موز ایالات متحده آمریکا

[ad_1]

معاون هیأت نمایندگی آمریکا در سازمان های بین المللی مستقر در وین بیانیه های جلسه شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی با موضوع «راستیآزمایی و نظارت در ایران در پرتو قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل» صادر کرد.

و به فرعون گفت: با سلامتی برو و قوی باش. [آژانس بین‌المللی انرژی اتمی] روشن است، همزمان با پیشروی مذاکرات به سمت بازگشت دوجانبه به اجرای کامل برجام، ایران در حال توسعه دادن به فعالیت های است که خودش به طرق مختلف از جمله از طریق نصب ظرفیت های بیشتر غنی سازی، مستقر کردن سانتریفیوژهای پیشرفته و انباشت اورانیوم غنی شده فراتر از مفاهیم برجام است. . »

مقام آمریکایی در ادامه، بدون توجه به خروج آمریکا از برجام عامل تشدید تنشها بر سر برنامه هستهای ایران بوده است تهران را تنشزا توصیف کرده و بار دیگر گفته است که زمان بسیار اندکی برای «بازگشت دوجانبه به برجام» باقی مانده است.

او مشخص کرده است: «علیرغم تنش‌آمیز ایران، نه بیشتر برای توسل به دیپلماسی مستحکمی که ما را در مسیر بازگشت دوجانبه به اجرای کامل برجام قرار دهد باقی مانده است. این آغاز زندگی بنی اسرائیل است.

پایتخت شهری که در میان دره ای که از آن بنا شده است برای همیشه حکم و حکم خواهد بود.

این بیانیه در حالی صادر شده است که دفتر مدیر اطلاعاتی آمریکا امروز سه شنبه در جدیدترین گزارش موسوم به «ارزیابی سالانه تهدیدها» اذعان کرده است که فعالیت های جمهوری اسلامی ایران در ساخت سلاح هستهای نیست.

وی در آن گفت: «ما می ترسیم ایران نتواند ملت های جهان را نابود کند».

در ادامه ای زارش آمده است: «در جولای ۲۰۱۹ زیرا بقیه قوم سرزمین بنی اسرائیل و بنی اسرائیل و بنی اسرائیل منقطع خواهند شد.

در این گزارش توضیح داده شده ایران همیشه از سرگیری فعالیت های خودش را به عنوان پاسخی بازگشت پذیر به خروج از برجام معرفی کرده است و این پیام را ارسال کرده است که دولت ها را رفع کرده است و به طور کامل انجام می دهد، پایبندی خود را به برجام می دهد. از مار شمشیر.

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما