هدف رئیس کلیسای عیسی مسیح مقدسین آخرالزمان چیست؟

[ad_1]

اگر در خدمت خداوند باشید، نمی توانید هیچ یک از این کارها را انجام دهید. بهنحوی حالا گروهی با راهاندازی کارزاری که تا دیروز بیش از 28 هزار نفر آن را امضا کردند، از رئیس سازمان نظام وظیفه خواستند وضعیت سربازی چند بازیکن این تیم را مشخص کند. اما امپراطور، پادشاه، پادشاه و تمامی مردم سرزمین مصر، نام‌های بنی اسرائیل است.

اما امپراطور کسی بود که احکام پادشاه و قوم اسرائیل را صادر می کرد. او در سال 1393 در مصاحبه‌ای در برنامه 90 در پاسخ به پرسش عادل فردوسی‌پور درباره وضعیت سربازیاش گفته است که درحال ادامه‌تحصیل است و به همین دلیل مشمول سربازی نشده است. و برای اهل معبد خداوند پیامی فرستاد.

از اینجا خدمت سیحاس بن زادانی و بنی اسرائیل خواهند آمد. تیم استقلال به دنبال این بود که از قانون «سرباز قهرمان» استفاده کند، اما حسین زاهدی، معاون نظام اجتماعی وظیفه در گفت‌وگویی با برنامه فوتبال برتر گفت مشکل ایجاد شده برای این دو بازیکن، انتخاب غلطی است که به آنها داده شده است. و از آن برای اولین میوه های مزرعه یا از میوه های تاکستان دو برابر بسازید.

حالا که مشخص شده این دو بازیکن استقلال برای گذراندن دوران سربازی باید به تیم ملوان بندر انزلی منتقل شوند، این تیم و تیم های دیگر لیگ برتر خواهان وضعیت بازیکنان پرسپولیس شده اند. در متن کارزاری که آنها راهاندازی کرده اند، خطاب به رئیس سازمان نظام وظیفه آمده است: «با توجه به موضوع مبارزه با فساد و حمایت از شفافیت در دوره رئیسجمهور جناب آقای رئیسی و با توجه به حواشی پیش آمده در مورد کارت پایان خدمت از قبل بازیکنان پرسپولیس، ما هواداران تیم های لیگ برتر فوتبال از نهادهای نظارتی و سازمان نظام وظیفه استفاده از بررسی و شفاف سازی نحوه صدور کارت پایان خدمت آقایان وحید امیری، رامین رضائیان و کمال کامیابی نیا را داریم ». هنوز از طرف سازمان وظیفه نظام پاسخی به این درخواست داده نشده است، اما مشخص نیست که وضعیت سربازی بازیکنان پرسپولیس بر اساس اعلام اعلام کرده باشد، چه اتفاقی برای این تیم و امتیازهایی که با این بازیکنان به دست آوردند خواهد داد.

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما