نکات برتر معلم خصوصی ریاضی پنجم

شاهد این مدعا، کودکانی هستند که در مراکز شبانهروزی زندگی میکنند و چون مراقبان ثابت و تعامل چندانی با دیگران، به خصوص بزرگترها، ندارند، از نظر رشد ذهنی و شناختی کاملا با بچههایی که در خانه زندگی میکنند، متفاوت هستند. گاهی والدین با این تصور که در حق کودکان خود لطف میکنند، مصرند آنها جهشی درس بخوانند یا اینکه در مراکز تیزهوشان یا کلاسهای فوقبرنامه (در تابستان) حضور داشته باشند. و وجود چنین برنامههایی بهخصوص مراکز تیزهوشان منحل اعلام شده است که امیدواریم این اتفاق در کشور ما هم بیفتد. درحالی که این نوع باور مردود شده?

با توجه به اینکه مسایل متعددی از نوع ارتباط با دیگران تا کنترل هیجانها در موفقیت افراد تاثیرگذار است، نباید صرفا به دلیل موفق بودن کودکان به مساله هوش یا تواناییهای آنها تکمحوره نگاه شود. بنابراین انتظار میرود گامهای موثری در تغییر این نوع دیدگاه برداشته شود و حضور کودکان در چنین کلاسها یا مراکزی که متاسفانه بیشتر بحث درآمدزایی آنها مطرح است، کمرنگتر شود زیرا ادامه چنین روندی در جهت عکس موفقیت کودکان عمل میکند. اساتید خصوصی مرکز ایران مشاوره دارای سال ها تجربه در امر تدریس ریاضی می باشند و می توانند به پشتوانه این تجربه و دانش خود ، شما را برای حضور در جلسات امتحان آماده کنند.

دانش آموزان و محصلان می توانند برای رفع اشکالاتشان در کلاس های خصوصی ریاضی در منزل و یا کلاس های گروهی مدرسانه حضور یابند. البته تعداد جلسات دست خود شما است ولی اگر تمایل داشته باشید که مدرس مشخص کند ابتدا باید جلسه اول کلاس درس شما با مدرس برگزار شود تا با توجه به سطح شما و خواسته شما مدرس اعلام کنند که تقریبا چند جلسه کلاس نیاز هست. ما با یک بهره هوشی مشخص متولد میشویم. شناسایی توانایی، استعداد کودک و بهره هوشی او چندان کار دشواری نیست. مباحثی مانند: درصد، تقارن و آمار و احتمال به دانشآموز تدریس میشود که یادگیری آنها کار چندان سادهای نیست و محصل نیاز به کمک دارد.

سعی کنید معلمانی را انتخاب کنید که واقعاً در کار خود حرفه ای هستند. به همان اندازه که در جامعه، کودکان عقبمانده دچار مشکلات و مسایل خاص خود هستند، کودکان باهوش نیز با مسایل و مشکلات خاصشان مواجه خواهند شد. آزمایش برای اینکه مشخص شود کودکی با استعداد است، به تخصص خاصی نیاز دارد. با انجام چند تست، تفاوت کودک با استعداد و بازیگوش را مشخص کنید. اگر مشاهده میکنید کودکی در جمع همسالان خود در برخی مهارتها تبحر بیشتری دارد، مثلا میتواند با چند لوگو چیزهای خوبی بسازد و دیگران در انجام این کار ناتوانند، میتوان گفت هوش فضایی و هندسی خوبی دارد. در گذشته کتاب های درسی ریاضی بیشتر بر توانایی انجام دادن محاسبات تاکید می نمودند اما در روش نوین، علاوه بر این هدف، رشد قدرت تفکر و تعقّل و توانایی درک صورت مسئله نیز مدنظر است.

هنگامی که صحبت از رفع اشکال درسی به میان میآید، اولین راهکاری که والدین به آن فکر میکنند پیدا کردن معلم خصوصی است. از جمله مزایای کلاس های خصوصی آن است که امکان برگزاری آن در منزل وجود دارد و دانش آموزان در محیطی آرام و با آرامش کامل به یادگیری دروس می پردازند و همین امر می تواند بازدهی یادگیری آن ها را تا حد قابل توجهی افزایش دهد. استادبانک، در 8 شهر بزرگ ایران، اساتید برتری برای تدریس خصوصی ریاضی در منزل دارد و شما می توانید در صورت تمایل برای کلاس خصوصی در منزلتان نیز اقدام کنید. یک معلم خصوصی ریاضی چهارم دبستان استادسلام در کلاس چهارم در کنار شما خواهد بود، تا دانشآموز شما به بالاترین نمره در کلاس دست یابد.

داشتنارتباط قوی عاطفی به بچهها کمک میکند احساس امنیت و اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنند و بتوانند محیط را جستجو کنند، چیزهای جدید بیابند و از همان یافتهها استفاده کنند تا توانایی و استعدادشان افزایش یابد. مدیرکل تامین اجتماعی کردستان گفت: مقرر شده که دستمزد سایر سطوح مزدی تا شهریورماه ۱۰ درصد افزایش یابد. متاسفانه کودکانی که در چنین مراکزی آموزش میبینند، روابط اجتماعی ضعیفی دارند و در آینده در ارتباط با سایر افراد در جامعه دچار مشکل خواهند شد. فردی در جامعه موفق است که در همه محورهای زندگی موفق باشد. براساس اعلام سازمان ملل افراد با IQ خیلی بالا در مقایسه با افراد با هوش متوسط، افرادی تاثیرگذار و موفق در جامعه نیستند و اغلب از زندگیشان رضایت ندارند اما افراد با EQ بالاتر، حتی از نظر مالی در جامعه موفقترند.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد معلم خصوصی ریاضی پنجم لطفا از صفحه ما بخواهید.

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما