاربران باشیم.

اپل واچ سری 7 در رویداد “جریان کالیفرنیا” اپل در ماه سپتامبر معرفی شد ، اما در آن زمان اپل تنها به عرضه محصول در پاییز اشاره کرد و در مورد تاریخ انتشار جزئیاتی ارائه نکرد. با این حال ، تقریباً دو هفته از عرضه اکثر مدل های اپل واچ سری 6 در ایالات متحده می گذرد ، که می تواند نشان دهنده عرضه نسل جدید در آن زمان باشد.

یکی از دلایلی که باعث می شود تاخیر در عرضه این ساعت هوشمند در مقایسه با سایر محصولات رویداد California Streaming به مسائل مربوط به تولید مربوط شود. مینگ چی کو ، تحلیلگر برجسته محصولات اپل ، این راه حل را در اوایل ماه گذشته اعلام کرد و پیش بینی کرد که اپل تولید خود را تا پایان ماه سپتامبر افزایش دهد.

با توجه به اینکه شرکت مستقر در کوپرتینو احتمالاً MacBook Pro نسل بعدی و ایرپاد 3 را در اواخر این ماه عرضه خواهد کرد ، راه اندازی نسل بعدی اپل واچ در اواسط اکتبر قابل درک است.

سری Apple Watch 7 هیچ ویژگی بهداشتی جدیدی ندارد ، اما این باعث افزایش قدرت و همچنین پشتیبانی از شارژ سریع می شود. شروع قیمت ها از 399 دلار



[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما