همه آمازون در رویداد سپتامبر معرفی شد – Zomit

[ad_1]

آمازون در رویداد سخت افزاری جدید خود ، که هر پاییز اتفاق می افتد ، محصولات جدیدی را معرفی می کند. اگرچه محصولات زیادی در این رویداد معرفی شد ، اما غول خرده فروشی آنلاین این رویداد را برای عموم پخش نکرد. دستگاه های جدید سری Echo و همچنین روبات های مجهز به دستیار صوتی Alexa در این رویداد معرفی شدند و ما می خواهیم تمام آنچه آمازون در این مقاله معرفی کرده است را سرگرم کنیم.

ربات Astro Home

ربات آمازون آسترو

در رویدادی اخیر ، آمازون در پایان این رویداد از یکی از بهترین محصولات جدید خود رونمایی کرد. Straw نام ربات جدید آمازون است که از دستیار صوتی Alexa استفاده می کند. این ربات می تواند در خانه حرکت کند و دارای سه توانایی مهم است. اولین ویژگی این محصول حفظ امنیت خانه است. یکی دیگر از ویژگی های Estro توانایی نظارت بر اعضای خانواده و دام است. همچنین می توانید از او در حالی که هنوز در حال حرکت است بپرسید و او با استفاده از دستیار هوشمند Alexa پاسخ می دهد.

این ربات در اواخر پاییز امسال با قیمت 1000 دلار در دسترس قرار می گیرد و بعداً به 1450 دلار افزایش می یابد.

مقالات مرتبط:

صفحه نمایش هوشمند Echo Show 15

رویداد آمازون اکو 15

آمازون مدل جدیدی را به خانواده محصولات Eco Show خود اضافه کرده است. آخرین مدل این محصول از صفحه نمایش 15.6 اینچی با وضوح 1080p استفاده می کند. Echo Show 15 برای نصب در مناطقی مانند آشپزخانه در نظر گرفته شده است. رابط کاربری این دستگاه دوباره طراحی شده است و کاربران می توانند به راحتی به ویجت Alexa در صفحه اصلی این صفحه دسترسی داشته باشند. آمازون آن را به یک صفحه نمایش هوشمند با دوربین مجهز کرده است. محصول مورد نظر همچنین می تواند پس از تشخیص چهره کاربر ، محتوای شخصی شده کاربر را در صفحه اصلی نمایش دهد.

نمایشگر هوشمند اواخر امسال با قیمت 250 دلار در دسترس خواهد بود.

سلام دستبند ورزشی

دستبند ورزشی سلام آمازون

آمازون دو محصول جدید مهم از سری Halo را معرفی کرده است. بر خلاف مدل اصلی ، دستبند هوشمند Halo View جدید دارای صفحه نمایش رنگی قدیمی است و گران است. از ویژگی های این دستبند می توان به کنترل ضربان قلب ، تشخیص دمای پوست و گام شمار اشاره کرد. تاریخ عرضه این دستبند هنوز اعلام نشده است اما قیمت آن 80 دلار خواهد بود.

آمازون همچنین دو سرویس جدید با نام Halo Fitness و Halo Nutrition معرفی کرد که هزینه آنها 80 دلار در سال بود. Halo Fitness عملکردی مشابه Apple Fitness Plus و سایر خدمات مشابه دارد و از اواخر سال جاری در دسترس کاربران قرار می گیرد. به گفته آمازون ، Halo Nutrition یک سرویس غذا و خدمات نسخه شخصی است که در سال 2022 آغاز می شود.

زنگ در حلقه هوشمند و پلک زدن

زنگ آمازون و پلک زدن

در رویدادی اخیر ، آمازون یک سیستم هشدار امنیتی به نام Ring Alarm Pro معرفی کرد که با روتر WiFi Eero Mesh نیز ادغام شده است. این شرکت همچنین آهنگ زنگ جدیدی از سری Blink را معرفی کرد که 50 دلار قیمت دارد.

Ring همچنین ثبت نام برای آزمایش پهپاد امنیتی Always Home Cam را آغاز کرده است. این پهپاد سال گذشته معرفی شد.

پروژکتور هوشمند

درخشش آمازون

Glow یکی از مهمترین و شگفت انگیزترین محصولاتی بود که آمازون در این مراسم معرفی کرد. این محصول در اصل نمایشگاهی برای کنفرانس ها و تماس های ویدئویی است که به طور خاص برای کودکان طراحی شده است. Glow مجهز به یک پروژکتور داخلی است که می تواند یک صفحه نمایش لمسی 19 اینچی برای همه بازی ها و فعالیت های مربوط به دستگاه ایجاد کند.

این دستگاه در چند هفته 250 دلار به فروش می رسد ، اما آمازون اعلام کرد که این قیمت فقط برای دوره اولیه عرضه است.

ترموستات هوشمند آمازون

ترموستات هوشمند آمازون

آمازون یکی از شرکت هایی است که قطعاً مدلهای ارزان قیمت را برای محصولات پرفروش و محبوب تولید و ارائه می دهد. آخرین محصول این شرکت یک ترموستات هوشمند 60 دلاری است که از دستیار هوشمند الکسا نیز استفاده می کند.

به روز رسانی دستیار هوشمند الکسا

آمازون علاوه بر معرفی سخت افزار جدید ، دستیار هوشمند Alexa خود را نیز به روز کرد. این شرکت با همکاری دیزنی ، دستیارهای صوتی را در دستگاه ها و اتاق های سری Echo در هتل World Resort Walt Disney در دسترس قرار داده است. یکی دیگر از ویژگی های اضافه شده به این دستیار صوتی Alexa Together است که می تواند از بلندگوهای سری اکو یا نمایشگرهای هوشمند به دستگاه های پشتیبانی اضطراری برای اعضای خانواده استفاده کند. یکی دیگر از ویژگی های جدید اضافه شده به الکسا پشتیبانی از دستورات صوتی آفلاین است.

نظر شما در مورد محصولات جدید آمازون چیست؟ کدام یک از محصولات زیر را بیشتر می پسندید؟

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما