هوندا برای فعال شدن بیشتر در سه صنعت نوظهور 45 میلیارد دلار سرمایه گذاری می کند

[ad_1]

هوندا طی 6 سال آینده 45 میلیارد دلار برای تحقیق و توسعه در سه زمینه موشک ، روبات و خودروهای پرنده هزینه خواهد کرد.

این شرکت هنوز دقیقا مشخص نکرده است که چه مقدار به منطقه اختصاص داده می شود. هنوز جزئیات کامل تجاری سازی این منطقه مشخص نشده است.

هوندا

در واقع ، هوندا حوزه روبات ها ، موشک ها و وسایل نقلیه eVTOL را در کنار تجارت اصلی خودروی خود می بیند. به عنوان مثال ، اگر شرکتی بداند که در حال ایجاد پلت فرم خودروهای برقی بهتر است ، ارزش سرمایه گذاری در آن شرکت را می داند. در واقع ، او می خواست ابتدا مطمئن شود که این برنامه نمونه اولیه برنامه است.

مارکوس فرومر ، مدیر ارتباطات هوندا ، در یک کنفرانس خبری به خبرنگاران گفت:

فناوری های اصلی در این زمینه ها مربوط به مشاغل فعلی است ، و ما در حال توسعه این زمینه های جدید هستیم در حالی که تجارت اصلی خود را به عنوان یک شرکت حمل و نقل هوشمند توسعه می دهیم.

هواندا همچنین گفت که در حال بررسی ساخت تاکسی های پرنده است که می تواند به عنوان خدمات تاکسی شهری مورد استفاده قرار گیرد. اما برخلاف استارتاپ هایی که خودروهای سبک وزن و همه کاره با باتری لیتیوم یونی تولید می کنند ، هوندا از باتری های هیبریدی “به عنوان راهی برای آگاهی از خواسته های مشتریان” استفاده خواهد کرد.

هوندا

هوندا می گوید هواپیماهای برقی مجهز به باتری تنها می توانند چندین کیلومتر پرواز کنند. هوندا می گوید با استفاده از توربین های گازی برای موتورهای الکتریکی ، می تواند بیش از 400 کیلومتر را طی کرده و سفرهای تجاری بیشتری مانند بوستون و نیویورک انجام دهد.

هوندا تنها شرکت خودروسازی نیست که به eVOL ابراز علاقه کرده است. سایر شرکت ها مانند تویوتا و جنرال موتورز نیز رویکرد مشابهی برای سرمایه گذاری در این بخش دارند.

هوندا همچنین سرمایه گذاری در روبات ها را برای ایجاد “چند انگشتان دست” که می تواند اجسام خاصی را برداشته و نگه دارد ، هدف قرار می دهد. در حال حاضر ، هوندا در حال کار بر روی چگونگی ایجاد مسافت طولانی است ، جایی که انسان واقعیت مجازی و دستکش هایی را که می توانند با دستان روباتیک متصل شوند ، می پوشاند.

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما