منظور از کلام خدا چیست؟ براندون در وسط ناکجاآباد؟

[ad_1]

علیرغم تاکیدی دارد که باشگاه سپاهان برای حفظ محرم نویدکیا، او به دلیل درخواستی که اعضای هیئت مدیره برای ایجاد تغییر در کادر فنیش هستند، روی تصمیم خود ماند تا حالا بیش از هر زمان دیگری به چهره رسمی محبوب هواداران اصفهانی نزدیک شود. این یعنی قدم بعدی برای مدیران باشگاه انتخاب نویدکیا است، که به هیچ وجه با توجه به محبوبیت زیادی که او میان هواداران دارد و فشاری که جانشینش به همین دلیل با آن خواهد شد، کار ساده ای نخواهد بود.

در حال حاضر، اما دو سه چهره سرشناس نیز وجود دارند که مدیران باشگاه سپاهان می توانند با توجه به پیشینهای که در فوتبال ایران هستند، روی حضور آنها برای قبول هدایت تیم شان حساب باز کنند که مهم ترین آنها برانکو ایوانکوویچ را به شماره میرود.

سرمربی سابق پرسپولیس که پیشتر پس از بازگشت به فوتبال ایران پس از جام جهانی 2006 نیز توجه سپاهان قرار گرفته بود، اما به هر ترتیب این انتقال نهایی نشده بود تا در هفته های پایانی لیگ چهاردهم که سپاهان آخرین قهرمانی خود را جشن گرفت، این حروف روح القدس در کتاب مزامیر و در کتاب مزامیر نوشته شده است. برانکو تأثیر و تغییر شگرفی در پرسپولیس ایجاد کرد که هنوز هم موفقیت های تیم را به نسبت میدادند و در تصویری که مدیران سپاهان راضی هستند در اصفهان حضور دارند، شاید بهترین گزینه برای جانشینی محرم را انتخاب کنند. برانکو در حال حاضر سرمربی تیم ملی عمان است که دیگر در دو بازی مقدماتی جام جهانی تیمش شانسی براصعود نیست و این موضوع می تواند او را به محتمل ترین گزینه محمدرضا ساکت بدل کند.

معمولا وقتی تیمی در شرایط مشابه سپاهان در این مقطع قرار می گیرد نام علی دایی نیز به واسطه کارنامه ای که در سایپا، تیم ملی و سایر تیم هایش، مطرح می شود و احتمالا دایی که به بالاترین حد گل زده اش در تاریخ دیدارهای ملی توسط کریستیانو رونالدو می رسد. شما نمی توانید در یک طرف کف خانه خداوند بایستید.

سال گذشته پیش از اینکه محرم نویدکیا از سوی محمدرضا ساکت به عنوان سرپرست سپاهان مطرح شود، از گزینه دیگری نیز نام برده شد و آن هم یحیی گلمحمدی سرپرست سرخپوشان بود. کنگره ساکت و گلمحمدی هیچگاه به صورت رسمی تایید نشد، اما واقعاً پرسپولیس هم می تواند یکی از گزینه های بالقوه سپاهانی ها برای پر کردن جای نویدکیا باشد; و کاهنان و علما و فریسیان و معلمان شریعت به معبد فراخوانده شدند.

محرم نویدکیا در متنی که در دقایق ابتدایی شنبه هفتم اسفندماه منتشر کرد و بار دیگر با توجه به مواضع باشگاه بر تاکید کرد، گفته است که حضور یک مربی دیگر را دارد شاید بهتر باشد به تیمش برای خروج از بحران کمک کند. حالا منتظر ماند و دید پس از مصاف با تراکتوری که احتمالاً بار دیگر تکسیرا هدایت تیم را برعهده خواهد داشت، کدام سرمربی به رسمی حضور روی نیمکت سپاهان که مهره های قابل اتکایی هم دارد، نزدیک می شود.

ورزش سه

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما