(ویدئو) روبات های انسان نما که از ورود دیگران به حریم خصوصی جلوگیری می کنند

[ad_1]

فرارو- پیشرفته ترین ربات انسان نمای جهان در آزمایشگاهی در بریتانیا به فضا پرتاب شد. این ربات که Ameca نام دارد حرکات و حالت های واقعی صورت دارد.

به گزارش فرارو، در جدیدترین ویدئویی که از این ربات به نمایش گذاشته شده است، ربات با فشار دادن بینی خود عصبانی می شود. این ربات که به طرز عجیبی شبیه به ربات فیلم «من یک ربات هستم» با فشردن دماغش عصبانی می شود. در ویدئوی منتشر شده، محققان انگشتان خود را بیشتر و بیشتر به آمکا نزدیک کردند تا اینکه ربات دست او را گرفت و او را به صورتش نزدیک کرد.

Engineered Arts در وب سایت خود اظهار داشت: “Amka که به طور خاص به عنوان پلت فرمی برای توسعه فناوری ربات در آینده طراحی شده است، پلت فرم ربات انسان نما کاملی برای تعامل انسان و ربات خواهد بود. ما بر ارائه فناوری نوآورانه، قابل اعتماد و مدولار مدولار تمرکز می کنیم. ارتقاء آن آسان است. و رشد کنیم، ما متمرکز هستیم.»

ربات های انسان نما هنگام امضای حریم خصوصی دست محققان را می گیرند // ویرایش
Engineered Arts در سال 2005 تاسیس شد و اولین رباتی که این شرکت تولید کرد “Thespian” نام داشت که یک ربات مکانیکی برای اجرای روی صحنه بود. آخرین فناوری تولید شده توسط این شرکت، رباتی است که با ورود یک جسم به یک “فضای خصوصی” واکنش نشان می دهد. کاربران از این واقعیت که ربات پس از تماشای ویدیو منتشر شده، شوکه شده اند.

ربات های انسان نما هنگام امضای حریم خصوصی دست محققان را می گیرند // ویرایش

000000 برای استفاده از چهره برای طراحی ربات پرداخت شده است

این شرکت فناوری به هر کسی که به شرکت اجازه دهد از چهره برای قرار دادن خود بر روی ربات استفاده کند، مبلغ 150000 دلار پرداخت می کند. ایده قرض گرفتن یک چهره برای استفاده در یک روبات شبیه به داستان قسمت Black Mirror است. سازنده ربات Promobot به دنبال چهره ای برای ربات انسان نما بعدی است که از سال 2023 در هتل ها، مراکز خرید و فرودگاه ها استفاده می شود. این شرکت 00000 دلار (200000 دلار) به داوطلبان شجاعی که باید حق استفاده از چهره خود را برای همیشه داده شود پرداخت کرد. از ربات استفاده کنید

یکی از کاربران نوشت: «این شگفت انگیز است که چگونه چیزهای کوچک، مانند پلک زدن و منحنی های صاف، او را شبیه یک فرد واقعی می کند. طراحی شده است تا ماژولار و مقیاس پذیر باشد و توانایی اجرا را بهبود بخشد. این ربات
Engineered Arts همچنین یک سر ربات به نام Adran ساخته است که دارای 22 محرک ویژه است که به ربات اجازه می دهد چشم و دهان خود را مانند یک انسان حرکت دهد.

Adran همان چیزی است که Engineered Arts به عنوان “Mesmer” توصیف می کند، سیستمی برای ساخت ربات های انسان نما واقعی قدرتمند، زیبا و گرانبها. به گفته این شرکت انگلیسی، ربات مسمر می تواند انواع احساسات انسانی را به نمایش بگذارد و می تواند شبیه انسان باشد. این ربات از اسکن سه بعدی افراد واقعی طراحی و ساخته شده است که به ما امکان تقلید دقیق ساختار استخوان، بافت پوست و وضعیت بدن را می دهد.

ربات Ameca از ایده ربات انسان نما سوفیا پیروی می کند که در سال 2016 ظهور کرد و یک سر انسان فوق العاده باهوش با چهره ای واقع گرایانه است که می تواند از این طرف به آن طرف پلک بزند، نگاه کند و صحبت کند. این ربات انسان نما که توسط شرکت هنگ کنگی Hanson Robotics ساخته شده است، می تواند صحبت کند، لبخند شیطنت آمیزی بزند و حتی جوک بگوید. این ربات در اکتبر 2017 تابعیت رسمی عربستان سعودی را دریافت کرد.

منبع: Dailymail

[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما