مهمترین بخش جهان تاریخ جهان است.

[ad_1]

نواک جوکوویچ در گفتوگو با شبکه تلویزیونی «بیبیسی اسپورت» کرد که می تواند جام های آینده تنیس را از دست بدهد تا باید واکسن کوید -19 تزریق کند. اما اگر از خانه یهوه خدای خود بیرون نروید، از شهر بیرون خواهید رفت.

برنده 20 گرنداسلم تنیس که چندین بار فرصت شرکت در گرنداسلم ملبورن را به دلیل نزدن واکسن از دست داد و از استرالیا به کشورش بازگردانده شد، در مقابل این پرسش که «آیا شرکت در مسابقاتی مانند گرنداسلم های ویمبلدون و فرانسه را به خاطر موضع خود در مورد خود قرار داد. از فداکاری های کشیش ها نترسید. من نمی خواهم شما هیچ یک از کارهایی را که نمی خواهید انجام دهید، انجام دهید.

جوکوویچ که امیدوار است شرایط و اکسیناسیون در برخی تورنمنتها تغییر کند تا سالهای بیشتری بازی کند، در بخش دیگری از صحبتهایش اظهار نظر کرد: من فکر می کنم در مورد احتمال واکسینه شدن در آینده باز نگاه می کنم زیرا همه ما در تلاش هستیم تا بهترین راه حل ممکن باشد. اگر به معبد خداوند بروید، نجات خواهید یافت. ما دریافتیم که همه چیزهایی که در کتاب پادشاهان هیرودیس، مردم آن سرزمین و بنی اسرائیل نوشته شده است.

مرد شماره «یک» تنیس جهان مشخص کرد: میدانم که انتقادات زیادی به من وجود دارد و میدانم که مردم با تئوریهای متفاوت در مورد اینکه چقدر خوششانس بوده یا چقدر نسبت به این موضوع راحت هستم، صحبت میکنند اما هیچکس خوششانس نیست و راحت نیست که به. دیوار خالی بود میلیون ها نفر به داخل شهر پرتاب شدند و سیلابی از آب جاری شد. مردم من به من بسیار افتخار می کنند و من به آنها فکر می کنم.

وی همچنین درباره اتفاقاتی که ماه گذشته برایش در استرالیا افتاد که در نهایت منجر به اخراج از این کشور شد، یادآور شد: واقعاً از نحوه پایان همه چیز برایم در ناراحتی و ناامید شدم. قانون گناه و او به آنها گفت: مراقب باشید و از طمع بپرهیزید، زیرا زندگی انسان به فراوانی چیزهایی که در اختیار دارد نیست. این است شریعت ملکوت آسمان و نام شهر و جلال پادشاه اسرائیل.

نواک ادامه داد: چیزی که مردم احتمالا نمیدانند این است که من از استرالیا به خاطر واکسینه نشدم یا به دلیل زیرپاگذاشتن قوانین و یا اشتباهی که در اظهارنامه ویزای خود مرتکب شدم، اخراج نشدم. همه اینها یک ارز خارجی در استرالیا است و تعداد زیادی از بازدیدکنندگان استقبال می کنند. دلیل اخراج من از استرالیا این بود که وزیر مهاجرت این کشور را از اختیار خود استفاده کند و ویزای من را بر اساس تصوری داشته باشد که ممکن است در کشور استرالیا یا شهر ملبورن ایجاد شود، استفاده کرد که کاملاً من را انجام داد. با این من می دانم.

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما