نیویورک تایمز: اینستاگرام از نوجوان بودن می ترسد

[ad_1]

گزارش اخیر نشان می دهد که اینستاگرام نگران است که کاربران نوجوان را از دست بدهد و بنابراین بودجه سنگینی برای تبلیغ این شبکه اجتماعی به نوجوانان دارد.

نیویورک تایمز به تازگی گزارشی را با استناد به چندین سند داخلی و اظهارات چندین منبع ناشناس منتشر کرده و نگرانی های اینستاگرام در مورد ناپدید شدن کاربران نوجوان این شبکه اجتماعی را ذکر کرده است. این شرکت در یادداشتی در ماه اکتبر سال گذشته در مورد استراتژی بازاریابی اینستاگرام نوشت: “اگر پایگاه کاربران نوجوان خود را در ایالات متحده از دست دهیم ، جریان درآمد خود را از دست خواهیم داد.”

از ابتدای سال 2018 ، تقریباً تمام بودجه بازاریابی جهانی اینستاگرام به گروه سنی نوجوانان اختصاص داده شده است. نیویورک تایمز می گوید بودجه تبلیغاتی این شرکت در سال جاری حدود 390 میلیون دلار است. کارشناسان بازاریابی می گویند محدود کردن مخاطبان هدف شما به یک گروه سنی خاص بسیار عجیب است. اما با توجه به فشار رقابتی TickTack و Snapshot در اینستاگرام ، این تصمیم ممکن است شگفت انگیز نباشد.

“در حالی که این درست نیست که ما تمام بودجه بازاریابی خود را صرف نوجوانان می کنیم ، ما بارها و بارها گفته ایم که نوجوانان یکی از مهمترین جوامع هدف هستند زیرا آنها به سرعت روندها را درک می کنند و با آنها به اشتراک می گذارند.” بنابراین تعجب آور نخواهد بود اگر آنها بخشی از استراتژی بازاریابی ما هستند. “

پس از افشاگری فرانسیس هاگن ، فیس بوک و اینستاگرام اکنون تحت فشار هستند تا با جوانان ارتباط برقرار کنند. هاوگن گفت اینستاگرام تحقیقاتی را انجام داده است تا دریابد آیا این شبکه اجتماعی برای گروه زیادی از کاربران مضر است یا خیر ، اما هیچ کاری نکرده است. او اخیراً در کنگره آمریکا علیه فیس بوک شهادت داده و قرار است به زودی به اروپا سفر کند.

در پاسخ به ادعاهای هاگن ، فیس بوک گفت که تحقیقات اینستاگرام به خوبی شناخته شده است و به گفته این نوجوان ، شبکه اجتماعی در مواقع دشواری به او کمک می کند.

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما