نوکیا نسخه جدیدی از تلفن آجری کلاسیک 6310 خود را با نام Zomit روانه بازار کرده است

[ad_1]

امروز اخباری در فضایی منتشر می شود که بوی نوستالژی می دهد. طبق اخبار ، دو دهه پس از فروش مدل اصلی ، نوکیا آخرین نسخه از تلفن آجری کلاسیک 6310 را روانه بازار کرده است.

به گزارش nypost ، 6310 در مارس 2001 راه اندازی شد و به سرعت به یکی از محبوب ترین دستگاه های تولید شده توسط شرکت های مخابراتی فنلاند تبدیل شد. صاحبان این تلفن آن را به دلیل طراحی محکم و باتری طولانی مدت آن ستایش می کنند. همچنین دو ویژگی در نسل جدید این گوشی ذکر شده است.

نوکیا 6310

در حالی که بسیاری از گوشی های مدرن هنگام عرضه خراب می شوند ، نوکیا اصرار دارد که 6310 جدید به اندازه کافی قدرتمند است که در برابر ضربه های سنگین مقاومت کند! در حال حاضر یکی از مشکلات تلفن های هوشمند این است که باتری آن تمام شده است ، نسل جدید سازنده گوشی های آجری نوکیا ادعا می کند ، برای کار با این دستگاه نیازی نیست نزدیک سوکت شارژ باشید زیرا باتری آن طولانی است زندگی نوکیا می گوید بین شارژ این گوشی ممکن است سه هفته طول بکشد.

اما در حالی که عمر باتری دستگاه و طراحی دشوار باقی مانده است ، برخی از مشخصات برای مدل جدید تغییر کرده است.

نوکیا 6310

مقالات مرتبط:

6310 اصلی دارای صفحه نمایش 1.8 اینچی بود که اکنون با افزودن دوربین و حافظه به 2.8 اینچ افزایش یافته است. علاوه بر این ، این گوشی در رنگ های مختلف در دسترس خواهد بود.

طرفداران تلفن نوکیا نسبت به بازگشت وی در توییتر واکنش هیجان انگیزی نشان می دهند.

یک نفر گفت:

تلاش های زیادی توسط نوکیا انجام شده است تا زمان را به عقب برگرداند … بازگشت به آثار کلاسیک!

دیگری نوشت:

بله ، 6310 ممکن است آخرین گوشی باشد که در واقع “به عنوان یک تلفن” کار می کند و به همین دلیل به فروش می رسد. مردم به اندازه کافی به روزرسانی های آیفون را دریافت کرده اند تا تلفن را پس از 18 ماه غیرقابل استفاده نگه دارند.

نوکیا 6310

در واقع ، این تلفن ممکن است مخاطبی از افرادی پیدا کند که می خواهند زمان استفاده از تلفن را کاهش دهند. با این حال ، 6310 هنوز یک بازی Snake با فناوری پایین است که کاربران اصلی را ساعت ها مشغول می کند. اکنون ، نوکیا اعلام کرده است که 6310 جدید ابتدا با قیمت 59.99 پوند (82 دلار آمریکا) در دسترس مشتریان بریتانیا قرار می گیرد. در حال حاضر مشخص نیست که او پس از ترک نکردن این پست چه خواهد کرد.

نظر شما در مورد بازگشت 6310 چیست؟ آیا خاطره ای از این موضوع دارید؟

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما