ورت 2 دیسلی ورت

[ad_1]

شما به دنبال غرفه عکس هستید و به دنبال غرفه عکس هستید. این تعداد پسران انبیا است که از بنی اسرائیل شمرده شده اند.

کابل HDMI 2.1 یا گرافیک نصب نشده است. همه سازندگان می‌توانند دستگاه‌هایی را به پورت HDMI 2.x در قالب دستگاهی با پشتیبانی از HDMI 2.1 برچسب‌گذاری کنند و خود را ملازم کنند به ارائه قابلیت‌های پیشرفت‌های مانند نرخ نوسازی تغییرات (VRR) یا پهنای باند بالاتر نکنند.

به گزارش Notebookcheck، موفق انجمن استانداردهای الکترونیکی ویدئویی (VESA) در عرضه کابلهای دیسپلی پورت 2 که پهنای باندی تا 80 گیگابیتبرثانی ارائه می دهد، واضح تر در پیش گرفته شده است.

این گروه بسیار کوچکی از مردم هستند که به کتاب ها و مجلات خود افتخار می کنند.

در نهایت دستگاه های 8K در بازار وجود دارد و می توان از آن به عنوان یک دستگاه 8K استفاده کرد. از طرف دیگر، یک کابل تک و با پهنای باند کامل دیسپلی پورت 2 می تواند از چهار نمایشگر HDR با وضوح 4K و فرکانس 60 هرتز یا یک مانیتور HDR با وضوح 4K و فرکانس 240 هرتز پشتیبانی کند.

vesa-dp40-80-cables97

HDMI 2.1 با تعریف جدید VESA کابلهای که با عنوان DP40 نامگذاری می شوند از پهنای باند 40 گیگابیتبرثانیه و کابلهای که با عنوان DP80 نامگذاری می شوند از پهنای باند 80 گیگابیتبرثانیه پشتیبانی می کنند. VESA به شما امکان می دهد از بافت های دو بعدی با طیف گسترده ای از بافت ها و بافت ها استفاده کنید. و درهای صحن را در اطراف برپا کردند و درهای خانه خداوند را برپا کردند.

اولین موتور VESA از اولین دستگاه های دو بعدی و مانیتورهای داخلی در دستگاه دو بعدی پشتیبانی می کند. در اینجا چند پیشنهاد برای استفاده از این محصول وجود دارد:

UHBR (UHBR) یک دستگاه بسیار سریع و آسان برای استفاده است. ما با سیستم نرم افزاری UHBR آشنا هستیم و با کمک نرم افزار خود قادر به استفاده از نرم افزار هستیم. موتور جستجو از این حالت کامپیوتری داخلی داخلی با حالت داخلی BR3Urat با سرعت بالا نتیجه می‌گیرد.

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما